Skimaatje(s) gezocht voor shortski (4 dagen)

beste skivrienden,eigen skigroepje uiteen gevallen,alleen achter gebleven en zoek paar leuke mensen die graag dagje of 4 gaan skieen ergens week voor kerst of in januari…voorkeur voor Isghl maar sta open voor andere ideen…ben 43,gehuwd…en hou van skieen en apres ski…

Pain is temporarly but pride is 4ever...

zie ik wel zitten, ben voorlopig ook nog alleen.

oke beste jdew,laat het ons ff in beraad houden…

Hoe spreken we verder af ?

laat ons ff brainstormen waar en wanneer om te beginnen misschien?
Ikzelf ging altijd naar Isghl,super mooi skigebeid en superleuke apres ski haha
we zaten steed sin hotel Lassalt,is vlakbij de grote gondel,denk 100 m lopen van hotel,en s’avonds ski je zo tot op 150 m van het hotel de straat in.

Ook misschien ff wat info over elkaar geven,ikzelf ben woonachtig Te Kalmthout,43 jaar en gehuwd met zoontje van 6 jaar.
Vrouw skiet ook graag maar niet zo graag en goed zoals ik,voor haar hoeft het niet elk jaar zegt ze…

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Eventueel heb ik nog wel interesse in een shortski (budget) voor de kerstvakantie aan. Ik ben 35 en kom uit Assen. Zowel snowboarden als skiën vind ik super.

Ben van plan naar Neustift te gaan met de bus die vertrekt vanuit Gent. Periode woensdagavond tot maandagmorgen 22 jan tot 27 jan 2014, 4 volle dagen skiën. Hotel, Alpenresidenz Viktoria, ben zelf 39 jaar gehuwd heb zoon en dochter, vrouw skiet niet zo graag vandaar zoek ik nog iemand om mee te gaan, ondertussen reeds vernomen dat er reeds een groepje van 7 is ingeschreven mee te gaan met deze shortski gasten tussen de 35 en 42 jaar.

gr, en laat maar horen…

ikzelf vindt Hotel lassalt in isghl echt de max,@ snowfever ter info we betaalden er rond de 250€ voor dacht 4 nachten met ontbijt,basic hotel maar heel netjes en vlakbij de liften?
@jdew,uw voorstel lijkt me ook heel leuk,ik moet als zelfstandige alleen nog ff brainstormen wanneer ik best kan gaan,voor de kerst in december of ergens zoals jullie,of met jullie , in januari

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Hoi,

Isghl lijkt me tof, maar als we voor de kerst gaan hebben we keuze genoeg ivm minder drukke periode. Omdat ik zelf eind januari al naar serfaus ga is mijn voorkeur voor shortski december voor de kerst of later in maart/april.

Opzich lijkt het me ook wel wat!

Wellicht een keer ergens afspreken om eens kennis te maken met elkaar?

mij goed eens afspreken,alleen ik ben waarschijnlijk die de moeilijke gaat zijn daar ik me heel moeilijk kan vrij maken lang op voorhand wel te verstaan…maar we gaan het zeker wel klaar krijgen…

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Heren,nog steeds interesse?

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Als het nog steeds om de periode voor de kerst gaat ben ik nog steeds geïntresseerd of het nu 4 dagen op een weekje is maakt me niet zoveel uit. Stuur anders even PM.

Als zelfstandige in mijn branche is het voor de kerst onmogelijk. Ik denk te boeken met Kriski, zoals hierboven in mijn voorstel.(http://www.kriski.be)

gr,

Mannen,

Laten we een week lang van de pistes roetsjen :-D

Count me in!

31 / M / Nijmegen / Ski

grt Pieter

Ik ben ook geïntresseerd! 4 dagen of weekje maakt mij ook niet uit…

24 / M / ski :-)

dag Piet,

Stel je eens wat meer voor.

Ik ben 24 jaar oud ( misschien wat jong ) ? Vrijgezel, woonachtig in Den Haag.

Vrienden/vriendinnen hebben dit jaar geen tijd/geld om op wintersport te gaan. Daarom ben ik op zoek naar een leuk groepje om lekker te wintersporten

Hier ook interesse, voor Kerst iets tussen 4 en 7 dagen … Ischgl zie ik ook zitten, 19 januari organiseer ik al een week Serfaus (heb daar nog enkele plaatsen trouwens) Ik ben 40 jaar kan goed skiën en wil km maken … ben van Antwerpen

Als we eerst eens zien wie de week van 14 - 21 december wil dan is dat tenminste duidelijk. Ik lees namelijk dat jdew de week voor de kerst niet kan/wil.
Voor mij maakt het verder niet zo heel veel uit waar in Oostenrijk de reis naar toe gaat als het maar beetje betaalbaar is. Nu is de periode voor de kerst natuurlijk vroeg en goedkoop, maar minder sneeuwzeker. Voor het boeken kunnen we best nog wel even wachten totdat duidelijk is waar er goede condities zijn.
Heb er wel enorm zin in, dus hopelijk krijgen we een leuk groepje van de grond!

Mannen,

Met Bruno heb ik al contact gehad voor een eventuele trip. Het gaat hier om de week vóór kerst dus 7 t/m 14 of 14 t/m 21.

Je zit dan precies voor het hoogseizoen en wellicht kunnen we onder de tafel iets regelen met het hotel / pension.

grt Pieter

Kleine add-on; eigenlijk maakt het me geen biet uit wie of wat er allemaal meegaat. Als het maar gezellig en dolle pret is. Of je nu van het platteland of uit de stad komt, Belg of Nederlander bent… Het maakt mij allemaal niet uit. Het enige wat telt zijn de kilometers en de lol :)

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken om de sneeuwzekerheid in Oostenijk, nog nooit meegemaakt dat er geen sneeuw lag. Behalve wanneer je in april gaat (A) Medio november moet het al kunnen.

Grt Pieter

Zie graag tot in het dal een wit landschap haha maar inderdaad de hoge gebieden zijn natuurlijk sneeuwzeker. Doelde meer op het feit dat vroeg boeken niet noodzakelijk.

Ik ga sowieso skiën, zou leuk zijn met een paar gelijkstemden, maar de week van 14 tot 21 is net te laat, het voor mij eindigen ten laatste op 15 dec ongeveer. vertrek maakt me niet uit, vanaf er sneeuw begint te liggen sta ik klaar. Boeken heeft geen enkele zin, je kan in die periode overal terecht in de beste hotels voor spotprijzen last minute.

Tip. Rijnlandsr skivereniging biedt allemaal leuke reizen aan voor ieder wat wils. Altijd erg gezellig en nieuwe mensen altijd welkom

Wat voor samenstelling hebben de belangstellenden tot nu toe? Allemaal behoorlijk gevorderden, of ook nog mensen die pas een paar weken op de latten hebben gestaan?

En begrijp ik het goed dat het inmiddels al van een shortski is opgerekt naar een week? ;)

Ik heb ook interesse! @Mike123 bedankt voor je tip in mijn topic.
Ben een jongen van 23 uit Haarlem, ski pas 2 jaar maar heb een heel seizoen skilessen gehad en ben ook nu alweer wekelijks aan het skiën. Voor mij geen extreme avonturen maar gewoon lekker skiën, genieten, en wellicht apres-skiën.
De week van 14 t/m 21 december zou mij overigens zeer goed uitkomen, een week eerder gaat waarschijnlijk niet lukken.
Ben alleen bekend met Flachau, verder nog niet eerder andere gebieden bezocht voor de wintersport. Ik sta voor álles open.

Ik blijf het topic zeker volgen en mocht ik welkom zijn (ook qua leeftijd? ;-)) en jullie plannen komen mij goed uit, ben ik van de partij.

Leeftijd lijkt me niet zo’n probleem (@Justinos). De week van 14-21 dec. heeft ook mijn voorkeur. Zelf snowboard ik, maar kan ook wel skiën.

samenvattend:

14-21 december (4 dagen tot een week)
Sneeuwzeker gebied in Oostenrijk
Skiërs en snowboarders

Wellicht net als in het "wanneer valt de eerste sneeuwdump" topic een lijstje beginnen (met iedereen die interesse heeft voor wat jij nu samenvat), die we van elkaar kopiëren als je je naam wilt toevoegen? En dan je naam, ski/snowboard, leeftijd en ervaring o.i.d. erbij vermelden? Is maar een idee, geeft misschien wat overzicht :D

Justinos dat vind ik een zeer goed plan!

Hoe staat de topic starter nu tegenover het hele idee? en @Snowfever?
Ik schuif me pas net aan, dus wil zeker niet opdringerig overkomen haha, maar wil langzaamaan wel een beetje gaan inschatten hoeveel interesse er in deze groep is en de kans dat de hier geboden optie door gaat zetten :)

Plaats een reactie