ski maatje gezocht wekelijks Snowworld Landgraaf

Aangezien ik elke week op donderdag avond ga skiën in Landgraaf (beetje niveau op peil houden hé ;-) ), ben ik opzoek naar wat gezelschap voor op de piste. Anders begint het wat saai te worden op de lift!

Ben je in de mogelijkheid om op donderdag ook te gaan? Let me know en we spreken af!

Elke week? Dan ken je inmiddels elke cm² piste wel neem ik aan :D Is dat nog leuk?

Ik ben er nu drie keer geweest, maar nu het seizoen weer gaat beginnen focus ik me liever op Winterberg. Verder rijden, meer afwisseling. Niet zaligmakend hoor, maar prima voor een dagje. Landgraaf komt bij mij pas in juni/juli weer in the picture, zo gauw de afkickverschijnselen fors worden :P Want ik ben de afgelopen maanden een paar keer geweest, maar ik vind het na een uurtje of 2,5 à 3 echt wel mooi geweest, telkens dezelfde piste.

Probeer je eens bij een ski-team te voegen. Zo heb je en aanspraak in de lift en je zult er beter van leren skiën. Niet dat ik denk dat je dat niet zou kunnen maar persoonlijk vind ik het leuker om met een doel indoor bezig te zijn. Als ik enkel voor mezelf bezig ben in landgraaf heb ik het na 1 a 2 uurtjes wel gezien. terwijl ik in Zoetermeer elke maadagavond 1,5 uur bezig ben met training zonder dat het saai word.

Übung macht den meister!!!

Als ik wat jonger was, sloot ik me aan bij een ski team.
Echter ben ik meer geinteresseerd in freestyle ski en daar zijn helaas niet zoveel teams van?

Groeten!
Dirk

Hallo Dirk,

Misschien ga ik wel eens mee naar Landgraaf. Waar woon jij ergens ?

Grtz,
Peter

Peter Hertegonne

Ik ben van meeuwen in belgisch limburg ;-)

Ik zit ook bijna 2 keer per week in Landgraaf, meestal Maandag en Donderdag, nu vandaag (Woensdag) ga ik mee met een ski-club. Deze oefenen iedere Woensdag van 20.30 hr tot 22.00 hr, Blauwe jassen en donker grijze broeken, ik met mijne rode jas zal voor rode lantaarn spelen ;-). Ik ben van Dilsen en rij altijd over het veer de maas over, ik ben eens benieuwd hoe het daar aan toe gaat bij de club, ik zal er verder eens van berichten.

Vint je ein spellings vout mag je tie hauten ;-)

Gisteren geweest maar niet veel van dat team gezien, dan maar op mijn eigen geskiet. Ik ben toen mijne leraar tegengekomen en vertelde mij dat het team eigenlijk een demo team is, dus niet echt iets voor mij, ik ga mij denkelijk houden aan de Maandag en / of Donderdag avond. Dus als er iemand mee wil laat maar horen.

Vint je ein spellings vout mag je tie hauten ;-)

Wilt er iemand meerijden volgende week naar Landgraaf?

Vint je ein spellings vout mag je tie hauten ;-)

Frits ik rij donderdag zelf, hoelaat ben je ongeveer daar? ;-)

Was aant denken ergens tussen 19.30-20.00 hr?

Vint je ein spellings vout mag je tie hauten ;-)

Dan ben ik er meestal al. Rode jas en zwarte broek ;-)

Mee Too rode jas en zwarte broek ;-) wat uur ben dan al daar?

Vint je ein spellings vout mag je tie hauten ;-)

Ik probeer rond 7u daar te zijn tot 23u ;)

Spreken we dan aan de ingang af om 7 hr.

Vint je ein spellings vout mag je tie hauten ;-)

is goed, zal er zijn, pm me anders even je nummer ;-)

Pm is weg.

Vint je ein spellings vout mag je tie hauten ;-)

Plaats een reactie