Reis- en verblijf maatje Anwärter 8-12 / 17-12-2013 St Anton

@Barth46 Ja, dat lijkt mij een strak plan… Nouja, ze hadden het erover dat ze me hielpen bij het regelen van vervoer oid… Ik stuur je wel even een PM

Let it snow

Wat handig dit forum:)

Ik ben Donna, ik ga ook in december in St. Anton mijn Anwarter halen.

Hoe is het bij jullie met de voorbereiding?

Ik ga lesgeven in Zell am See, wie nog meer?

Groetjes, Donna

Ik moet nog vervoer regelen, onderkomen, ski’s en schoenen maar deze hoop ik daar te kopen.

verder ben ik ook wel benieuwd hoe ver jullie zijn?

Barth

Nog vervoer, that’s it. Maar ik heb ook nog niet gepland om deze winter les te gaan geven.

Mag je dan wel meedoen lotte meestal vragen ze toch een bevestiging dat je ergens gaat werken, of is dat alleen bij het SBSSV?

Ik heb skischolen aangeschreven, als alles doorgaat moet ik me nog inschrijven voor de opleiding, heb ik nog vervoer nodig (wss met de trein) en een paar ski’s om de opleiding op te doen en les op te geven (mijn huidige ski’s zijn 112 mm breed, wordt wat lastig).
@barth46 daar spullen kopen kan voordelig zijn ivm korting als leraar. Maar als je gehaast dingen moet kopen omdat je ze nodig hebt voor de opleiding dan is dat niet handig voor alles. Vooral voor schoenen zou ik ruim de tijd nemen om veel modellen te passen en een paar modellen die goed zitten langere tijd aan je voeten te houden.

Ik ga zelf op zoek naar een goede deal voor een ski online, anders eerst huren en met korting daar wat kopen. Maar waarschijnlijk wordt de korting opgeheven omdat ik eerst ski’s moet huren voor de opleiding. Nog ff uitzoeken.

to ski or not to ski, thats no question

Ik ga die periode ook naar St. Anton. Na mijn Anwärter ga ik meteen aan de slag in St. Anton. Ik heb alleen mijn reis nog niet gepland. Als ik na al mijn aankopen nog geld over heb ga ik met mijn eigen auto. Tegen die tijd laat ik weten of er mensen mee kunnen rijden.

JHC

Dat zou super zijn natuurlijk!

Is er iemand die met mij een kamer zou willen delen in st Anton? Zo kunnen we ook het eten etc delen en hoop ik een stuk goedkoper uit te zijn.

Barth

De heenreis is nog steeds een ding?
Als iemand met de auto gaat reis ik graag mee, benzinekosten delen natuurlijk.
Maar waarschijnlijk wordt het dus treinen? Hoe reizen jullie dan? want de Alpenexpres rijdt nog niet.

Vliegtuig lijkt me goedkoper toch?

Let it snow

Vliegtuig is goedkoper ja! Heb alleen geen idee hoe het zit met ski’s enz. meenemen?

Indien je met de trein reist is de City Night Line wellicht een optie, zelf ook altijd hiermee geweest.
http://www.citynightline.nl/?gclid=CJiJjaGZ9LoCFU5a3godmUkA_…

Indien je met het vliegtuig gaat betaal je bij Transavia per enkele reis €25,- extra voor een wintersportuitrusting.

Thank God summer is over!

Ik pak de trein in Amsterdam via NS Hispeed. 2 x overstappen, reistijd 9 uur. Koste me destijds iets meer dan 100 euro (enkele reis) en brengt je tot in St. Anton.

Ik pak de trein in Amsterdam via NS Hispeed. 2 x overstappen, reistijd 9 uur. Koste me destijds iets meer dan 100 euro (enkele reis) en brengt je tot in St. Anton.

BobH op 21 nov. 2013 08:57

bij nader inzien doe ik dit ook! Misschien leuk om de tijden te vermelden dat we rekening kunnen houden met elkaar?

Ik vertrek vrijdag 6 december.

null

Dit lijkt mij een heel stuk lekkerder met maar 2x overstappen!

null

Kijk ook eens bij bahn.de Daar heb veel goedkope deals als je ver vooruit boekt (soms 29 euro). Dan hoef je alleen de NS te betalen van je vertrek station tot het eerste Duitse station.

to ski or not to ski, thats no question

ja precies @Barth46 Was een foutje. Die reis heb ik.

@BobH Zou jij en/of eventueel ook andere geïnteresseerd zijn om samen te reizen? Het lijkt me allemaal dan net wat makkelijker gaan en zo kunnen we elkaar ook helpen met bijvoorbeeld sjouwen etc.

Hi @Barth46, dat is ok. Volgens mij zijn het echter wel vaste treinplaatsen. We zien elkaar wel in de trein of op een perron met overstappen.

@BobH het gaat mij er bijvoorbeeld om dat er toch even iemand op mijn spullen let als ik van mijn plaats af ben.

@Barth46 Komt goed! Je herkent me aan heel veel spullen! (hoe ga ik dat ooit allemaal mee krijgen)

Hallo,

ik ben ook van plan om mijn anwarter te gaan halen, alleen ben ik op moment alleen… en zoek ik iemand die met mij mee wilt rijden.

Was eerst van plan om naar st Johann te gaan…
Maar ik lees dat hier veel meer heen gaan, dus misschien ga ik ook wel naar st Anton.

Zoeken nog wat mensen vervoer?
Heb zelf een goede auto om heen te rijden.

Marc

Ik heb net gister mijn niet te annuleren ticket gekocht voor de trein. Een slaapplek ben ik wel nog naar opzoek,

Hallo,

ik ben ook van plan om mijn anwarter te gaan halen, alleen ben ik op moment alleen… en zoek ik iemand die met mij mee wilt rijden.

Was eerst van plan om naar st Johann te gaan…
Maar ik lees dat hier veel meer heen gaan, dus misschien ga ik ook wel naar st Anton.

Zoeken nog wat mensen vervoer?
Heb zelf een goede auto om heen te rijden.

Marc

Nieland op 27 nov. 2013 13:51

Ik heb nog geen reis geboekt om naar St Anton te gaan.
Wel wil ik daar graag voor/op 7 december zijn zodat ik eerst een beetje wegwijs kan worden in het dorp voordat de Anwärter begint.
Marc, vanaf waar in Nederland vertrek jij naar St Anton?

JHC

Als je in Zuid-Oost nl woont en iemand wil je in Keulen droppen kun je rechtstreeks.

Hee @Barth46, @BobH en @LottevH. Bij nader inzien ga ik ook met de trein. Ik stap alleen op de trein in Utrecht i.p.v. Amsterdam. Hoe kunnen we elkaar het beste vinden in de trein? Hebben jullie stoel nummers?

JHC

@Job.H.C. @BobH en @LottevH.

Ik zit van Amsterdam C. naar Mannheim trien 105, ICE rijtuig 32, zitplaats 076
Mannheim naar ULM Trein 595, ICE rijtuig 4, zitplaats 044
ULM naar St. Anton Trein 119, ic rijtuig 18, zitplaats 032

Hoi ik ga ook mijn anwärter halen 8-12 in st Anton. Ik ga met de auto dus als er nog iemand meewil kan dat nog. Ik slaap in het skileraarhuis

Plaats een reactie