ervaring onlineshop ekosport

Heeft er iemand ervaring met het online kopen van ski’s bij ekosport?
Ik ben op zoek naar een paar ski’s voor mijn vrouw en daar staan er toch enkele met mooie kortingen.
Er zijn kortingen van meer dan 50% op een set van model vorig jaar.

Al twee keer gekocht via die site. Verloopt zeer goed. Niet twijfelen dus

Hoi Kevin,

Heb jij ondertussen uw bestelling gedaan. Ik wil mij ook een paar ski’s kopen. Hoe was uw ervaring met ekosport?

Grt
Koen

Ben hier ook benieuwd naar, mooie helm gezien met 65% korting.

Ik heb vrijdag mijn bestelling geplaatst, alles liep vlot.
Ik wacht nu wel nog op de levering, is normaal met dat weekend ertussen.
Ik heb wel een trackingnummer gekregen en mijn pakketje zit nu op ongeveer een uurtje van hier.
Dus hoop het vandaag te mogen ontvangen.
Ik laat jullie bij ontvangst meer weten.

Inderdaad een goede site zeg!!! Ben ook benieuwd naar het verloop… en vooral de levertijd mbt skies…

Ik heb gisterenavond een bestelling gedaan. 2 skisets van vorig jaar incl. stokken met mooie korting.
Nu afwachten of de 24 a 48 uurs levering volstaat. Ik hou jullie op de hoogte.

Mag ik vragen wat je hebt betaald aan verzendkosten…

Ik heb vorig jaar een paar ski’s bij ekosport besteld. Dat was een succes!

Ik heb gisteren mijn pakje ontvangen.
Dus de leveringstermijn zit nog redelijk goed.
Alles is in orde dus geen schrik om te bestellen.
Verzendkosten was 20 euro.

Miguel Van Landschoot

Mijn ski’s zijn na 3 dagen perfect toegekomen met ups.
Goede kwaliteit voor weinig geld .Ekosport=10/10

Prima site, snelle beantwoording van vragen en binnen 3 dagen waren de skis vanuit Frankrijk al geleverd.

Smijt die site heel het jaar door met zo’n kortingen? Of is dat elk jaar rond deze periode. Ik zou wel een nieuwe helm willen aanschaffen maar het is nog niet echt nodig.

Pray every day for snow

Ook ik heb een bestelling gedaan bij Ekosport. In eerste instantie wel even huiverig of het allemaal goed zou gaan maar op basis van ervaring van anderen toch gedaan. Zeker geen spijt gehad ! Had voor mezelf en m’n zoons elk een skibril van Salomon gekocht en een skitas. Bedrag was kennelijk hoog genoeg voor gratis verzending want daar heb ik niks voor betaald. Bestelling werd keurig verpakt thuis gestuurd, volgens mij binnen een week dus zeer acceptabel vanuit Frankrijk. Bestel je kleding dan moet je wel zeker zijn van je maat want terug sturen kan wel maar is altijd weer omslachtig en duur volgens mij. Dan ben je je voordeel toch weer deels kwijt. De aanbiedingen die ze hebben liegen er niet om en zijn zeker de moeite waard. Als ik weer iets nodig heb, zal ik zeker weer bij Ekosport kijken ! Dus aan te bevelen site.

Ook besteld en heb toch een tracking nummer gekregen na een dag en mijn pakketje weegt 3 kilo dus iets zal er wel inzitten !

Ik heb zondag mijn bestelling gedaan, Ik heb geen tracking nummer gekregen en nu ook nog niks gehoord. Hadden jullie ook niet direct bij je bevestiging een tracking nummer gekregen?

Tracking nummer kreeg ik pas na een paar dagen, op de dag dat m’n bestelling daadwerkelijk werd verzonden met GLS.

Ik heb zondag mijn bestelling gedaan, Ik heb geen tracking nummer gekregen en nu ook nog niks gehoord. Hadden jullie ook niet direct bij je bevestiging een tracking nummer gekregen?

Gast579 op 13 feb. 2014 21:56

Misschien zijn ze op zondag wel niet aan het werk, net als jij? Een trackingcode krijg je pas als er een verzendlabel aangemaakt is voor je en dat is meestal nadat je bestelling verwerkt is en pakket verpakt is.

Ik heb gewoon mijn bestelling gekregen! Alles prima in orde!

Ik heb op zaterdag mijn skies besteld en had ze op woensdag al in huis. Keurig net verpakt in een grote doos zonder scheuren. Ik heb geen verzendkosten betaald. De skies; dynastars de femme zagen er prima uit. Nog even gebeld of ik de skies moet waxen en slijpen maar ze zijn piste klaar. Dit bedrijf is snel met versturen en vriendelijk aan de telefoon en heeft ook nog een goed prijskaartje aan zijn spullen hangen. In mijn ogen kan het niet beter!!!

Ik ook al besteld zonder problemen !

Pas op met een order plaatsen bij Ekosport.

Ik heb 7 weken gelden skischoenen besteld en betaald. Na een mailbericht van Ekosport dat deze niet meer voorradig waren heb ik mijn geld nog niet terug.
Ik heb meerdere malen gemaild en gebeld maar ik krijg geen reactie terug. De medewerkers van de klantenservice geven aan dat het probleem in Frankrijk ligt en regelen niets.

Creditcard of PayPal en je hebt nergens last van, het is zo simpel.

Heb nieuwe skies en schoenen voor mijn dochter besteld. Bindingen kon men niet op de schoenen afstellen omdat ik diezelfde avond twee verschillende bestellingen heb gedaan. Vreemd verhaal, vooral omdat ik dit de eerst volgende dag in de ochtend aangaf bij Ekosport. We zijn inmiddels bijna een week verder en heb nog geen skies of schoenen gezien. (moet wel aangeven dat de kerstdagen ertussen zitten) Goedkoop is duurkoop in ons geval.

Triggers S stokken gekocht. Snel binnengekregen en geen last gehad.

A winter without powder isn't a winter!

Kerst zit er wel tussen dus dat duurt altijd wat langer. Heb je een track and trace code ontvangen? @Sander41

A winter without powder isn't a winter!

Ik heb een code ontvangen en ik ben er niet bang voor dat ik de artikelen niet ontvang. Ik wacht het rustig even af en dan naar de plaatselijke sportzaak om de afstellingen te laten doen. Vooral dat vind ik buitengewoon omslachtig en een zeer matige service. Ik wil mijn dochter graag veilig de berg af laten gaan, maar volgens Ekosport kan ik dat wel zelf.

Ik heb er vorig jaar mijn skijas gekocht bij ekosport, zonder problemen. Dit was ook wel tijdens de kerstdagen dus heb ook wel wat langer moeten wachten.
Enige nadeel vond ik dat het bij mij zonder tracker was.

Nee hoor, goed afstellen doen de meeste onlineshops niet, wel de bindingen plaatsen. Staat ook gewoon op de site en heeft niets met goedkoop-duurkoop te maken. En idd, bezorging met kerst gebeurt niet, bezorgdiensten werken niet dan.

Begrijp ik het goed dat je de schoenen en skies in twee aparte bestellingen geplaatst hebt?

Mijn ervaring: Vorige maand een paar skies besteld daar en ging perfect, netjes afgesteld op mijn schoenen die ik ergens anders besteld had.

Overigens heeft het bedrijf geen eigen Nederlandse afdeling, maar huren ze een bedrijf voor de klantenservice in, http://www.salesupply.nl/. Dat kan in dit soort gevallen nog wel eens tot miscommunicatie leiden gok ik zo.

Bestemming 2015: Grau Roig, Andorra - Gebied Grandvalira

Vorig jaar ook bij ekosport ski’s besteld. Was lok periode tussen kerst en nieuwjaar. Is normaal dat het dan langer duurt. …heb een 7 dagen moeten wachten. … maar ski mooi verpakt en een geweldige prijs! Als je twee x zou huren maak je al winst!!

Plaats een reactie