Prachtige beelden van de stelvio.

Gewoon heel mooi:

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Nog maar 5 weekjes en dan zit ik daar! :)
Prachtige beelden inderdaad, en ik baal er echt van dat ik mijn racefiets niet mee kan nemen…Ik zou het echt geweldig vinden om daar naar boven te fietsen!

Ik ga volgend jaar hollend omhoog.

http://stelvioforlife.nl/

May the ski force be with you !!

@CJAHupskamp indrukwekkend zeg!

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

@Herni. Misschien kun je iets huren daar… ^_^

It's all about the turns duuuuuude!

Niet voor niets top gears: "greatest driving road in the world"…zal ook voor fietsen gelden denk ik :-)

Wauw wat een mooie beelden. De Stelviopas is vanuit drie richtingen te bedwingen.

Deze Belgische beelden zijn geschoten bij de beklimming vanuit Bormio.

Eén week eerder was ik op de Stelviopas en waren er veel Nederlanders op zaterdag 8 juni bezig met de beklimming van Prato allo Stelvio en kwamen na 48 haarspeldbochten boven in een zware hagelbui. Op zondag 9 juni heb ik zelf nog vanuit ons hotel van bocht 22 naar bocht 7 gereden.

Vorig jaar heb ik de beklimming gemaakt vanuit Zwitserland:

De beklimming van de Stelviopas is een must. De beklimming is vanuit Bormio, Müstair of Prato allo Stelvio vrij regelmatig (circa 7 procent) en is daardoor voor mij goed te doen.
@Henri ,

Als je een fiets wilt huren dan kan dit in ieder geval in Reschen. De bedoeling is dat je eind afdaalt richting Prato allo Stelvio over mooie fietspaden en dan weer met de bus van de verhuurder terug wordt gebracht naar Reschen. Maar de Stelviopas opfietsen als extraatje moet wellicht ook wel kunnen.
:)

P.s: Eén dezer dagen hoop ik de video en het verslag af te hebben van het skiën op de Stelviogletsjer.

nog 6 weken :-)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Plaats een reactie