Skivereniging

ik zie dat er gigantisch veel skiverenigingen zijn,
Maar waarom zou je lid willen zijn van zo,n vereniging?
Kan iemand eens wat zaken noemen waarvoor het kan lonen lid te worden?

Waarom zijn mensen lid van welke vereniging dan ook, zou ook de vraag kunnen zijn. Toch?

life is a beach, or a pile of snow

Ik noem er een paar (op de gok):
Lawinetraining
Pisteveiligheid
Kennis uitwisselen over materiaal
Altijd wel iemand die ook op wintersport gaat/wilt

Voor een aantal kun je ook op bijvoorbeeld dit forum terecht. Wellicht zijn de fora de verenigingen van de toekomst?!?

life is a beach, or a pile of snow

is het een serieuze vraag??? Wat denk je van wedstrijd skiën in nederland. Ook best leuk, ook al bereik je nooit de wereldtop. Het ene kind zit op voetbal, en het andere op skiën, als sport dus.

geen nut lid te zijn kost klauwe vol geld en wat win je ermee niets alle trainingen kun je doen zonder lid te zijn en veel voordeliger

Vraag was wel serieus, ik hoopte op feedback, wat de meerwaarde zou kunnen zijn tov een website als deze en hun concurrenten, nu kan ik zo.v
Zo,n vereniging ook wel aanschrijven en om info vragen, maar ik zag ergens een lijst met zoveel van die verenigingen, dat ik totaal niet weet waar te beginnen, in ieder geval heeft de Nederlandse skiverenigingen zelf ook al een uitvoerige website, dus ben ik in de oriënterende fase

Beste Kees,

Ik ben zelf geen lid van een ski vereniging maar wat ik van zo’n vereniging zou verwachten is:
-Training techniek en conditie op verschillende disciplines
-Voordelig materiaal aanschaffen d.m.v. groepskorting
-Skitripjes naar Sauerland, Vogezen en Alpen
-Altijd gezellig in een groep

Als je mijn lijstje bekijkt dan staan er toch een aantal dingen in die een website niet kunnen bieden. Voor de rest is het goed zoeken naar een geschikte vereniging in de buurt.

Suc6!

Plaats een reactie