après ski in zell am see

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zell am See

In de krokus naar zell am see:

waar moeten we zijn voor de après ski?

après ski is voor ons rond 4/5uur naar beneden, onderweg nog enkele hutten aandoen TIPS?

en dan beneden aan de piste nog een goede drinken, aprèsskimuziek en plezier maken (wat soms kan uitlopen tot 7 uur). TIPS? Is er bv een leuke schrimbar aan de piste beneden?

Dus niet 's avonds naar een blijven we liever gezellig in de bar van het hotel.

Goede vraag. Ik zit dezelfde periode ginds. Ben er ook nog nooit geweest dus ook nog geen idee

Zelf ben ik 2 keer in Schuttdorf (tegen Zell am See aan) geweest. Onderaan de Areit I is wel het een en ander maar geen spectaculaire après ski. Die vind je in Schuttdorf sowieso niet. Zell am See durf ik niet te zeggen.

Onderaan de piste bij Schüttdorf leuke kroeg. Wij hebben veel lol daar gehad!

Dik feest gehad onder aan de maiskogel in Kaprun, Zum Lederhosen.

Crazy Daisy in het centrum bij het spoor, drukker vanaf 16.00 uur, Pinzgauer Diele, disco voor later op de avond.

Dorfschenke in schuttdorf bedoeld speedster denk ik, die is wel leuk ja, zit achter de touwliften en het kinderland. richting zell am see zeg maar.

wij verblijven dichter naar de cityexpress toe. Geen aanraders langs die kant? Toch wel ergens een leuke (schrim)bar beneden aan de piste ook hoop We zoeken geen disco voor s’avonds. Wel de gewone leuke aprè

En als je de areitbahn richting schuttdorf neemt, dan moeten we waarschijnlijk nog de skibus terug nemen naar dorp zell am see? Wel wat te ontzien met onze kids en onze niet-skiërs moeten zich dan ook naar daar

Zell am see is zeker genoeg apres ski te vinden. Je moet het autovrije centrum in gaan en daar kan je van kroeg naar kroeg, overal is wel iets te beleven. Aanrader is om eens naar kaprun te gaan naar Zum Lederhosen zoals hier eerder werd vermeld.

een aantal jaren gelden ben ik in de crazy daisy geweest, erg gezellig vanaf een uurtje of 4. Die ligt langs het parkhotel, aan de doorgaande weg. Binnenkort gaan we weer, nu lees ik iets over villa crazy daisy in het voetgangersgebied. Wie kent deze tent? Is de oude crazy daisy verhuisd/gesloten?

Vorig jaar nog heerlijk gegeten bij de Crazy Daisy a.k.a Craizy dixxy :D

Arjen, was dit in het voetgangsgebied (villa crazy daisy), of de "oude" crazy daisy?

ik weet niet of er verschil zit tussen die 2, maar bij binnenkomst: rechts naar boven discotheek en rechtdoor restaurant ( volgens mij ) een aanrader om een keer heen te gaan!

Plaats een reactie