Ouwehoertopic

Spikes onder de banden? Hahaha, bizar!

Carnas on Tour

Iemand zin in een dagje snowworld binnenkort? Een vriendin en ik hadden wel zin om naar snowworld te gaan dus… En 20 juli is ook nog zo ver weg :P

Gang is alles

Ik misschien wel…

Ben ook al aan het kijken voor december(Ja het is morgen bijna 30 graden hier maar who cares) maar heb nog niemand die mee kan… Geïnteresseerden :p?

@erich december pas? ?

Gang is alles

Dan zijn de meeste skigebieden pas open… ;)

//edit

Oh je dacht december naar de skihal denk ik? Nee ik bedoel december echt naar de alpen

@jesper zoetermeer dan

Certified ski-boy, glijbewijs

@jorian best

Gang is alles

Dan zijn de meeste skigebieden pas open… ;)

//edit

Oh je dacht december naar de skihal denk ik? Nee ik bedoel december echt naar de alpen

EricH op 19 mei 2014 19:03

ja :P

Gang is alles

Ik misschien wel…

Ben ook al aan het kijken voor december(Ja het is morgen bijna 30 graden hier maar who cares) maar heb nog niemand die mee kan… Geïnteresseerden :p?

EricH op 19 mei 2014 18:27

Naar welk skigebied ga je?

Ik zit te denken aan Serfaus eo, goede verhalen over gehoord. Maar kan eigenlijk elk gebied wel zijn… Sankt anton lijkt me ook prachtig

Leuk! Mooie gebieden die ik ook nog maar eens moet gaan bezoeken, zeker St. Anton. Ik zit nog te twijfelen wat ik ga doen komende winter. Ik ben er al een tijdje mee bezig. Maar aangezien ik volgend jaar een nieuwe studie ga doen heb ik geen idee hoe de planning is. En ook erg balen is dat ik tentamens t/m 5 augustus heb waardoor ik in de zomervakantie maar weinig kan werken voor de skitripjes. Ik hoop dat ik met kerst een keer 2 volle weken weg kan om een speciale trip te doen. Maar dan is het ook weer de vraag welke trip… ;)
Skigebiedjestour ten oosten van Salzburg, een trip naar Kärnten + Slovenië, een trip naar alle skigebieden in Zuid-Duitsland, een trip naar de Dolomieten en dan vooral de wat kleinere gebiedjes of toch maar een trip naar Slowakije? :P

@henris en als eerste stop : ski arlberg :d

Gang is alles

Haha ja klopt, Warth moet ik nog een keer gezien hebben omdat ze daar studentenkorting hebben ;)

Wij gaan volgende winter misschien ook naar serfaus, fiss, ladis. Lijkt me heel mooi alleen ook wel heel druk :p

@HenriS geen gletsjergebieden :o

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Wij gaan volgende winter misschien ook naar serfaus, fiss, ladis. Lijkt me heel mooi alleen ook wel heel druk :p

@HenriS geen gletsjergebieden :o

ThijsMeeusen op 20 mei 2014 08:10

+veel gondels en misschien meer kinderen dan in een gemiddeld gebied op de piste :P

Zijn er hier nog mensen die zin hebben om van 't weekend naar Snowworld te gaan? Had 't ook al in de whatsappgroep gevraagd dusss

Gang is alles

Landgraaf?

Life's Journey is not to arrive at the grave Safely in a well preserved body, But rather to skid in
Gang is alles

Wil er niemand door rijden naar de Alpen? ;)

Life's Journey is not to arrive at the grave Safely in a well preserved body, But rather to skid in

@SnowJan gaat naar de alpen :p

Certified ski-boy, glijbewijs

[EDIT]

Oeps, dit moest in meetingstopic :P

Carnas on Tour

Hoera ik zit alweer op 3/4 van 100 weken lid :d

Gang is alles

Oh dus je mag ons bijna gaan trakteren op een reisje ;)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Oh dus je mag ons bijna gaan trakteren op een reisje ;)

ThijsMeeusen op 4 jun. 2014 18:00

Jaaaa

Gang is alles

Is even een test! Wat is het hier toch stil btw!

null

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Jaja, een test om ons even nog jaloerser te maken :p

Inderdaad :'(

Gang is alles

Is even een test! Wat is het hier toch stil btw!

SnowJan op 9 jun. 2014 17:15

De die-hards zitten op whatsapp :p

Haha ja ik wou jou ook wel toevoegen jan maar je nummer komt maar niet in mn contacten

Gang is alles

Bah betrapt;)

Hé ik wil er ook bij! Ligt het aan mijn nummer of aan jou (gsm) @Jesper ?;)

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

@snowjan weet niet je had wel een redelijk vaag nummer volgend mij :p

Gang is alles

Plaats een reactie