Verschil .be en .nl weblog

Btw, hoera!
L’union fait la force zeggen we in België!

Zit op hotel in Hasselt, werk nu op een project in Wellen.

Zit op hotel in Hasselt, werk nu op een project in Wellen.

Cheizz op 19 sep. 2013 16:30

Leuk leuk, midden in Haspengouw. Mooie streek!

Sorry. We waren misschien iets te enthousiast en dachten onze Belgische en Nederlandse bezoekers een groot plezier te doen met een eigen forum. Maar wat blijkt? Jullie missen elkaar enorm. Dus wij zijn de moeilijkste niet… welkom terug allemaal ;-).

Op jullie feedback voor het weblog zijn we hard aan het nadenken. In de tussentijd kun je nu makkelijk switchen tussen de talen bovenin de website.

martijn op 19 sep. 2013 15:51

Super fijn mannen!! :)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Het bugje van de reacties die vertraagd op het forum komen zal ook nog opgelost worden, geen nood onze techneuten zijn er mee bezig :D

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

AH! Dus het zijn toch verschillende talen?! Ik wist het wel…

Cheizz op 19 sep. 2013 15:56

null

MAND!

kortste splitsing OOIT. Daar kunnen ze in Brussel nog wat van leren :D

Het bugje van de reacties die vertraagd op het forum komen zal ook nog opgelost worden, geen nood onze techneuten zijn er mee bezig :D

Kristof op 19 sep. 2013 16:37

En zo kwam alles toch nog goed… en ze leefden nog lang en gelukkig ;)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

En zo kwam alles toch nog goed… en ze leefden nog lang en gelukkig ;)

ThijsMeeusen op 19 sep. 2013 17:13

… tot ze elkaar een jaar later in de finale van het WK in Brazilië tegenkwamen :p

Sorry maar het is gewoon kut. Dit forum heeft gewoon een helemaal andere structuur nodig, en een chat!

Die laatste lift halen...

En zo kwam alles toch nog goed… en ze leefden nog lang en gelukkig ;)

ThijsMeeusen op 19 sep. 2013 17:13

… tot ze elkaar een jaar later in de finale van het WK in Brazilië tegenkwamen :p

Niels. op 19 sep. 2013 17:22

De Nederlanders die vanuit de tribune de Rode Duivels toejuichen, wat kan daar nu op tegen zijn? ;-)

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Ach ja, je kunt het nooit voor iedereen goed doen ;)

Netjes opgelost

En zo kwam alles toch nog goed… en ze leefden nog lang en gelukkig ;)

ThijsMeeusen op 19 sep. 2013 17:13

… tot ze elkaar een jaar later in de finale van het WK in Brazilië tegenkwamen :p

Niels. op 19 sep. 2013 17:22

Haal dan dat lang en gelukkig er maar vanaf :p

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Ik ben blij met de hereniging met onze Vlaamse vrienden :)

En de knop rechtsbovenin is ook een verbetering.

Het zou mooi zijn als er bijvoorbeeld een 1 of 2 komt te staan als er 1 of 2 ongelezen Vlaamse blogposts zijn. Dan hoef je niet periodiek te gaan kijken. Eventueel kunnen de Vlaamse bloggers aangeven of het een Puur vlaamse post is en dan komt er geen 1 te staan. (Ik weet niet of ik mijzelf duidelijk maak maar ik bedoel net als bij een postvak in, het aantal ongelezen nieuwe mails)

Dan lijkt het mij helemaal mooi.

EDIT: En als beloning dat er meteen goed naar de feedback is geluisterd heb ik maar meteen een stem uitgebracht op de website van het jaar verkiezing :)

Op de .be website zie je dan dus ook als er nieuwe blogposts op de NL website zijn die ook leuk zijn voor belgen.

Plaats een reactie