Nieuwe truien wintersporters, of andere gadgets

Hi, ik was al een tijdje van plan om een wintersporters trui aan te schaffen maar aangezien er sinds kort een onderscheid is gemaakt tussen de .nl en .be website gaan hier dan ook nieuwe exemplaren worden van uitgebracht voor de .be? Ik stel deze vraag liever even want zag dat het topic van de truien vorig jaar tegen eind November gepost is en misschien is het de moeite om nog even te wachten. Of gaan er nog nieuwe artikelen bij komen? Mutsen, stickers,…

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

@Arno11 er zijn nog geen plannen voor een .be trui. De andere trui kun je nog hier bestellen: http://www.snowcountry.nl/wintersporters-nl-hoodie.html…

Stickers zitten in de pipeline.

Even snel polsen hier, zijn er nog mensen die concrete interesse zouden hebben in een .BE trui? Dan nemen we het misschien wel in overweging ;o)

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

@Kristof
Dat is ne check :-)

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

yes for me :-)

yep

jup

jaja heb ook wel interesse hoor

Ja graag

dat mag

Wat een enthousiasme opeens! Ik kan in ieder geval mededelen dat de wintersporters (zonder .nl / .be ) stickers reeds in productie zijn. Meer daarover binnenkort!

Ik mis de grote maten truien voor de grote jongens onder ons ;)

Wat een enthousiasme opeens! Ik kan in ieder geval mededelen dat de wintersporters (zonder .nl / .be ) stickers reeds in productie zijn. Meer daarover binnenkort!

Rene op 3 nov. 2013 10:43

Goed nieuws ! Kan ik ze op mijn skies of helm plakken ?

Wat een enthousiasme opeens! Ik kan in ieder geval mededelen dat de wintersporters (zonder .nl / .be ) stickers reeds in productie zijn. Meer daarover binnenkort!

Rene op 3 nov. 2013 10:43

Goed nieuws ! Kan ik ze op mijn skies of helm plakken ?

.robin op 4 nov. 2013 22:54

Lijkt me wel de bedoeling van een stikker dat hij kleeft :p maar ik denk dat ik weet wat je bedoeld, ofdat ze tegen water en koude kunnen…

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

.be = goed idee!

Blogt voor wintersport.be - familiaal skiër, levensgenieter en Alpenfan.

Kan ik ook een .de trui krijgen? Gewoon om de Duitsers hier een beetje te verwarren?

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

of je internationaliseert de website en maakt er voor iedereen .eu van? :-)

Blogt voor wintersport.be - familiaal skiër, levensgenieter en Alpenfan.

Ik houd mij ook aanbevolen voor de stickers… goed bezig…

ik wil dan een .fr trui ;-) Die begrijpen er dan helemaal niets meer van ;-)

Click. Click. Peace

Kick!
@Rene hoe zit het met de stickers? :D

Kick!

@Rene hoe zit het met de stickers? :D

RalfLins op 17 jan. 2014 16:40

Wilde hier ook al een bericht gaan plaatsen. Ik ben erg benieuwd, en de helm is klaar om beplakt te worden :D

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Laten we het er op houden dat er iets mis is gegaan met het druk proces. En helaas zitten we momenteel zo druk met toekomstige plannen dat het er voorlopig niet in zit! Maaaaaaaar! Wie geduld heeft wordt beloond ;)

@Rene
Wat is voorlopig? Een paar maanden? Een paar jaar?

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

ik wil dan een .fr trui ;-) Die begrijpen er dan helemaal niets meer van ;-)

Rogier op 5 nov. 2013 17:20

Dan wil ik een retro toujoursneige.NL trui :);)

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Kan ik ook een .de trui krijgen? Gewoon om de Duitsers hier een beetje te verwarren?

bartus op 5 nov. 2013 11:31

ik had je ge-niet ok t… Oeps maar was niet de bedoeling… Hahaha

Yep, hier ook interesse in een .be trui + stickers!

Wanneer komen ze weer?

Wintersport.. daar kan je me 's nachts voor wakker maken!

Was al op zoek naar een sticker. M’n ride mee opleuken :)
De hoodies staan overigens nog steeds op snowcountry te koop.

Plaats een reactie