Wie wil er mee op wintersport (4 januari 2014)?

Zoals zovelen ben ook ik dit jaar weer voornemens op wintersport te gaan. Nu is het echter zo dat in de periode dat dit jaar wil (lees: moet) niemand van mijn vrienden in de gelegenheid is om mee te gaan. Half maart verwachten wij namelijk ons tweede kindje en als ik nog een weekje in de sneeuw wil spelen wil ik dat niet na half januari doen, vanwege de thuissituatie.

Zijn er mensen die graag in de week van 4 tot 11 januari 2014 een weekje op wintersport zouden willen gaan? Ik ben doorgaans Frankrijk fan, maar de bestemming maakt mij deze keer niet zo veel uit, zolang er maar minimaal 200km aan pistes aanwezig zijn…
Ik laat de auto deze winter thuis, opdat mijn vrouw daar de beschikking over heeft… Op reis met de bus vind ik prima, maar als iemand wil rijden is dat ook prima…

Ik ben 34 jaar jong, snowboarder (5 seizoenen ervaring, maar al aardig niveau, al zeg ik het zelf), hou van lange dagen op de piste (voorafgegaan door een goed ontbijt met verse broodjes), een paar biertjes na afloop maar geen heftige après ski ("zuipen kun je thuis ook en wintersport doe je maar een beperkt aantal dagen per jaar")… In het dagelijks leven sport ik veel (voetbal en fitness), hou van muziek (alles behalve death metal, hardcore/hardstyle, zwaar klassiek en schlagers), films en series en lekker eten… :D

Hopelijk zijn er "lotgenoten" zodat we samen een weekje lol kunnen maken in de sneeuw… :)

Ga ik straks even naar kijken, thanks!
Nu eerst voetballen…

Hey Harm, hoe kan ik je mail, ik heb interesse.
Gr Richard

Een account aanmaken en een persoonlijk bericht sturen. Hoef je niet al je gegevens op het forum te zetten.

Dank je Cheizz… ;)

En daarbij heeft Richard ook in het topic van Ralph gepost dus lijkt het mij handiger om het daar voort te zetten… :)

Hej! Ik heb ook interesse! Zelfde probleem haha. Lijkt me ook super leuk om met een groepje te gaan trouwens! Hebben jullie toevallig al iets geregeld?

Groetjes arja

Ik had een mooie groep gevonden (zie link van Cheizz) maar ik ben daar zelf afgehaakt, omdat men (begrijpelijk) al ging boeken en ik nog niet de 100% zekerheid heb dat ik kan i.v.m. de thuis situatie… Ik zou zelf graag in december (medio) gaan boeken. Voor de eerste volle week van januari is dan nog plek zat overal dus daar ben ik niet zo bang voor…

Harm, wij hebben inderdaad inmiddels geboekt voor 4-11 maart. We gaan naar Fiss. Mocht je nog willen aansluiten of met andere mensen willen aanhaken, dan horen we het wel!

Leuk te lezen dat het gelukt is! :)

Denk overigens dat je 4 tot 11 januari bedoelt toch? :p

Ik bedoelde inderdaad 4-11 januari ja! :-)

Heb je de intentie om mensen te vinden om bij ons aan te sluiten of ga je ergens anders heen? Want anders kan ik mensen naar jou doorsturen ;-)

Ik heb contact met 6 anderen momenteel dus er zit wel wat in het vat. Contact is echter nog pril en nog niet concreet. Voor mij ook niet heel erg i.v.m. de "onzekerheid" voor het vroege boeken…

Ik hou je aanbod zeker in gedachten, maar acht de kans toch vrij groot dat het uiteindelijk Frankrijk wordt… ;)

Ik wou dat ik mee kon :)

Not all who wander are lost

Frankrijk Harm, schaam je!

Want? Frankrijk is echt mijn land. Prachtig land, heerlijk eten (soms wel goed zoeken) en de mensen zijn best aardig als je maar (zoals ik gelukkig) goed Frans praat… :p

Frankrijk is zoooo ongezellig. De Oostenrijkse gemutlichkeit mist daar totaal…
Maar ieder zn ding hoor ;-)

Kwestie van smaak en wat je zoekt… Ik zou me prima vermaken in Oostenrijk hoor, daar niet van, maar ik ga over het algemeen niet voor het feest (lees: après ski) op wintersport. Komt bij dat Frankrijk echt wel meevalt, zolang je de taal machtig bent… Heb nog nooit persoonlijk meegemaakt dat ik ongastvrij werd benaderd door locals… Bij anderen heb ik dat wel gemerkt dus ik weet dat het voorkomt bij mensen die geen Frans praten… :p

Ik bedoelde de Oostenrijkse gezelligheid, niet dat ik de Fransen niet aardig vind. Maar zoals ik ook al schreef ieder zn ding…We zien wel of we je in Fiss zien of niet ;-)

Harm, tot welke leeftijd kan je melden. Wij zijn begin zestigers en zoeken ook een groep van 12 mensen.
Msschien een gemengde groep? En als er ouderen zijn reageren graag, maken we een ouderen groep!

Wij hebben weer een ander probleem dan kinderen krijgen maar dat de een er geen zin meer heeft om te skien en de ander wel.
Wij hebben al een huis in Gerlos als we op tijd boeken voor een lage prijs.
€400 All-in, slapen, onbijt, diner met alle drankjes wijn, bier, koffie, thee, frisdrank enz.
en wie wil kan broodjes meenemen voor de lunch.
Je kunt hier met 12 mensen logeren .

Ik heb inmiddels een leuke groep gevonden en er is al geboekt voor Frankrijk… :)

Plaats een reactie