Ervaring met Crossdock Nieuwegein

Hallo,

Ik kwam langs de site van Crossdock Nieuwegein en zag dat ze een aantal goede aanbiedingen van ski’s hebben.

Nu is mijn vraag: heeft iemand er ooit al eens iets gekocht? En in welke staat zijn de ski’s die ze verkopen? Want er staan geen foto’s bij de ski’s zoals ze worden aangeboden, alleen in nieuwstaat.

Gr.

Goed en betrouwbaar adres, verkopen voormalige huurski’s max 2 seizoenen gebruikt. Heb er vorige week nog salomon sentinel’s gekocht

Ah, dat is gunstig om te horen!

heb er al geregeld kinderskies gekocht, goede kwaliteit, daarna weer doorverkocht op marktplaats, zo heb ik miede jaar goedkope kinderskies van goede kwaliteit!

Afgelopen weekend ben ik langs geweest met mijn man en dochter. Leuke gezellige winkel. Je krijgt er bij binnenkomst gelijk een vakantie gevoel. Nemen de tijd voor je en geven een goed advies. Ja, ik ben zeker dik tevreden en kan het iedereen aanraden die op zoek is naar een goede set ski’s en skischoenen!

Ik heb een paar 2e hands ski’s voor op borstelbaan gekocht 2 jaar geleden, ex huurski’s dus bovenkant niet al te netjes maar kanten en belag prima en daar gaat het om. Al met al dus prima ski’s voor een mooie prijs. Ze hadden ze alleen niet goed afgesteld voor me, dus dat is misschien een punt om even goed naar te kijken!

prima zaak. Kom er al een aantal jaar en al aardig wat gekocht daar. Goede service en erg nette prijzen.

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag. Wat zijn de huidige ervaringen met crossdock.nl? Ik wil graag een 2de paar skis daar bestellen, maar is de kwaliteit van de 2de hands ski’s nog goed?

Afgelopen vrijdag samen met mijn vrouw een paar skischoenen voor haar wezen halen. Leuke winkel en een aardige kerel met redelijke kennis van zaken.

Het enige wat hij qua ski’s had staan wat ik interessant vond waren een aantal modellen van Kastle. Hij heeft veel ski’s staan uit het goedkopere segment met een composiet / foam kern. Dat zijn modellen die al snel hun flex verliezen en slappe noodles worden, maar daar kan Crossdock niks aan doen.

When life gets too complicated.... SKI

Plaats een reactie