Les 3 Vallees vandaag (winter 2013-2014)

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Trois Vallées

Dinsdag 15 april 2014, au revoir 3V.
Ons afscheid van winter 2013 - 2014. Morgen gaan we naar huis, daarom vandaag ons laatste rondje Val Thorens. Mooi weer, meestal goede pistes omdat het kouder was dan gisteren. De Glacierpiste was geprepareerd en lag er prachtig bij:

Met velen tegelijk de Tobogan nemen:

null

Iedereen een fijne zomer gewenst en tot volgende winter.
Het complete verhaal van vandaag en het aantal skidagen en skikilometers van deze winter vindt u op ons blog, meer foto’s van vandaag op: http://www.vacanski.com/foto.htm

bon ski

@Skifan, bedankt voor de updates! Nog een voorspelling van het weer van vandaag voor de komende dagen?
En wanneer gaan de liften open in de morgen?

Goeie thuiskomt!

Go with the snow!

@skifan bedankt! Jullie verhalen gaven ons mooie tips. Ben nog wel benieuwd waar je de marmotten hebt gezien, wij zoeken ze al dagen maar verder dan een vogeltje zijn we nog niet gekomen :-) Welke lift/piste kunnen we het beste nemen?

@skifan bedankt voor al je leuke verhalen en verhelderende uitleg. Goede reis! Tot volgend seizoen

Pas op met blauwe pistes

@skifan : bedankt voor de updates en mooie beelden afgelopen winterseizoen! Tot volgende winter…

Het zit er alweer op ! Helaas…
Veel plezier deze zomer @skifan ! Heb elke dag genoten van jefoto’s :d

Gang is alles

@Skifan: Het lijkt wel de dag van gisteren dat ik je bedankte voor de updates van het vorige winterseizoen. Wat gaan de seizoenen hard. Voordeel is dat het nieuwe winterseizoen ook relatief snel weer komt. Heel erg bedankt voor de leuke updates en foto’s. Dit jaar voor het eerst in een ander gebiedje geweest, maar des ondanks wel zowat dagelijks uitgekeken naar jouw updates over Les Trois Vallees. Wanneer ik deze las, kriebelde het wel. Oftewel, ik heb er van genoten. Dank je wel! en tot volgend seizoen. Hopelijk breng ik dan weer een bezoek aan Les Menuires.

@skifan, bedankt! Elke dag weer genoten van de updates :)

Plaats een reactie