Reis- en verblijf maatje Anwärter 8-12 / 17-12-2013 St Anton

8 Tot en met 17 december ga ik naar Sankt Anton om mijn Anwärter te behalen. Ik ben nog op zoek naar een reis- en/of verblijf maatje. Iemand in die periode ook daar te vinden of tips voor verblijf?

Ik ga mijn anwärter dan ook doen! PM maar even!

Let it snow

Yo!

Ik wil best met je mee ;)
Dan wel puur om het skieen en niet om de Anwärter te halen.

31 / M / Nijmegen / Sport Skiër

Ik heb het bericht geplaatst en heb me inmiddels ook aangemeld, dat maakt het misschien wat duidelijker.

Hi,

Ik ga dan ook. Tijdens de Anwarter slaap ik hier. http://www.arlberg.com/markus.strolz/?L=1 kost €28 per nacht inc. ontbijt.

Ik ben erg laat maar ik ga waarschijnlijk mijn Anwarer daar ook doen! PM me nog even bij interesse

@JurrianvanLoo @LottevanHooff @Barth46 Ik ga dan mogelijk ook maar moet eerst nog alles regelen, ik ben laat, weet het :p Waar gaan jullie werken?

to ski or not to ski, thats no question

@Simon @LottevanHooff @JurrianvanLoo Ik ga werken in Serfaus.

Niemand die nog een plekje overheeft of samen met mij iets wilt regelen voor de gezelligheid en om de kosten wat te drukken?

als ik inderdaad ga dan heb ik wel interesse!

to ski or not to ski, thats no question

@Barth46 @Simon Hoe reizen jullie heen?

@Barth46 @Simon Hoe reizen jullie heen?

LottevanHooff op 6 nov. 2013 12:05

Ik heb een paar berekeningen gemaakt met het vliegtuig en met de trein. Een auto zou helemaal ideaal zijn natuurlijk.

Nachttrein: 246,-
Trein: 163,-
Vliegtuig Amsterdam Innbruck: 214,-

Dit zijn allemaal retourtjes. Enkele reis is gewoon delen door 2.

Ik zit nog te twijfelen tussen winterbanden en kettingen kopen of met de trein. Wordt hoogstwaarschijnlijk de trein. Bij auto komen er ook nog vignet en tol bij.

to ski or not to ski, thats no question

Als we de auto vol krijgen zouden we daar even een berekening van kunnen maken en de kosten delen natuurlijk.

Excact, volgens mij kan het dan best interessant zijn. Helaas vertrouw ik mijn auto er niet helemaal op.

Als mensen nog interesse hebben… Mijn ouders gaan ook een weekend mee (dat weekend voor de Anwärter) en we hebben evt nog wel een plekje over in de auto… Je komt dan wel in Fiss terecht… We vertrekken donderdag 5 december!

Let it snow

@Barth ik hoorde dat je in Serfaus gaat werken dit seizoen. Ga jij meteen door vanuit St. Anton naar Serfaus met kerst om daar les te geven?

@Tim Ik weet dat nog niet zeker. In principe niet. Het gaat om de toestand van mijn oma en opa. Ik sta nu vast van 05-01-2014 tot eind maart en als het kan vraag ik of gelijk door kan maar dan moeten ze mij wel nodig hebben.

Dus, alleen maar mannen?

Ik ben bang van wel, Lotte

Let it snow

Lotte en Jurian waar zitten jullie dit jaar?

to ski or not to ski, thats no question

Waarschijnlijk waar @BobH ook overnacht. Zoals hij aangaf kost dat €28 per nacht. Je zou ook in het skilerarenhuis kunnen overnachten. Dat is €25 pp maar je deelt dan een kamer. Daar heb je wel de mogelijkheid om te koken. Ook wel fijn als je 10 dagen daar zit.

Bij Haus Strolz Markus deel je ook een kamer voor die €28,-

Ich kann Ihnen in unserem Haus ein Einzelzimmer mit Dusche und WC
zum Preis von € 28.- (Skilehreranwärterpreis) pro Tag mit Frühstück und TV anbieten
Bettwäsche ist vorhanden aber keine Kochgelegenheit. Es sind noch 12 andere Anwärter im Haus.
Sie können aber auch ein Zweibettzimmer mit Dusche, WC und Kochgelegenheit
geteilt mit noch einer Anwärterin im Skilehrerhaus der Skischule Arlberg haben.
Sie bezahlen € 25.- pro Tag ohne Frühstück, Sie müssen Ihre Bettwäsche
mitbringen und wenn Sie kochen wollen Geschirr und Töpfe.

Ik doelde meer op waar jullie les gaan geven maar evengoed bedankt :)

to ski or not to ski, thats no question

"Guten Abend aus St. Anton,

Danke für Dein e-mail, ich bestätige die Reservierung eines Bettes in einem
Doppelzimmer mit Dusche, WC und TV mit noch einem Anwärter vom 6.12. - 19.12.13
zum Preis von € 28.- pro Tag mit Frühstück."

;)

@Simon. Ik heb nog nergens gepland les te gaan geven. Ga even afkijken hoe alles loopt.

@Simon Ik ga in Fiss lesgeven.

Ik had met met de skischool daar erover gehad, en die zeiden dat ik gewoon daar in Fiss kon overnachten, en dan op en neer reizen naar St. Anton… Lijkt mij niet de meest ideale manier?!

Let it snow

Met de auto kan eventueel, wel lange dagen. Met ov lijkt me nog minder fijn.

Ik ben nu aan het kijken waar ik les kan gaan geven. wil eigenlijk wel een plekkie hebben voor ik me vastleg op een dure cursus.

to ski or not to ski, thats no question

contact nog even Skischule Fiss-Ladis… hebben ze vast nog wel wat: http://www.skischule-fiss-ladis.at/de/skischule/jobs/wir-suc…

Let it snow

@JurrianvanLoo Ik ga les geven in Serfaus en zij raadde mij dit ook aan. Is dit echter geen gekkenwerk? Misschien nu niet meer omdat wij samen zouden kunnen reizen?
@Simon voor een heel seizoen had Fiss geen plek meer voor mij en Serfaus wel. Proberen kan natuurlijk altijd!

Plaats een reactie