Skimaatje(s) gezocht voor shortski (4 dagen)

Hallo Wintersporters,

Zojuist de Skiworld - Early ski & Kerstspecial ontvangen. Vertrek 14 december 508 euro All Inn. Zie beschrijving in mijn vorig bericht. Wil je dat ik je de mail van skiworld doorstuur, laat dan je mailadres achter. Vlug zijn is de boodschap, want aan die prijzen zullen de plaatsen vlug weg zijn. ik en steven9 gaan zeker, maar we zouden het heel fijn vinden mochten er nog wat mensen van dit forum willen meegaan. Na de weekend kan het al te laat zijn en zo!n promotie kan je toch niet laten liggen hé.

Grtz,
Peter

Peter Hertegonne

Ik ga toch voor Oostenrijk, periode 13 tot 18 december, dus 4 dagen skiën.Reizen met eigen auto. Heb nog geen exacte locatie. Heb naast mijzelf nog één iemand die mee wil dus als er nog een paar mensen aansluiten hebben we een leuk clubje.

Ik en steven(34 jaar), beiden gevorderde skiërs hebben al geboekt en gaan met de bus. Ik heb ook nog contact met iemand die heel graag zou mee gaan. Hij zou liever met de auto gaan en dus zoekt hij nog 1 of 2 mensen om mee te rijden. Ik heb zojuist de volgende promotie van ski-world ontvangen:
Superpromotie Tignes met aankomst 15/12/2013.
Midweekski 6d/ 5n - ALL INCLUSIVE : Free bar 17 of 18u-23u + skipas inbegr.
Vanaf : 369 euro !!!

Peter Hertegonne

nog plek?

@Peter007,
wou julie heel veel ski en sneeuwplezier toewensen,spijtig dat ikzelf niet meekon nu,have fun…en goede reis morgen

Pain is temporarly but pride is 4ever...

@Yuri,

Thanks man. We houden contact en hopelijk zullen wij samen eens ski - fun hebben

Peter Hertegonne

Hallo aan iedereen, en @Yuri

Ik zoek opnieuw mensen om in het voorjaar, misschien wel voor de kerst vakantie te gaan skiën. Op voorwaarde dat er genoeg sneeuw ligt . Aangezien er vorig jaar veel mensen op dit topic gereageerd hebben probeer ik langs deze weg een groepje te vormen.

Groetjes,
Peter

Peter Hertegonne

@Peter007, ik heb wel interesse om met een groep mee te gaan.

Als je slim bent open je een apart topic met wat voorkeuren en een beschrijving van jezelf, dat gaat meer opleveren dan dit, denk ik. Is wat overzichtelijker :)

@Mike123 Neen, Ik ben niet slim, en de beschrijving van mij staat al 2 jaar in mijn profiel te lezen. Ik zal later wel een topic openen, maar ik heb dit bericht op dit Topic van vorig jaar geplaatst omdat er enkele leuke mensen hier gereageerd hebben. Ik wil dus hun interesse wekken. ;-). Les Trois vallées, staat hoog in mijn lijstje. Maar als de sneeuwcondities in Oostenrijk beter zijn dan mag het gerust een groot ski-gebied daar zijn.
@Ronald14. Wat is je ski - ervaring, want dit kan ik niet uit je profiel afleiden.

Grts,
Peter

Peter Hertegonne

@Peter007, Ik ski ruim 28 jaar, voornamelijk in Gerlos en het Zillertal, maar ook eens in Ischgl, Hinterglemm, en de Sierra Nevada, en heb ooit nog eens de opleiding van änwarter gevolgd.
Bezit mijn eigen uitrusting, auto met winterbanden/kettingen/etc.,… en een doorlopende reisverzekering, en zit niet gebonden aan bepaalde weken, zoals kerst of carnaval.
Mijn voorkeur is Oostenrijk, eventueel Zwitserland, maar Frankrijk in ieder geval niet.

@Ronald14, Thanks voor je reactie. Ik woon in zottegem (Belgë). Waar woon jij ? En ben je al eens naar Frankrijk geweest ?

Peter Hertegonne

Nee, geen Frankrijk voor mij.

@Ronald14, Thanks voor je reactie. Ik woon in zottegem (Belgë). Waar woon jij ? En ben je al eens naar Frankrijk geweest ?

Peter007 op 22 okt 2014 10:24

@Flipski , Ik heb hem een PB gestuurd, en geantwoord dat ik in Delfzijl woon.
Daarna is er niets meer vernomen van Peter, zou mijn woonplaats er iets mee te maken hebben? :)

@flipski wij (ook allemaal Belgen) gaan op 17 januari naar Oost Tirol Matrei om precies te zijn en niet al te klein skigebied en hebben nog plaats. Laat maar weten of je interesse hebt.

Groeten Bruno

@bruno

Heb hier inderdaad wel zin in , ben zelf van de kempen , vanwaar zien jullie een vertrekpunt , kan mezelf atijd wel aanpassen .

Plaats een reactie