Ervaring met transfer Stubaier Gletscher vanuit Innsbruck

Heeft er iemand ervaring met vliegen op Innsbruck en de mogelijkheden om dan naar de Stubaier Gletscher te reizen? Is dat te doen met een taxi, bus of trein? Hoe lang duurt het en waar kun je het beste naar toe reizen? Naar Neustift of Fulpmes? Rijden er dan skibussen naar het dalstation van de gletscher?

Piste riderrrrr

Bus F vanaf vliegveld naar Innsbruck en dan met lijn ST naar Neustift. Je bent dan een uurtje onderweg.

Skiën. What else.

Bus F vanaf vliegveld naar Innsbruck en dan met lijn ST naar Neustift. Je bent dan een uurtje onderweg.

JohnZillertal op 21 nov. 2013 17:29

En prijsindicatie? Dus heen en weer? Taxi schijnt rond de EUR 120 te kosten voor 2 personen en tassen + ski’s.

Piste riderrrrr

In ieder geval veel minder! Bus vliegveld - Innsbruck 2€ Tram innsbruck - Neustift weet ik niet meer zo maar was minder dan 5€ Zie http://vvt.at

Skiën. What else.

Er bestaat dus een tramlijn van het station in Innsbruck naar het Stubaital? Dat ga ik, gezien de tarieven, direct uitzoeken.

Piste riderrrrr

Met de taxi duurt het maar een half uur. Maar het zal idd wel een stuk duurder zijn dan met OV. Weet alleen niet wat de taxi kost, iemand anders betaalde voor me :)

Plaats een reactie