gaat het weer beginnen????

Hoe is het hier? Na een zomerperiode waarin ik niet op het forum ben geweest, gaat het weer beginnen :)
Nu de regen op de ruiten slaat en het najaar in de lucht hangt, komen de eerste kriebels al weer opzetten. Zeker met de eerste sneeuw al weer op de webcams!
Zijn er nog mensen het hele jaar actief geweest of komt iedereen net weer eens voor het eerst kijken?
Ben benieuwd…

Het wordt inderdaad weer wat drukker op het forum, gezellig!
Zelf ben ik een van die fanaten die het hele jaar door wel minimaal elke dag deze website bekijkt.

Thank God summer is over!

Heb mezelf er ook op betrapt toch minimaal wel 1x/dag op het forum te kijken :)

Ja, ik ben er ook weer helemaal bij! In de zomer had ik er even minder behoefte aan. Uit onderzoek blijkt ook dat voorpret al heel veel geluk kan brengen en dat is bij mij ook het geval. Ik geniet al heel erg door alleen maar te denken aan skiën!

Serfaus

Ja ik kijk ook wel even iedere dag.kan het ook niet helpen.

Kijk ook in de zomer nog regelmatig op deze site, vooral info zoeken voor gebieden waar ik nog heen wil etc.

Wordt inderdaad wat drukker, en met de komst met de eerste vlokken zal de drukte alleen maar toenemen.

Staat altijd open op school, op mijn telefoon, op mijn laptop en op de pc van mijn ouders, zomer en winter :)

Ja, ik ben er ook weer helemaal bij! In de zomer had ik er even minder behoefte aan. Uit onderzoek blijkt ook dat voorpret al heel veel geluk kan brengen en dat is bij mij ook het geval. Ik geniet al heel erg door alleen maar te denken aan skiën!

Karlijn op 11 sep. 2013 14:19

tja met al die trips die jullie gaan maken ;)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Ook ik ging heel regelmatig eens piepen en tel elke zomer af naar de eerste ski vakantie, 'k zit al met de kriebels se

RoCo

Elke dag, het hele jaar door, kom ik even langs hier! Ik kan het niet laten.

Wauw, er zitten hier wel hele fanatieke leden!!! :)
Gaan jullie wel op zomervakantie of slaan jullie die over???
Wij waren deze zomer in Italië en ik moet eerlijk zeggen, toen we de Zwitserse Alpen doorreden waren we toch vooral heel druk aan het kijken om te zien of er ook skigebieden waren om evt. nog een dagje te kunnen zomerskiën hihi…

Elke dag staat wintersporters.nl open op mijn laptop, ook in de zomer :)

Ik ben 1 week op zomervakantie geweest in Oostenrijk, Italië en Zwitserland.
In Italië hebben we op de Stelviopas 1 dag geskied :)

op de laatste dag van de zomervakakantie hebben wij onze eerste skitrip geboekt naar Zell am See op shortski :-). En inderdaad…de voorpret is een deel van het grote winterplezier! Na een fantastische winter hebben we er trouwens ook een mooie zomer bijgekregen…eens benieuwd of we die lijn kunnen doortrekken :-)

Blogt voor wintersport.be - familiaal skiër, levensgenieter en Alpenfan.

in de zomer meestal twee keer per dag, maar nu wordt t drukker dus steeds vaker

Certified ski-boy, glijbewijs

Wauw, er zitten hier wel hele fanatieke leden!!! :)
Gaan jullie wel op zomervakantie of slaan jullie die over???
Wij waren deze zomer in Italië en ik moet eerlijk zeggen, toen we de Zwitserse Alpen doorreden waren we toch vooral heel druk aan het kijken om te zien of er ook skigebieden waren om evt. nog een dagje te kunnen zomerskiën hihi…

Margriet. op 12 sep. 2013 10:58

Met mijn ouders mee geweest op zomervakantie, helaas geen zomerski :( Maar voor de tent altijd even nog een kwartiertje op het forum :)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Nu m’n zomervakantie erop zit, kan ik me ook weer helemaal concentreren op de winter en deze site dus weer dikwijls bezoeken :)

Eigenlijk kijk ik wel sowieso 4 x per dag op deze site :S

Gang is alles

Ben net nieuw hier, maar merk dat het drukker wordt! Tof hoop hier veel ski-inspiratie vandaan te halen.

ict vacature

In de zomer vooral mee gelezen, nu het weer herfst is in Nederland weer helemaal in de SKI modus :)!!

Plaats een reactie