Ski maatjes gezocht! Datum maakt niet uit

Hallo allemaal,
Als ik alle topics eens lees en samenvat dan zijn er 4 a 5 mensen met dezelfde ideeen en wensen.
Niekraaijmakers, Justinos, Jaap500, Ils. en Kirsten8593. Wie weet moeten jullie eens samen verder kijken!

Gast310 op 30 okt. 2013 15:04

Yooooooooooo

Lekker bijdehand…

Is niet bijdehand bedoeld, is om jullie te helpen ook op wintersport te kunnen…
Je hoeft er niks mee te doen, was vriendelijk bedoeld.

En copez, aan jouw reacties te lezen lukt het jou niet om een groep bijeen te krijgen…
Misschien dat jij dus wel wat hulp zou kunnen gebruiken…

Zet er volgende keer ook even een linkje bij @Gast310, scheelt de TS een hoop zoeken. ;)

MAND!

Hi all, ik was erg druk bezig, daarom had ik niet gereageerd.
Ik was nl, ook gaan kijken bij wat mensen om te kijken of het klikte, maar dat klikte helaas niet :(

Sorry daarvoor! Het is niet de bedoeling om een ‘dood’ topic te maken van mij.

Ik stel eigenlijk voor om ergens per chat of skype te overleggen ofzo, anders word 't wel erg lastig… je verzuipt zo in de mogelijkheden.
Hebben jullie een headset? Want dan kunnen we het wel via een praatprogramma doen ofzo. (Skype, mumble e.d)

Of anders gewoon gezamelijk chatten op facebook… mijn facebook is niek.raaijmakers

Iedereen die nog interesse heeft, graag komende dinsdag om 20:00 mij een bericht sturen, eens kijken of we een groepsgesprek aan de praat kunnen krijgen.

is er concreet een groepje voor 27/12 - 2/1 ong bvb?

is hier toevallig iets (half) concreets uitgekomen? interesse in ski over oud-en nieuw?
grtjs

Hallo, hoe kan ik reageren op oproepen? Simone.

Ik ben Simone en woon in Amsterdam. Via deze weg wil ik kijken of ik mensen kan ontmoeten om op wintersport te gaan naar Oostenrijk, of Winterberg. Zoals ik vaker lees: of vrienden/dinnen kunnen niet, kunnen geen vrij krijgen enz. Ik ski blauw/rood. Houd wel van relaxed skieen. Het gaat evt om januari/februari. En af en toe indoor. Dus mensen, ik hoop leuke reacties te krijgen. Ciao tot mails Simone.

Hallo, ik ga vaak met KRAS reizen, dit is betaalbaar, en incl ontbijt en diner. Ik hoor graag van jullie. Simone.

Hallo
Ik ben joris, 23 jaar en woon in de buurt van Maastricht.
Ik heb het zelvde probleem met vrienden die niet kunnen of niet willen.
Ben een redelijk ervaren skier, en heb afgelopen winter de beginselen van het snowboarden geleerd.
Mocht iemand intresse hebben om eind januari of begin februari op wintersport ta gaan hoor ik dat graag.

Groetjes Joris

Hallo,

Mijn Naam is Jelle, woon in Zwolle en ben 26 jaar oud.
Ik zoek zoals velen jongens/meiden die graag samen op wintersport willen. Ik ga het liefste de week van 28 december tot 4 januari. ergens in februari is ook nog een optie.
Ik ben een gevorderd skier, en hou van alles wat erbij komt kijken!

Groet Jelle

Hoi mensen,
Ik heb nog twee plaatsen vrij naar Ischgl in de week waarin sommigen van jullie interesse hebben. Heen op 24/25 januari en terug op 2 februari heel vroeg vertrekken. K ga samen met mijn man. We zijn 24 en 27 en komen uit midden Nederland. Bij interesse delen we de brandstofkosten.
PB me even als je mee wil.
Groetjes Merel

Heeft 1 van jullie wel eens aan bijvoorbeeld de dolomiten skihuttentocht voor singles gedacht? Bijvoorbeeld via estivant reizen. Met een skileraar + klein groepje van hut naar jaar gedaan, je kunt met de bus of carpoolen,datum en programma staat ieder van jullie sowieso skieen. Italië is mooi.

Hey guys, sorry dat we niet gereageerd hebben!
Maar we hebben onze vakantie al gehad, met Justin en Coppez en Ik, in Ischgl, was een top vakantie!

Eerste 2 dagen sneeuwstorm en daarom maar 20% pistes open, maar daarna, knalblauwe lucht en 80%+ van de pistes open :D

Kan iemand deze thread sluiten?

Hoi Jelle,
heb je al een plan? Ik heb dezelfde wensen. Heb alleen geen vervoer, jij wel?
Hoor je graag, groetjes Yvonne (31jr)

Iemand in dit topic nog geïnteresseerd in een wintersport op 1 februari?

https://www.wintersport.nl/forum/topic/135841

Wie heeft interesse om zich bij onze groep te voegen?

11 - 18 januari

@ Alta Badia, Dolomiti
http://www.altabadia.org
http://www.dolomitisuperski.com

Bont internationaal gezelschap van sympathieke mensen. De meesten hebben deelgenomen aan de Tall Ships Races ( http://www.tallshipsraces.com ) en andere zeilerij.
(Nog)niet-zeilers zijn ook welkom!
Tot nu toe deelnemers uit 7 landen: FIN, SWE, LAT, GBR, GER, BEL, CZE in leeftijden van 20 tot 65.

Er is plaats voor ca. 6 bijkomende mensen.
Alle ski/snowboard niveaus welkom, we zullen zoiezo op de piste opsplitsen in kleinere groepjes.

Accommodatie:
Huurhuis in La Val, 11km ten Noorden van La Villa.
Gratis skibus op 100m van het huis.
Relatief basic huis, wel netjes en verzorgd.
De meeste kamers zijn voor 2 personen, enkele voor 3p en 1x 4-persoons kamer. De meeste kamers hebben een eigen badkamer.
Zie ook de foto’s op http://sailorsskitrip.wix.com/2014/

Eten:
self-catering: d.w.z. we koken zelf, iedereen helpt mee in de keuken op toerbeurt.
Voorzien: ontbijt en warm avondmaal + indien gewenst lunchpakket.

Kosten:
Voor enkel onderdak en eten:
–180.-EUR per persoon per week.

NIET inbegrepen: skipas, ski/snowboard materiaal (breng je eigen spullen mee of huur ter plaatse op eigen kosten), alcoholische dranken (we mogen in dit huis eigen drank meebrengen)

Belangrijk:
Met deze reis wordt geen winst gemaakt. Enig surplus zal worden teruggegeven aan de deelnemers of aan een erkend goed doel worden gegeven.
Wapens en drugs zijn streng verboden.
De co-ordinator is niet aansprakelijk voor ongevallen of diefstal: de deelnemers nemen deel op eigen risico en zijn verplicht om een eigen ongevallenverzekering te hebben.

Zie ook
http://sailorsskitrip.wix.com/2014/
Facebook event page:
http://www.facebook.com/events/679298572105025

Vragen? Deelnemen?
stuur mij een bericht hier or e-mail naar sailors.skitrip@yahoo.com

Yours aye!
Chuck

Chuck

Hai allemaal! Ik reageer ff op de laatste post van "Gast310"

Ik ben een ervaren boarder van 28 die dit seizoen op zichzelf gewezen is. Wil graag eind januari (17 of 24 ste) een weekje weg, het leifst naar oostenrijk. Niekraaijmakers, Justinos, Jaap500, Ils. en Kirsten8593 als jullie zin hebben dan gaan we een groepje vormen en boeken samen iets! Lijkt jullie dat wat?

Laat maar weten,

Groeten,

Dimi

Hallo daar,

Ik moet eerlijk bekennen dat ik weinig wijs kan worden uit dit topic. Ik gooi er daarom maar gewoon mijn eigen ideeën bij in. Ik ben Wendy, 27 jaar en begin schaapachtig te grijnzen bij de eerste reclameborden van skiërs op de piste. Ondertussen heb ik vijf jaar ski-ervaring en beleef ik er veel plezier aan. Ben geen prof, maar kan goed mee komen. In het dagelijks leven ben ik sociotherapeut in de psychiatrie en daarbuiten graag sportief en creatief bezig. Mijn mogelijkheden liggen in de week van 18-01. Mijn voorkeur gaat uit naar een redelijk tot groot skigebied en een niet al te dure accommodatie, daar je de meeste tijd buiten door brengt. Ik heb een auto maar geen winterbanden, dus ik kan delen in de kosten van andermans auto, of we kunnen een andere reismogelijkheid bekijken. Nou, wie weet komt hier nog iets uit, wie weet ook niet.

Groetjes,
Wendy

Hi, Wij organiseren al een paar jaar een huttentocht in de Italiaanse dolomieten. Ook dit jaar gaan wij weer op pad. In de week van 8 februari gaan we met zijn 5-en een tocht maken van een week. Lift omhoog, piste hard naar beneden, apres ski is er niet in een hut, maar gezelligheid wel. Als je hard een rode piste afkomt bij voorkeur skiend, en zwart kan skien is er nog plek (We kregen net vandaag een afzegging). Overnachtingen + half pension kosten bij elkaar 400 EUR, skipas 250 EUR. We rijden waarschijnlijk met leaseauto’s. Leeftijd is gevarieerd maar allemaal fanatieke skiers. Wil je mee bel even: 06-29262311 we gaan op 8 februari naar Italie en komen de 15-de weer terug. Groeten Jeroen

verwijderd

Voor de mensen die nog interesse hebben! Ik en een buddy zoeken nog mensen die mee willen :D eventueel via facebook: hanvandenberg

Han

Is er animo om in maart weg te gaan?

Hallo,

Iemand interesse om nog in februari weg te gaan.

Groet

Ik heb interesse om nog in feb weg te gaan. Voorkeur gaat uit naar Oostenrijk. Heb een auto met winterbanden.
voor mensen met interesse, PB mij.

Gr
Mark

Wie o wie heeft nog zin om 1 t/m 8 maart mee te gaan snowboarden/skien? De volgende oproep heb ik geplaatst en inmiddels 1 reactie.
https://www.wintersport.nl/forum/topic/145527

Plaats een reactie