Ouwehoertopic

Omdat ik dit hier nog niet zag, hierbij dus een topic voor alle niet-wintersport berichten… Enjoy de gezelligheid hahahaha. Forumregels blijven wel gelden.


Laat ik maar beginnen dan maar. Ben terecht gekomen in het ziekenhuis… Vertel straks meer, nu even wat eten en foto laten maken…

Carnas on Tour

sterkte!

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Leuk idee. :) sterkte

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Je wintersport in gevaar? :p

Wintersport niet in gevaar, zal zo praten met de fysio. Hier het verhaal van FB:

''En dat was nacht 1. Ging goed, net wakker gemaakt met voor controle controle. Beetje vroeg maar goed, het hoort erbij. Ik zal uitleggen wat er gebeurd is.

Ik reed zondagnacht om 05:00 op de Ringdijk na het stappen in Breda. Mijn telefoon knelde een beetje mijn been, dus deed ik die goed leggen. Vervolgens zag ik de vluchtheuvel bij de watertoren te laat, ik kreeg vliegles. Mijn scooter landde bovenop mijn rechterbeen waardoor mijn kuitbeen en scheenbeen daar gebroken zijn. Hoe mijn rechter elleboog gebroken is, is mij totaal een raadsel. De operatie begon rond 11 uur en dat is gelukt, rond 16 uur werd ik wakker. Avondeten was lekker. De foto’s die ik meestuur zijn van mijn elleboog (korte pin) en been (lange pin). Vandaag komt de fisiotherapeut langs, worden er nog röntgenfoto’s gemaakt en meer weet ik niet, dus wacht ik af. De schade aan mijn telefoon is alleen de achterkant, die is gebroken en er zitten krassen op het schermpje op de camera… ‘’

Carnas on Tour

Wintersport niet in gevaar, zal zo praten met de fysio. Hier het verhaal van FB:

''En dat was nacht 1. Ging goed, net wakker gemaakt met voor controle controle. Beetje vroeg maar goed, het hoort erbij. Ik zal uitleggen wat er gebeurd is.

Ik reed zondagnacht om 05:00 op de Ringdijk na het stappen in Breda. Mijn telefoon knelde een beetje mijn been, dus deed ik die goed leggen. Vervolgens zag ik de vluchtheuvel bij de watertoren te laat, ik kreeg vliegles. Mijn scooter landde bovenop mijn rechterbeen waardoor mijn kuitbeen en scheenbeen daar gebroken zijn. Hoe mijn rechter elleboog gebroken is, is mij totaal een raadsel. De operatie begon rond 11 uur en dat is gelukt, rond 16 uur werd ik wakker. Avondeten was lekker. De foto’s die ik meestuur zijn van mijn elleboog (korte pin) en been (lange pin). Vandaag komt de fisiotherapeut langs, worden er nog röntgenfoto’s gemaakt en meer weet ik niet, dus wacht ik af. De schade aan mijn telefoon is alleen de achterkant, die is gebroken en er zitten krassen op het schermpje op de camera… ‘’

Svennoo op 29 jul. 2013 14:15

Wat een avontuur zeg! Veel beterschap

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

sterkte!

Certified ski-boy, glijbewijs

Beterschap!

Leuk topicidee overigens :)

En hoe zit het met de rest? Ook vakantie?

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Ja nog 1,5 maand… Begin September met de vriendin naar Turkije (even de drang naar sneeuw en koude opzij zetten dan :D), eind September mag het terug richting winter gaan van mij…
Nog iemand met herexamens hier? Ben nu al aan het -proberen- leren, maar het gaat me niet zo goed af in deze temperaturen :/…

Die laatste lift halen...

Sterkte!! (Breda, dat is in de buurt!! ;-))

The mountains shall bring peace to the people

hele vakantie bij m’n ouders (die varen), en in november voor m’n verjaardag en voor m’n zussen naar NY, en dan weer lekker wintersporten!

http://runforkikanewyork.nl/PersonalPage.aspx?teamId=5…

Certified ski-boy, glijbewijs

Binnenkort 2 weken griekenland en dan nog een paar daagjes naar Oostende

En het drukverband is eraf. Heb lekker veel gelopen vandaag dus alles komt goed. Vond het gelukkig meevallen met verband erafhalen. Donderdag mag ik naar huis. Als iemand de foto’s wilt zien, roep maar! Staan online op mijn facebook, naam staat op mijn profiel hier, dus ff toevoegen en alles is geregeld :P

sommige foto’s zijn namelijk iets te onsmakelijk voor een forum ahahha

Carnas on Tour

was benieuwd naar je foto’s, maar zie geen naam op je profiel ? :p

Certified ski-boy, glijbewijs

Raar… Ik zet wel alleen de link neer ;)

http://s1135.photobucket.com/user/Svennoo/slideshow/Ziekenhu…

De wond met dat lange bruine strookje is mijn elleboog met een hechtibgspleister ;)

Carnas on Tour

Wie studeert er hier eigenlijk allemaal al/nog? En zo ja, in welke stad?

Nog 2 jaar :)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

http://s1135.photobucket.com/user/Svennoo/media/Ziekenhuis%2…

http://s1135.photobucket.com/user/Svennoo/media/Ziekenhuis%2…

Nog even snel twee filmpjes van mijn lopen :P

Ik ga trouwens naar het MBO in Rotterdam ;)

Carnas on Tour

http://s1135.photobucket.com/user/Svennoo/media/Ziekenhuis%2…

http://s1135.photobucket.com/user/Svennoo/media/Ziekenhuis%2…

Nog even snel twee filmpjes van mijn lopen :P

Svennoo op 30 jul. 2013 21:15

Beterschap Sven! Maar doe even een ander shirt aan voor de volgende keer ;) :p

Wie studeert er hier eigenlijk allemaal al/nog? En zo ja, in welke stad?

Niels. op 30 jul. 2013 21:10

Jij weet het al ;) maar voor de rest: dit wordt het 2de jaar HBO Technische Natuurkunde in Eindhoven, en hierna Bodem, Water, Atmosfeer bij de Universiteit Wageningen :)

Mijn dramaserie krijgt een nieuwe scene…Genaamd de politie, zij schijnen mij ter plaatse van het ongeluk belachelijk te hebben behandelt en de mensen diedat waren vonden dat ook en hebbeneen mailtje naar de politie gestuurd… Ik heb nagevraagd wat er gebeurd isdus ik hou jullie op de hoogte!
@Henri. hahahahaha tsjaa mijn grote liefde gaat overal mee naar toe :P

Carnas on Tour

politie, de grote vriend!! Beterschap!

The mountains shall bring peace to the people

@Svennoo, ik krijg je trouwens niet gevonden op facebook! ;-)

The mountains shall bring peace to the people

Ook student, 1e jaars Biotechnologie PhD in Bielefeld

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Het is bekend hoe ik behandeld ben. Even een dialoog op mijn instagram foto (http://instagram.com/p/cZFlvtrByY/)

O: Ik was er 's nacht bij man, woon in die huizen er tegen over en hoorde je schreeuwen. sterkte! Er hebben trouwens mensen een mail naar de politie gestuurd omdat ze het niet normaal vonden hoe je behandelt werd, ze deden ook echt achterijk

Ik: okee, bedankt voor de steun!! Hoe werd ik dan behandeld? Kan mij weinig ervan herinneren dus

O: Je vroeg aan de agent hoe het met je scooter was, hij zei: ja totallos, jij zei nee fv serieus, toen zei die dat je behoorlijk wat praatjes had. Ze deden niks met jou, haalden alleen je scooter weg terwijl jij pijn had. Ze zaten tegen mensen behoorlijk bot te doen die jou aan helpen waren en we hadden het idee dat ze je niet serieus namen

Ik: bedankt!! Ik kan het mij een beetje, maar moeilijk herinneren. Ik ga hier zeker wat mee doen!! Ik hou je op de hoogte ;)

O: Sterkte verder en ik hoor het wel! ;)
@martijn-koevermans mijn achternaam is Carnas ;)

Carnas on Tour

@Svennoo ik heb jou ook ff een vriendschapsverzoek gestuurd.

Wat moet dat klote zijn om er later achter te komen dat je zo rot bent behandeld.

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Wie studeert er hier eigenlijk allemaal al/nog? En zo ja, in welke stad?

Niels. op 30 jul. 2013 21:10

je kan het niet echt studeren noemen, maar het jonkie hier gaat naar gymnasium 5 aankomend schooljaar

Certified ski-boy, glijbewijs

beterschap sven, vind het alleen jammer dat je shirt tijdens de val niet gescheurd is :p

Certified ski-boy, glijbewijs

Ik ben sinds afgelopen weekend weer terug uit de bergen. Ging vrij spontaan een weekje naar lermoos. Er was dat weekend een bundes kapelle feest met 41 van die tiroler bands. Was wel leuk om eens te zien. Verder is het een vrij saai, suf en leeg dorp maar het me goed vermaakt die dagen met wandelen, fietsen, dag Innsbruck en Kuhtai bij het Otztal. Mis de bergen nu alweer…

Not all who wander are lost

@ThijsMeeusen ik zag het, hahaha. @Edwin. lekker hoor! Klinkt als een leuke vakantie.

Heb hier de foto’s van de breuken:
De elleboog

null

De onderbeen

null

De operatie duurde 2 uur. Als ik thuis ben zal ik die inscannen en laten zien. Zelf snap ik er niks van, al die lastige termen :P

Hier nog de foto’s van na de operatie:

null

null

Carnas on Tour

Plaats een reactie