Vragen skilerares Westendorf

Hoi,
Ik ga dit seizoen in totaal 4 weken les geven in Westendorf. Waarvan 2 weken kerst en 2 weken krokus . Ik heb mij aangemeld bij skischool The Reds. Gaan er nog meer mensen dit seizoen hier werken?

Groetjes José

Welkom! Zoek op facebook even de groep: skischule the reds. Groot deel is nog steeds collega sommigen zijn ondertussen gestopt.

Super!
Zijn er nog meer mensen die rond 18 dec naar westendorf vertrekken?

Hey Jose!

Koen en ik zijn dan al een poos in Oostenrijk…
en op de FB vragen ook wel een aantal andere personen om vervoer.

maar met andere mee rijzen word beetje moeilijk. als je zelf auto hebt zijn er vast mensen die nog mee willen.

maar ik zou op Starliner kijken. en dan met de bus! goed te doen je word echt voor de skischool er uit gezet. en je komt dan ongetwijfeld ook andere leraren tegen die de zelfde bus hebben geboekt.

hopelijk kan je er wat mee!

Ps. Welkom bij "the Reds"

Hee,
Voor mij is vervoer geen probleem. Ga voor een goedkoop prijsje met de trein en vind het heerlijk relaxt.
Een reisgenootje in de trein is natuurlijk een stuk gezelliger.
Gaan jullie ook lesgeven in westendorf?

Dat is wel de bedoeling ja! Even kijken of ik door alle kids geaccepteerd wordt haha

Haha dat moet goedkomen toch? Snoepjes doen wonderen. Jullie gaan het gehele seizoen?
Ik moet alleen nog een mail schrijven over de verdiensten en kosten van de woning, hebben jullie daar idee van?

Dit word mijn 3e hele seizoen!
Over die vragen hoef je je geen zorgen te maken.
ski school heeft 2 eigen leraren huizen waar je kosteloos kan verblijven als je je afgesproken periode goed afrond. De verdiensten is afhankelijk van je ervaring en diploma('s) die je hebt.
De uitbetaling gaat allemaal netjes op papier, je bent via de skischool verzekerd, krijgt 1/2 x per week leraren training!

gewoon een perfecte, goed verzorgde skischool
(anders ging ik er niet voor 3e seizoen heen)

Plaats een reactie