Vervoer / medereizigers gezocht, Gerlos / Val thorens (Maart/April)

Hai! Wij zijn 2 vriendinnen (22 en 19) en wij willen in Maart/April op wintersport gaan naar Dutchweek (Valtho of feestweek (Gerlos). Nu is het probleem dat we nog geen vervoer hebben.

Mocht je interesse hebben om mee op wintersport te gaan dan staan we daar voor open, hoe meer zielen des te meer vreugd en de accomodatie en eventueel ook bus/autoreis zal oa goedkoper zijn ;D dus hierbij onze oproep!

We willen rond de periode van 30 Maart tot en met 6 April richting Gerlos op wintersport.

OF van 25 April t/m 4 Mei richting Val Thorens, deze data zijn beide flexibel.

Als er iemand is die éen van deze richtingen op gaat met de auto of iemand kent die mede reizigers zoekt, dan stellen wij onszelf hierbij voor! Wij willen, zoals logisch, mee betalen aan de kosten die gemaakt worden tijdens het reizen. We zullen minimale bagage bij ons hebben!

We hebben beide 2 weken ski-ervaring. We houden er vooral van om rood af te gaan, blauw doen we ook.

Mocht je je na dit bericht aangesproken voelen of iemand kennen die deze richting op gaat, op ook bijvoorbeeld wintersport, neem dan contact met ons op! Dan kunnen we onszelf verder voorstellen.

Bij vragen kun je ook altijd mailen!

Groetjes Angelica en Katja

Mijn ervaring is dat de bus het goedkoopst is tenzij er een lease auto is met tankpas…

Ik zit ook met een groepje in Dutchweek :)

PowPow!

Hi Anglica en Katja,
Ik wil 13-20 april ergens gaan skien waar maakt nog niet veel uit.
laat maar ff snel weten. Ik rij zeker.
Ming 0615249888

Hey Angelica,

Wij hadden hier met zijn 5en het plan om naar de Dutchweek te gaan. Door een probleem op de werkvloer komen er 2 van de 5 plekken vrij… Misschien kunnen we eens kijken of we dat kunnen combineren? Wij zijn 3 collega’s van 21, en 2x 24 jaar oud. We werken allemaal in een snowboardshop in Amersfoort. Anyway, er gaat 1 busje mee voor alle gear die we meenemen. Dat is met grijs kenteken dus daar kunnen er maar 2 in… Ik neem waarschijnlijk ook nog een auto mee. Dat zou dan wel cool zijn als we die kosten kunnen splitten. Ik hoop dat je dit nog op tijd leest, je kan eventueel contact met me opnemen op 06-10946582.

We’ll see…

Groeten,

Jasper

Plaats een reactie