Nog 1 reismaatje gezocht voor onze wintersportreis in januari

Hallo wintersportvrienden!!
Wij zijn nog op zoek naar 1 extra reismaatje voor onze wintersport vakantie van 4-11 januari 2014. Wie wil er mee? We zijn tot nu toe met een reisgezelschap van 9 personen en willen er graag een 10de bij. We zijn nu met 3 vrouwen en 6 mannen.

Nog even extra te vermelden we gaan naar Oostenrijk, bestemming verder nog niet bekend.

En een vrouw extra om de scheve verhouding te corrigeren zou welkom zijn :-)

Schroom niet om te reageren. De genoemde groep is bijeen gekomen in het topic van Ralph2. Bekijk die maar even als je nog twijfels hebt. :)

Het lijkt nu wel of het topic van Ralph dood is, maar achter de schermen zijn we verder gegaan… :p

Heel erg verleidelijk! Heb jullie topic een beetje gevolgd en het lijkt me een hele leuke groep. Had al eerder contact gehad met Janine, maar het probleem zijn m’n vakantiedagen. Ga in februari ook een week naar Oostenrijk en in mei ben ik altijd een week verplicht vrij, dus blijft er niet zoveel over. Maar ik ga er toch serieus over nadenken. Mocht zich in de tussentijd iemand anders melden, dan heb ik pech. Btw, ik ben 38 jaar, pas 1 jaar aan het snowboarden, maar nu al verslaafd! Ik ga rode pistes niet uit de weg, maar zwart durf ik nog niet aan. O ja, en ik kom uit Breda.

Ik hoor ook bij het reisgezelschap. Op vrijdag 25 oktober hebben we een real life ‘meet & greet’ in Utrecht gepland. Wie het overweegt kan dus eerst kennismaken. Wij ontmoeten elkaar ook voor het eerst daar allemaal!
@Wendies; zou zeker leuk zijn als je het kon regelen!

Het reisgezelschap is compleet! Oostenrijk here we come!!

Helaas voor mij, maar tof dat jullie compleet zijn! Heel veel plezier alvast, ook met de voorpret!!

Wij zoeken nog 1 dame voor onze reis naar Sölden van 1- 8 februari 2014.

Ik ga de 8e zelf al naar Sölden :-)

haha jammer dan gaan wij net weg :-(

Plaats een reactie