Wat te doen als je naar beneden gaat?

Het is hartstikke leuk om van boven naar beneden te skiën en snowboarden (andersom gaat natuurlijk niet) maar… Hebben jullie nog leuke dingen om te doen als je naar beneden gaat? Een spel ofzo of iets anders… Niet dat ik het niet leuk vind om gewoon naar beneden te skië hoor ;)

Hoe bedoel je precies? Ipv met de ski’s of snowboard gaan lopen of rodelen?

Carnas on Tour

Niet vallen vind ik onderweg naar beneden altijd wel een aardig spel… ;-)

skifilmpjes maken of over een bultje jumpen is altijd leuk.

Uhh nou je kan wat tricks proberen op de piste, doe ik wel is met snowboard :P

Gang is alles

Spoorzoeken tussen de bomen! ;-)

Dienten Die Alte schule

Voor het eerst onder

  • Annemaria Koekkoek of op zijn Oostenrijks Ox am Berg
  • Al skiënd de Macarena dansen
  • Als cowboys en indianen waarbij de cowboys de indianen achtervolgen
  • Hoofd, schouders, knie en teen

Nog meer inspiratie nodig?

Thank God summer is over!

Pisteregels volgen

Fun Lovin' Skier
  • Al skiënd de Macarena dansen
Lisa. op 30 nov. 2013 21:09

Hahaha ga ik zeker eens proberen :D

Gewoon genieten!

🏂
  • Al skiënd de Macarena dansen
Lisa. op 30 nov. 2013 21:09

Hahaha ga ik zeker eens proberen :D

Niels. op 30 nov. 2013 21:49

Met heel wintersporters.nl dat doen? :P

Ik luister vooral muziek als ik naar beneden sjees, en genieten van de omgeving natuurlijk

Carnas on Tour
  • In een 150’er gondel een harlem shake regelen?
  • reuzeslalommen om de pistepaaltjes
  • achteruitskiënd
  • ritmisch rommelen
  • gangnam style-dansend
fijne site hè, dat wintersport.nl?

Ik kan mij niet voorstellen dat je spelletjes en gekke dansjes nodig hebt tijdens het skiën of boarden om het leuk te hebben! Als dat nog je enige uitdaging is tijdens het beoefenen van je hobby/sport moet je misschien eens het funpark ingaan of zwart ipv rood pakken. Er zijn toch wel uitdagingen te vinden waardoor het leuk blijft zonder dat je als een treintje als een stel idioten over de piste raast en andere n misschien in gevaar brengt. (ja dat laatste is een aanname maar ik ken mijzelf en als we aan dit soort gekkigheid beginnen is in mijn geval het eind zoek en ik kan mij voorstellen dat de één net even gekker dan de ander wil doen waardoor er ongelukken op de loer liggen)

🏂
  • Al skiënd de Macarena dansen
Lisa. op 30 nov. 2013 21:09

Hahaha ga ik zeker eens proberen :D

Niels. op 30 nov. 2013 21:49

Met heel wintersporters.nl dat doen? :P

Ik luister vooral muziek als ik naar beneden sjees, en genieten van de omgeving natuurlijk

Svennoo op 30 nov. 2013 23:21

Hoe luister jij muziek??

Gang is alles

Het welbekende pistetikkertje, waarbij vooral stokken een welkom slagwapen zijn, maar eigenlijk verafschuw alle gekkigheden die ook maar enigszins anderen in gevaar kunnen brengen.

Ik heb trouwens echt helemaal niks nodig voor de fun op de piste, gooi al m’n concentratie wel in het skiën zelf en als ik relax ski dan vooral genieten van de omgeving om je heen.

Muziek luisteren lijkt me trouwens ook niet het meest veilige op de piste.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Muziek luisteren lijkt me trouwens ook niet het meest veilige op de piste.

FrankW op 1 dec. 2013 01:10

Waarom niet? Je hebt toch geen verkeersgeluiden zoals in het verkeer op de weg?

Gang is alles

Muziek luisteren lijkt me trouwens ook niet het meest veilige op de piste.

FrankW op 1 dec. 2013 01:10

Waarom niet? Je hebt toch geen verkeersgeluiden zoals in het verkeer op de weg?

Jesper op 1 dec. 2013 01:11

Nou ik ski niet geruisloos hoor. En heb wel een paar keer een achterop komende of vallende skiër kunnen ontwijken doordat ik 'm eerder hoorde dan dat ik 'm zag.

Er is volgens mij juist heel veel geluid op de piste waar je wat aan kan hebben. Denk aan de skiër of boarder voor je waarbij je hoort dat ie over een ijsplaat gaat, dan kan je daar toch zelf weer op aanpassen.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

@Jesper een oordopje in ;) @FrankW Ligt eraan hoe hard je je geluid hebt staan en hoe je je concencentreerd met muziek aan. Sommige mensen kunnendingen beter doen met muziek erbij, waaronder ik

Carnas on Tour

Haha super leuke ideën!! Natuurlijk is het heerlijk om van de pieste af te komen! Maar ik vroeg me af wat al die mensen doen die lachend verkleed naar benenden roetsjen

@FrankW ja daar heb je wel gelijk in, maar ik hoor meestal alles wel met oortjes in, zet ze ook nooit zo hard :p @Svennoo heb ik eerst een nieuwe mobiel nodig, die ik nu heb heeft geen geluid haha

Gang is alles

Off piste is uitdagend genoeg in het begin denk ik. Of gewoon heel erg je best doen om perfect te skien.

Ik vind het ook niks om met muziek te skien, ik vind het wel handig om mensen te horen die (nog) achter mij skien, of mensen die mij roepen. Evenals met hardlopen of fietsen.

  • Al skiënd de Macarena dansen
Lisa. op 30 nov. 2013 21:09

Hahaha ga ik zeker eens proberen :D

Niels. op 30 nov. 2013 21:49

Met heel wintersporters.nl dat doen? :P

Ik luister vooral muziek als ik naar beneden sjees, en genieten van de omgeving natuurlijk

Svennoo op 30 nov. 2013 23:21

Hoe luister jij muziek??

Jesper op 1 dec. 2013 00:52

Door de oren ;-)

gnar spelen

if you pizza when you should french fry, you're gonna have a bad time

Jah, met je stokken tegenelkaar slaan en naakt naar beneden skien terwijl je je moeder aan de lijn hebt. Halverwege een sanitaire stop maakt en een kabouter vind en schreeuwt I’m king of the mountain.

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

"Human Slalom" ooit gedaan met een skileraar. ALs je met een groepje bent gewoon onder elkaar staan (enkele meters er tussen) en de hoogste slalomt door de rest en sluit het rijtje onderaan af!

Go with the snow!

@phil -.-
@Joey moeten ze wel de wePowder Safety Academy hebben gedaan hé :D
http://www.wepowderacademy.com/nl/

Gang is alles

Gewoon heerlijk die berg af knallen, vooral op de momenten dat ik aan het einde van de dag in topvorm ben :D . En ook weleens een beetje jumps maken over de oneindige hobbeltjes.

Oh verkleed heb ik weleens gedaan, als pinguïn. Outfit gaat wel weer mee dit jaar denk ik.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Ik moet altijd wel lachen om die mensen die in koeien/varkens/pinguïns pakken van de berg afkomen haha

Gang is alles

Plaats een reactie