Verse Sneeuw/Abonnementenland

Zojuist email ontvangen van onze grote vrienden van Abonnementenland met verzoek om rekeningnummer door te geven voor terugboeken van aboonnementsgeld Verse Sneeuw ivm nieuw initiatief.

Ik ben nooit van zomaar rekeningnummer doorgeven dus hierbij even de vraag of dit klopt?! En stiekem ook benieuwd naar het blijkbaar nieuwe magazine…

Bij mij vragen ze niet naar rekening nummer, meer een mededeling dat het teruggestort wordt…
Ik ben benieuwd naar het nieuwe magazine!

It's all about the turns duuuuuude!

@Arjen5 en Gast161. Ik heb zojuist het bericht gekregen dat het magazine gelukkig niet meer via het gewraakte abonnementenland gedistribueerd gaat worden, maar via "onze" eigen site ;-).

Gelukkig had ik nog niet betaald voor 2013, dus dat scheelt weer…

If you snooze, you loose!

Ik heb de e-mail ook gehad en wel gewoon m’n rekeningnummer gegeven. Ik had al wel betaald voor 2013/2014. Ik vind het een goede zaak dat men de chaos van abonnementenland vaarwel zegt en het in eigen beheer neemt! Kan ik me alvast aanmelden voor het nieuwe magazine???

Als het gaat vriezen dan warm ik op!

Heb net mijn rekeningnummer ook doorgegeven. Had ook al betaald voor het komende seizoen. Is idd geen slecht idee om in eigen beheer te houden. Zal nog wel even duren alvorens ze het aan me storten. Vorige maal ongeveer 3 maanden moeten wachten, maar na wat mailtjes storten ze uiteindelijk wel.
Het kan alleen maar beter gaan dan nu.

Hier idem dito; een mailtje gehad van Chaosland. Ben benieuwd. Wel een goede stap om het weer in eigen hand te nemen.

Plaats een reactie