Post hier je wintersportvideo's 2013-2014

Zoals de titel al aankondigt, een verzameltopic voor je zelfgemaakte wintersportbeelden/filmpkes van het seizoen 2013-2014.

Ikzelf zal alvast de aftrap geven.

Zo dat pakken ze jullie niet meer af, heerlijk weer super sneeuw! Leuk hoor :)

Dienten Die Alte schule

Dat ziet er al goed uit! Mooi strakblauw weer ook.

Mooie beelden en pow pow! :p

Go with the snow!

het jaloeziegehalte stijgt alweer! prachtige beelden uit nota bene november! mooi gedaan niels! heerlijk alleen op de pistes ook

Certified ski-boy, glijbewijs

Ben dit weekend in VT geweest. Even snel een filmpje gemaakt in Windows Moviemaker. (Mijn eerste filmpje… ben best tevreden).

''Powder to the people''

mooie edit @reinier , vind het persoonlijk alleen wat aan de lange kant, en iets te veel muziek overgangen… maar verder echt een mooie edit

Certified ski-boy, glijbewijs

Zaterdagavond even een korte edit van mijn dochtertje gemaakt. In Januari naar Solden en alvast hier(Tsjechie) met haar oefenen.

Sony HDR-AS15:

@snaput mooie edit! welke monopod gebruik je voor de camera?

@snaput Leuk gemonteerd met veel verschillende camera shots. Zit een goeie vaart in het filmpje!

Auteursrechten blabla. Het internet gaat eraan kapot.

Gast das pas vaag

let's get this party started!!

Edit van de weinige vrije momenten tijdens mijn opleiding in de herfstvakantie te Hintertux.

Nice NielsDq, synchroon skiën ;-)
Kan zelf niet wachten, 8mrt pas aan de beurt dus laat de jaloers makende filmpjes maar komen.

Schnee hoort onder m`n ski en verder nie !

Korte sfeerimpressie van onze gewonnen wintersport naar het Kick-off seizoen 13/14 in Val Thorens, Frankrijk. Bijna de hele week zon gezien, echter was de sneeuw niet optimaal. Voornamelijk gefilmd met GoPro Hero2/3 en iPhone.

http://youtu.be/bCNgZNVy9Kg

Love it

Nice NielsDq, synchroon skiën ;-)
Kan zelf niet wachten, 8mrt pas aan de beurt dus laat de jaloers makende filmpjes maar komen.

Dree op 12 jan. 2014 15:56

Geen probleem, hier nog 1, wel gezeurd, is van het einde vorig seizoen :)

Een kort filmpje van onze Ischgl trip eind november.

Mijne video had ik nog niet gepost…

Was samen met STFN bij de Kickoff van Val Thorens, een gratis reisje van Harry van de Sunweb :)
Ben niet helemaal tevreden over de edit maar goed hij is er nou eenmaal.

http://youtu.be/68_zRrw8_oI

Morgen op pad met de groep (incl stfn) naar Tignes :)

PowPow!

Vorige week met een groepje via het forum naar Les Sybelles (St. Sorlin d’Arves) geweest. Zaterdag mooie laag van ca. 30cm vers en de rest van de week zon, zon, zon…

@Harm is dit de Gopro3+ ? Lijkt op superview modus. Echt nette beelden overigens!

Nope, is de gewone “Black” versie… Gekke is wel dat mijn app zei dat hij niet in ProTune filmde, maar als ik iets wilde terugkijken (op android device of op iPad), dan kon dat niet (foto’s wel overigens) omdat hij in ProTune zou hebben gefilmd… :S

@Harm leuke movie! Kijkt lekker weg.

zelfde geldt voor @Denief, waar heb je het mee gemaakt?

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

@Tim, is gefilmd met de GoPro Hero3 en gemonteerd in Final Cut Pro, door mijn broer. :)

eerste filmpje gemaakt met m’n nieuwe gopro.
Het is niet echt profesioneel maar…

Wel heel veel sneeuw… Probeer de camera volgende keer hoger te richten. Dit kijkt niet prettig… :)

Weet het maar als je de laatste dag de filmpjes bekijkt zie je het pas. Dus ik moest het doen met defilmpjes die ik had.
Maar dan gaat het volgend jaar weer wat beter

Onze dit van een weekje Val Thorens 11-1 t/m 18-1. Helaas geen optimale off-piste mogelijkheden zoals vorig jaar, maar mogen zeker niet klagen!

110% snow addicted

@ Nielsieboy, is ook niet erg als je ervan leert… :)

Heb je de HD3 black? Zo ja, check dan gewoon even op je telefoon hoe de camera gericht staat als hij op je hoofd staat. Dan weet je zeker dat het goed gaat…

@Nielsieboy Gewoon gelijk zetten met de sneeuwbril als hij op je hoofd staat, kan ook. Zet je helm op tafel, doe de sneeuwbril er op en zet de camera in hetzelfde vlak. Soms zelf ietsiepietsie hoger. Af en toe eens ter checken, soms zakt de camera door in de bulten te skiën, of door op de zetel lift te gaan.

Plaats een reactie