alle skiliften geopend begin skiseizoen?

Dit onderwerp gaat over de bestemming La Plagne

Wij willen in december (vóór de Kerst) gaan skiën in La Plagne. Het skiseizoen is dan weliswaar geopend, maar we vragen ons af of er dan al voldoende skiliften in bedrijf zijn.

De eerste week is de week van de 13e tot de 20e. Dat is de week voor de kerst. Als het goed is zijn alle liften dan geopend, maar dit hangt wel van de hoeveelheid sneeuw af. (zou ik me niet teveel zorgen over maken, veel sneeuw verwacht in November). Iets om aan te raden is om heel paradiski te nemen als skipas. Dan kan je met de Vanoise express naar Les Arcs, heerlijk skiën daar, lift is enorm, maar neem hem op strategische tijden (200 personen per bak). Skipas voor paradiski alleen 20 euro extra per week per persoon.
Veel plezier!

Ik heb nog ff gekeken op deze forums, maar dat je even zeker weet dat de Vanoise Express deze winter weer draait. Verroeste kabels zijn vervangen, testperiode is afgelopen en hij is er doorheen. Vorig jaar werd hij afgekeurd, en toen waren er ook geen skipassen meer verkrijgbaar voor heel paradiski, nu zijn ze er weer. Er zijn nog genoeg mogelijkheden te reserveren. Voorbeeld: appartement 2 kamer 4 personen, 7 dagen: 600 Euro!!! skipas in de eerste week trouwens ook goedkoper.

normaal is het zo dat alle liften draaien enkel op de wisseldag dag de zondag is het iets minder maar dat is geen belemmering bij het skien de sneeuw is goed dus geniet er van meer info op http://www.perso-laplagne.fr/index.html

Plaats een reactie