Skivakantie Oud & Nieuw

Dit jaar wil ik graag 3x afreizen naar de sneeuw. Ik ben een 20 jarige student en heb nog geen mede wintersporter(s) gevonden die kan/kunnen gaan skiën met oud & nieuw. Ik wil graag zoveel mogelijk kilometers maken op een dag. Dus met de eerste lift omhoog en skiën totdat de pistes gaan sluiten. Vorig jaar ben ik ook naar de Alpen afgereisd met oud & nieuw en aangezien me dit goed bevallen is… wil ik het dit jaar weer gaan proberen.

Ik ben/heb…
• … niet echt een apres-ski fanaat, maar heb wel zin in gezelligheid
• … +/- 14 weken ski-ervaring
• … een “lichte” voorkeur voor Frankrijk :D
• … een skiër die van techniek en snelheid houdt

Wie zoek ik?
•… mensen die van skiën houden of boarden en graag de hele dag op de piste willen staan
•… die wel wat ervaring hebben
•… man of vrouw maakt mij niet uit, zolang je maar van skiën houdt ;)
•… mensen die het budget ook graag As Low As Possible willen houden

Nu is mijn vraag: zijn er nog andere forumleden die zin hebben om lekker te gaan skiën in de week van 27/28 december tot 4/5 januari?

Als de Alpen een vrouw is, dan zou ik ermee trouwen.

hoi. heb ik wel zin in. klein budget en veel skilometers. dus als er iets uitkomt ben ik kandidaat.
ben wel n andere leeftijdscategorie ;-)

bvb val gardena is leuk maar dure skipas. verbleven in "gasthof steg" en deden de pendel op en neer elke dag naar santa christina. hotel 528eur dubbel kamer 28/12 - 3/1
sta open voor elk low budget ski en gevarieerd skigebied. :-)
groetjes

Hoi Annickie, die instelling bevalt me wel. mij maakt het niet zoveel uit wat de leeftijd is, want 40 delen door 2 is toch ook 20 (of 20 maal 2 is 40) :D

Mijn voorstel is om in elk geval te kijken of er nog meer mensen interesse hebben om mee te gaan.

Ondertussen even via de PM iets meer kennis maken en gedachtes afstemmen en om te kijken of die met elkaar overeenkomen? :)

Als de Alpen een vrouw is, dan zou ik ermee trouwen.