sleeen met kinderen op de hintertux gletsjer

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hintertuxer Gletscher

Is het mogelijk om te sleeen met kinderen op de hintertux gletsjer

Dit is denk ik wel mogelijk, maar ik weet niet hoeveel sneeuw er nog langs de piste ligt. Wanneer ga je?
Dit zijn alle liften(exclusief de dallift) en pistes die er in de zomer open zijn:

null

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Die stoeltjeslift is niet open in de zomer je laat het verkeerde kaartje zien.

null

Ik ben al een aantal malen in de zomer op de gletscher geweest in hintetux,

Ik zou er zelf niet gaan Sleeen, de sneeuwkwaliteit is meest van tijd natte sneeuw en als je valt ben je tot op je onderbroek nat.
En de winter heb je een lang stuk skiweg waar je zeker wel kunt rodelen.

Op dit moment zijn piste 3,8,4 en 9 open.

Sleeën is niet toegestaan op de pistes van de gletsjer. De weinige pistes die open zijn, zijn gereserveerd voor teamskiërs en recreanten.

Wat wellicht kan is een meter of 10 sleeën op de top van de gletsjer (hoogste punt cabinelift) nabij de ingang van de gletsjerrondleiding (in een ‘grottenstelsel’ van de gletsjer). Deze rondleiding is zeer de moeite waard en ook erg leuk voor kinderen.

De sneeuwkwaliteit in de vroege ochtend is op het hoogste punt erg goed. Na 1 uur 's middags zijn de pistes uitgestorven en is de sneeuw op de top nog steeds redelijk goed, al glijdt de sneeuw wel een stuk minder.

Totaal andere gletcher :), maar op de kitzsteinhorn hadden ze een een sleehelling in de zomer, zo leuk, allemaal soorten sleeën erbij, en een soort van liftje. Heerlijk gesleed in de korte broek

Dit is denk ik wel mogelijk, maar ik weet niet hoeveel sneeuw er nog langs de piste ligt. Wanneer ga je?
Dit zijn alle liften(exclusief de dallift) en pistes die er in de zomer open zijn:

Thijs@Meeusen op 25 jun. 2013 17:08

Excuus.

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Plaats een reactie