Skimaatje(s) gezocht kerstvakantie

Wie hebben er zin om in de kerstvakantie te gaan skien/snowboarden?
Dit omdat ik nog studeer en dus voor de rest van de tijd niet kan.
Helaas kunnen/willen de mensen die ik ken niet in deze periode.
het lijkt mij leuk om met een groepje mensen ergens heen te gaan, waar en hoe lang maakt mij allemaal niet zo heel veel uit.
Groetjes

Jitse, ik ga met mijn vrouw en 2 kinderen skiën van 21 dec tot 1 jan, een vriend van ons en de kinderen welke 21 jaar is zou graag meegaan er is ook nog plaats in het hotel maar een kamer voor hem alleen is wat duur dus hij is op zoek naar iemand om de kamer te delen … we verblijven tussen St johann en Kitzbuhel en wisselen dagelijks het skiën af tussen meerdere gebieden … ons niveau is wel behoorlijk goed (kinderen zitten in een skiclub)

Hallo allemaal,
Ik zou graag van 20/21 december tot max 30 dec weg willen.
Ik heb van meerdere mensen al gehoord dat ze interesse hebben maar er is nog niks specifieks uit gekomen tot op heden.
Wie zouden er mee willen in deze periode?
Groetjes

Ah, was het topic even kwijt bij de PB die ik je net stuurde. Helaas kan ik enkel van 20 t/m 27 december. 28, 29 en 30 December werk ik namelijk in een vuurwerkwinkel. Daarbij had mijn voorkeur sowieso niet uitgegaan naar een 10 daagse reis, dit ivm het kostenplaatje. Ik ga zoals ik in de PB zojuist al vermelde eind januari ook al 8 á 10 dagen weg naar Flachau of Gerlos.

Heb dus interesse indien de reis binnen 20-26 december valt en de kosten niet te hoog oplopen :)

Ik heb ook zeker interesse om mee te gaan. Het bedrijf waar ik werk heeft verplichte ATV van 23-12 tot 31-12, dus ik zou deze vrije dagen ook graag combineren met een wintersport vakantie.

Zelf ben ik 23 jaar, ongeveer een jaar geleden afgestudeerd. Doe tegenwoordig alleen nog maar snowboarden, eigen spullen en dergelijke.

Een vakantie van 20/21 december tot 30 dec zou mij ideaal uitkomen.

Hallo jitse al mensen gevonden voor deze periode?

Hallo Bruno, gaan jullie nog het weekend van 27-30 december in het gebied Kitzbühel skiën. Ik ben in het weekend daar met mijn ouders en mijn zusje van 13. Misschien kunnen we samen gaan skiën met zijn allen. Laat maar weten of je dat ook ziet zitten? Ik ben in ieder geval zeer gevorderd en 25 jaar

Plaats een reactie