Half maart jungfrau region

Wij hebben geboekt voor half Maart in grindelwald,
Zijn er dan nog genoeg wintersport mogelijkheden?
Ik heb een zoontje van 5 jaar, welke skischool raden jullie aan?

Het skiseizoen loopt minimaal tot 31 maart, dus ik zou me over de wintersportmogelijkheden geen zorgen maken! Wellicht dat de dalafdaling wat slechter wordt, maar bovenin zal nog meer dan genoeg sneeuw liggen.

Qua skischool: Gewoon de Schweizer Ski- und Snowboardschule, wandel even binnen bij het Sportzentrum in het centrum van het dorp.

Mr. Slow

Ik ken Grindelwald heel goed en ik ga er ook jaarlijks naartoe met een goedkope formule 2 voor de prijs van 1. Maak je geen zorgen Grindelwald is top of Europe! Je gaat je ogen opentrekken. Het Jungfrau gebergte is het mooiste wat er bestaat en skiên is er fantastisch. Je kan met een treintje de skigebieden bereiken en het is een skigebied met alles erop en eraan. Wel niet zoveel après-ski maar ik ga om te skiën en fun tijdens de afdalingen…

Koen atomic

Ik heb twee winters in Wengen (ook skigebied Jungfrau Region) les gegeven. Beide jaren was de tweede week van maart de beste week van het seizoen, qua weer en hoeveelheid sneeuw. Half maart lijkt me dus geen probleem.

Vorig jaar eind maart nog een lang weekend geweest, sneeuwcondities ongekend en skiien tot in Grund…

Rob

Bedankt voor deze leuke info

Ik vind het een kindvriendelijk gebied. Ook geschikt voor volwassenen :-)

Volgzaam type (off-piste mits berggids).

Ook geschikt voor volwassenen :-)

Constant op 25 nov. 2013 22:42

En een eldorado voor wandelaars, ook in de winter!
Ik ken geen enkel ander gebied waar je als niet skieer zoveel mogelijheden hebt.

Rob

Plaats een reactie