Landgraaf 17 juli 2013

Kort filmpje van ons bezoek aan Landgraaf afgelopen woensdag!
Met @.Robin @Henri. @Thijs@Meeusen

Like !

Leuk hoor! Hoelang is deze baan nou?

Matterhorn piste (de langste piste)
De Matterhorn piste van SnowWorld Landgraaf maakt het mogelijk om afdalingen tot 520 meter te maken. Deze blauwe piste is ideaal voor de gevorderde wintersporter. Halverwege de afdaling, tussen deze piste en de FIS-Rennstrecke vindt u de Vossenberghütte.

Bron: snowworld.com

Lekker filmpje, precies druk daar in de zomer. Zijn er ook bloopers van in het snowpark?

Goggles op een indoorbaan…

Ziet eruit als een leuk dagje, heren!

Lekker filmpje, precies druk daar in de zomer. Zijn er ook bloopers van in het snowpark?

Mathijs! op 19 jul. 2013 19:44

Hahahaha! Dat vraag ik mij ook af, inderdaad.

Carnas on Tour

Leuk filmke. Kon ik ook weleens gaan doen met dat bilnaadzweetweer van volgende week

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Goggles op een indoorbaan…

Gast708 op 19 jul. 2013 20:00

Je maakt behoorlijk wat snelheid --> wind in je ogen

Maar ja, dat zal jij niet nodig hebben als je de piste in pizzapunt naar beneden komt. ;)

Lekker filmpje, precies druk daar in de zomer. Zijn er ook bloopers van in het snowpark?

Mathijs! op 19 jul. 2013 19:44

Hahaha er waren wel wat bloopers maar die staan gelukkig/jammer genoeg niet op film :D

Leuk! Ik heb nu al weer zin in om het nog een keer te doen :)

Lekker filmpje, precies druk daar in de zomer. Zijn er ook bloopers van in het snowpark?

Mathijs! op 19 jul. 2013 19:44

Hahaha er waren wel wat bloopers maar die staan gelukkig niet op film :D

Niels. op 20 jul. 2013 00:01

Had je je GoPro niet aanstaan toen daar bij dat liftpoortje onderaan? ;)

Had je je GoPro niet aanstaan toen daar bij dat liftpoortje onderaan? ;)

Henri. op 20 jul. 2013 00:05

Nee ik heb er nog naar gezocht maar niet gevonden
En ook niet toen Thijske daar viel :p

Leuk filmpje jongens! …En lekker rustig!

Leuk filmpje!

Speltip nummer 9: don’t wear goggles indoors or you’ll look like a dick.

Speltip nummer 1: log even in als je commentaar geeft op een ander

Sepltip nummer 2: lees even voorgaande posts in dit topic; je commentaar is niet erg origineel.

Berichtje voor Gast708:

Als drager van contactlenzen beginnen mijn ogen te tranen als gevolg van de wind op de ogen. Hierdoor loop ik de kans dat ik de lenzen verlies. Daarom draag ik op de piste (in- of outdoor) altijd een bril of zelfs een goggle.

Verder sluit ik me aan bij de reactie Cheizz: log eerst even in als je commentaar hebt. Het is wel erg gemakkelijk om anoniem commentaar te leveren.

Ik ben het met Cheizz en Dreumelke eens. Trouwens iedereen mag zelf weten wat hij doet of laat! Zolang het maar niet aanstootgevend is, toch?

Leuk filmpje. Nodigt uit om zelf binnenkort ook maar weer eens naar Landgraaf te gaan en de winter "te proeven"

Oeps, vergeten in te loggen

Van wie is trouwens de muziek onder t filmpje?

Ik zou het zeker doen, de sneeuw is best goed daar!

Avicii - Wake Me Up :)

Dank je Henri voor de info.

Landgraaf moet helaas nog een paar weken wachten. Ben nog herstellende van een operatie i.v.m. hernia maar ga er zeker naartoe.

Speltip nummer 9: don’t wear goggles indoors or you’ll look like a dick.

Gast026 op 20 jul. 2013 09:27

Nu je het over speltips hebt, jouw spelling staat ook niet echt op punt.

Goggles op een indoorbaan…

Gast708 op 19 jul. 2013 20:00

Je maakt behoorlijk wat snelheid --> wind in je ogen

Niels. op 19 jul. 2013 23:59

Groot gelijk inderdaad. Het alternatief is met je ogen dicht naar beneden en dat schijnt niet goed te zijn voor je gezondheid. Ik zou het wel prettig vinden om een heldergele of zelfs ongekleurde lens te hebben, binnen, maar die zijn vrij lastig te vinden.

Laatst ook gewoon zonder Goggles geskied in Landgraaf. Niets mis mee…

Hup Willem II

Gaat de jonge wintersporters.nl garde een dagje uit en vervolgens een duikbril discussie. Jammer van hun dagje plezier;-) klink namelijk als zeer geslaagd zo met 30 graden buiten!

euh... doen!?

Gaat de jonge wintersporters.nl garde een dagje uit en vervolgens een duikbril discussie. Jammer van hun dagje plezier;-) klink namelijk als zeer geslaagd zo met 30 graden buiten!

Antoine op 20 jul. 2013 23:49

Groot gelijk Antoine!

Ja dat was inderdaad een hele leuke dag, met in totaal meer dan 5 uur reistijd maar dat maakt niet uit :P

Gaat de jonge wintersporters.nl garde een dagje uit en vervolgens een duikbril discussie. Jammer van hun dagje plezier;-) klink namelijk als zeer geslaagd zo met 30 graden buiten!

Antoine op 20 jul. 2013 23:49

Groot gelijk Antoine!

Niels. op 20 jul. 2013 23:58

Precies!

Had je je GoPro niet aanstaan toen daar bij dat liftpoortje onderaan? ;)

Henri. op 20 jul. 2013 00:05

Nee ik heb er nog naar gezocht maar niet gevonden
En ook niet toen Thijske daar viel :p

Niels. op 20 jul. 2013 00:08

Haha is ie een paar decimeter langer en dan is het meteen Thijske hoor :P

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Kan helaas het filmpje niet zien via mijn mobiel. Van de week op pc kijken!!

The mountains shall bring peace to the people

Leuk! Lekker, dat daar is gewoon de beste manier om af te koelen met dit warme weer!:D Goeie actie!

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Plaats een reactie