Anwärter opleiding SBSSV 5- 14 Juli (Salzburger verband)

Hallo mijn naam is Jesse en ik ben van plan de instructor level 1 (Anwärter) te volgen bij de SBSSV aankomende zomer in Kaprun.
Nou vroeg ik me af of er nog meer Nederlandse deelnemers zijn, ik ben namelijk 17 jaar oud en vroeg me af of er iemand is met wie ik mee rijden.

Dus, is er iemand die deze opleiding gaat volgen? 4-15 Juli in Kaprun!

Als ik geslaagd ben voor m’n schoolexamen (weet ik 12 juni), dan mag ik ook de cursus Anwarter gaan doen. Maar ik ga het dan via http://www.snowsports.at doen, 29 juni-10juli ook in Kaprun. Via SBSSV ben je verplicht om het komende winterseizoen bij een bij hun aangesloten skischool te gaan werken, en dat wil ik niet.
Ik ben ook pas 16, maar via het skiverband kun je er wel achter komen of er nog meer NL meedoen. En vragen of ze tel. nr of mailadressen willen uitwisselen. Meestal gaan er meer NLers.

Hallo Jesse,
kom net je bericht tegen!
Mijn broer, 3 vrienden en ik gaan ook die periode naar Kaprun voor de opleiding.
Helaas is wel de auto al vol, maar misschien kunnen we vantevoren al even contact leggen ;)
Groetjes,
Avelon

Heei jongens. Ik heb eigenlijk de zelfde plannen. Je kunt ook bij Snowsports tirol je anwarter halen. Ik heb begrepen dat je in Tirol niet verplicht bent om bij een skischool te werken. Maar ik werk nu al als skileraar in Fiss zonder diploma in de vakanties. Ben inmiddels 18 en geef les sinds mijn 15e. Groeten Arjan Bos

JAB

Plaats een reactie