Medesollicitant op de Wintersporters.nl droombaan gezocht!

N.a.v. dit blog https://www.wintersport.nl/weblog/bericht/3392/Maak-kans-op-… ben ik super enthousiast geworden.

Alle obstakels (werk, huis en financiën) zou ik zo aan de kant willen schuiven om vijf maanden tegen een kleine vergoeding elke dag mijn passie uit te kunnen oefenen.

Helaas denkt mijn omgeving er niet zo over en zien ze meer beren op de weg, dan dat ze kansen zien. De ene na de andere vriend heeft zich afgemeld om samen met mij op deze baan te solliciteren. Allemaal omdat ze niet de stap(pen) durven te zetten om: vrij/onbetaald verlof te vragen van het werk, hun huis te verhuren/huur op te zeggen en/of vijf maanden tegen een minimale vergoeding te kunnen of willen overleven.

Desondanks wil ik toch dit unieke buitenkansje niet voor bij laten gaan. Wie o wie herkend zich in deze situatie en zou het toch willen durven om met mij te solliciteren en mogelijk vijf maanden van het witte goud te genieten!

If you snooze, you loose!

Nope, vorige week had ik nog ja gezegd maar ik verhuis eind van de maand voor minimaal 3 jaar naar Duitsland, succes!!

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Hoop dat er wat tussnzit, helaas ook hier de standaard ‘excusen’. Had t anders (net als velen) zo gedaan. Wel tof dat je hier een oproep neer zet.

euh... doen!?

Hoop dat er wat tussnzit, helaas ook hier de standaard ‘excusen’. Had t anders (net als velen) zo gedaan. Wel tof dat je hier een oproep neer zet.

Antoine op 27 mrt. 2013 18:50

Jammer! Wat is jouw excuus? ;-)

If you snooze, you loose!

Jammer dat de inschrijving nog zo lang open is. Ik ga er vanuit dat het daarna ook nog enige tijd duurt voor bekend is wie aangenomen worden. Ik heb de mogelijkheid (bijna afgestudeerd), maar geen zin om zo lang te wachten tot ik uitsluitsel heb. Dan ga ik liever al beginnen met solliciteren. Maar wie weet, mocht ik vlak voor de sluiting nog niets gevonden hebben kan ik me altijd dan nog opgeven.

to ski or not to ski, thats no question

Het lijkt mij heel erg tof om te doen! Ik zou er zo mijn afstuderen een jaartje voor uitstellen :)
Helaas heb ik niet zo’n super goed niveau om ook off piste mijn weg te vinden, ook heb ik geen rijbewijs.

Vreemd eigenlijk, ik had wel verwacht dat deze functie binnen no time vervuld zou zijn. Zo’n kans krijg je niet vaak!

Hoop dat er wat tussnzit, helaas ook hier de standaard ‘excusen’. Had t anders (net als velen) zo gedaan. Wel tof dat je hier een oproep neer zet.

Antoine op 27 mrt. 2013 18:50

Jammer! Wat is jouw excuus? ;-)

Jeff op 28 mrt. 2013 12:15

Ben allergisch voor sneeuw?! ;-)

euh... doen!?

Hoop dat er wat tussnzit, helaas ook hier de standaard ‘excusen’. Had t anders (net als velen) zo gedaan. Wel tof dat je hier een oproep neer zet.

Antoine op 27 mrt. 2013 18:50

Jammer! Wat is jouw excuus? ;-)

Jeff op 28 mrt. 2013 12:15

Ben allergisch voor sneeuw?! ;-)

Antoine op 28 mrt. 2013 18:28

Haha

If you snooze, you loose!

Euh misschien in je mensen over de streep halen met jouw ideeën, hoe verhuur jij je huis? Hoe ben jij van je vriendin afgekomen, hoe heb jij je spaarpotje opgebouwd… :-)

En natuurlijk wat voor skimakker(in) zoek je?

euh... doen!?

Mijn zoon, 22j, boarder met sublieme techniek heeft eventueel wel interesse.
Heb de link aan m doorgestuurd.

Hoge bomen........lange latten!

Hey, ik heb je link van mn vader gekregen.
Ik heb interesse in het solliciteren naar deze baan.

Jongens ik hoop voor jullie dat het lukt. Lijkt mij een fantastische beleving. Gewoon doen! Ga achter je droom aan.

En is t nog wat geworden?

euh... doen!?

En is t nog wat geworden?

Antoine op 15 apr. 2013 19:21

Nog niet, ik ben een tijdje niet heel erg actief hier geweest ;-)
@Arno91 Check je PM!

If you snooze, you loose!

@Jeff dat zijn er wel meer niet, vandaar de kick tegen dit draadje :-)

euh... doen!?

Deze job is ondertussen reeds gewonnen hoor. Dus solliciteren hoeft niet meer.

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

@Ischgeil , het gaat hier niet om de prijsvraag welke laatst is uitgeschreven, maar om een 5 maanden in Oostenrijk te werken. Zie ook https://www.wintersport.nl/weblog/bericht/3392/Maak-kans-op-…

Ff kick… @Jeff nog wat van gehoord?

euh... doen!?

Voor komend jaar ben ik ook nog op zoek naar invulling, en ik heb er inderdaad ook zeker over lopen denken om een seizoen naar de Alpen te gaan! Dus als je nog iemand zoekt @Jeff, dan moet je me maar even een berichtje doen!!

Let it snow

@antoine @jurrianvanLoo @Jeff , helaas. De inschrijvingen zijn gesloten vanaf 1 juni en we hebben iedereen die een inzending heeft gedaan ook persoonlijk op de hoogte gehouden van de ontwikkeling hierin.

Toch bedankt voor het enthousiasme! Al begint het jullie waarschijnlijk nu ook alweer te kriebelen om naar de sneeuw te gaan ;)

@Rene had zelf geen mogelijkheid helaas. Ben llergisch voor sneeuw maar ondersteun graag de enthousiasten

En natuurlijk polsen bij wie we gaan partycrashen deze winter :-)

euh... doen!?

[mention=“26060”]@Rene[/mention] Is er al bekend wie het is geworden dan?

It's all about the turns duuuuuude!

@Arjen5 , dat is inderdaad al bekend. Wie, hoe of wat zullen jullie richting het seizoen allemaal te zien krijgen :)

Ik ben benieuwd!!

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

@Antoine en @JurrianvanLoo, tnx voor de reacties…Maar helaas gaat dit hem niet meer worden voor mij…En zoals @Rene al terecht zei, de reacties zijn al gesloten ;-).

If you snooze, you loose!

Maar dan zijn we natuurlijk nog wel benieuwd naar wie het dan WEL geworden is/zijn.

Misschien moeten de vaste forumgangers maar even ‘staken’ dan, om bekendmaking af te dwingen.

Ach, ik kan toch niet langer dan een paar dagen niets posten. Hopeloos

Maar dan zijn we natuurlijk nog wel benieuwd naar wie het dan WEL geworden is/zijn.

Misschien moeten de vaste forumgangers maar even ‘staken’ dan, om bekendmaking af te dwingen.

Ach, ik kan toch niet langer dan een paar dagen niets posten. Hopeloos

Cheizz op 1 jul. 2013 13:05

²

Ben stiekem toch ook héél benieuwd !

aaaiiiii zit nu vet te balen dat ik dit stukje nu pas zie :(
Heb van de zomer wel een paar keer de website zitten te bekijken maar heb dit bericht ff gemist helaas.
Heb nu wel werk maar zou zo wegkunnen deze winter. Dus als een van de winnaars er spontaan nog vanaf ziet, ik bied mij aan :):)

Never eat the yellow snow

Had een leuk idee voor mij kunnen zijn aangezien ik sinds kort geen baan meer heb. Volgende keer beter ;)

Hmm ik ben 14 dus de kans is zeer klein dat ik dit werk zou kunnen doen :p

Gang is alles

Plaats een reactie