Jaarkaart snowworld, doen of niet?

@gina Wat bedoel je precies met verhuurd? Ja gisteren nog even geweest en was iets drukker als anders. (Vrije dag) Maar echt lekker rustig inderdaad!

In de zomer maanden wordt er van de linkse piste gebruik gemaakt door ski teams…, die komen heel de zomer oefenen…

hun hebben dit afgehuurd en mag verder niemand op skieen of boarden…
Of iig dat was vorig jaar en twee jaar geleden zo!

Ooh oke :) zal er eens op letten als het zover is! :)

Klein update met wat pistenieuws :p

Piste 1 is nu volledig afgesloten en zal voorzien worden van vers laagje sneeuw. ;)
Ook de stoeltjeslift is dicht wegens onderhoud en dit nog zo’n 12 dagen. Dus ik denk dat het in het weekend wel “druk” kan zijn aan de sleeplift aangezien er maar 1 sleeplift is.

Tijdens de zomermaanden ga ik wel af en toe eens naar Landgraaf, je status-updates zijn echt wel handig, thanks!

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Wat @Lieven zegt! Weet nu dat ik er de komende weken dus niet moet komen ;)

Op de webcams valt ook te zien hoe t gesteld is met de piste en de lift!

:)

True, maar webcams kunnen niet in de toekomst kijken ;-)

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Hahaha, nee dat is waar maar snowworld landgraaf kennende ook niet… ;)

Het vreemde is dat op de website het volgende staat:

Pistenieuws:
Geen bijzonderheden.

Geen stoeltjeslift + piste 1 dat niet toegankelijk is vind ik toch wel pistenieuws! :D

Jaaa en vorig jaar was precies hetzelfde…!
Toen stonden wij daar, en voor ons is toevallig niet zo erg… maar tegelijkertijd stonden er een jonge en een meisje boven uit het land, en die konden beide niet met de sleeplift… hehe

enne die hadden een week van te voren nog gebeld of alles open was… toen hebben ze hun verteld dat alles open zou zijn…

haha rijd je dan een uurtje of 3,5 voor… best lullig

Jaaa en vorig jaar was precies hetzelfde…!
Toen stonden wij daar, en voor ons is toevallig niet zo erg… maar tegelijkertijd stonden er een jonge en een meisje boven uit het land, en die konden beide niet met de sleeplift… hehe

enne die hadden een week van te voren nog gebeld of alles open was… toen hebben ze hun verteld dat alles open zou zijn…

haha rijd je dan een uurtje of 3,5 voor… best lullig

gina op 15 mei 2014 17:00

Lijkt me inderdaad vervelend! Maar zo leer je wel het nemen van een sleeplift. :D

Ik moet wel zeggen dat op dinsdag en woensdag wel de melding was op de website dat de stoeltjeslift tot 24 mei niet toegankelijk was en dat piste 1 dicht is voor onderhoud. Vreemd dat dit van de website is afgehaald maar zal wel te maken hebben met aankomend weekend. ;)

haha rijd je dan een uurtje of 3,5 voor… best lullig

gina op 15 mei 2014 17:00

Dat is gewoon slecht van Snowworld. Net als dat ik vind dat de afsluiting van de rode piste aangegeven moet zijn. Ik was er afgelopen zomer ook een keertje en was knap teleurgesteld dat ik alleen van blauw af kon. Dat heb ik namelijk binnen no-time wel weer gezien.

Jup, zoals ik al zeg… ik geloof niet dat die rode piste nog open gaat…
misschien maand juni nog even…
maar t zal minimaal zijn

Zou een klacht indienen. Krijg je iig. een paar consumptiebonnen.

Übung macht den meister!!!

Jup inderdaad:)
Vorig jaar ook gedaan… kreeg 6x 2 uur pass
haha

Vandaag was piste 1 nog steeds dicht maar was wel al geprepareerd en zag er goed uit. Maar een echte openingsdatum weet ik niet. Misschien een van deze dagen.

Handig dit topic - kom uit den haag en aangezien zoetermeer toch maar zoetermeer is en landgraaf gewoon vele malen leuker wil ik van de zomer toch 1x per maand richting landgraaf gaan. Maar dan moet de stoeltjeslift en het liefst beide pistes wel open zijn… Dus als jullie de updates willen blijven geven dan zou dat heel fijn zijn

Wat ik zeker weet is dat de stoeltjeslift deze week terug in werking gaat. Ik ga donderdag normaal gezien naar daar, dus zal dan updaten. Dit weekend is trouwens slope-style wedstrijd en zal het park dicht zijn. :)


Misschien eens een apart topic met pistenieuws voorzien… :D

Gister geweest,
Stoeltjeslift dicht tot en met 24 mei.

piste 1 dicht tot en met 6 juni…
na 6 juni is deze grotendeels gereserveerd voor skiteams tot en met augustus.
dus in feite niet open…

Liefs,

Gister geweest,
Stoeltjeslift dicht tot en met 24 mei.

piste 1 dicht tot en met 6 juni…
na 6 juni is deze grotendeels gereserveerd voor skiteams tot en met augustus.
dus in feite niet open…

Liefs,

gina op 23 mei 2014 06:55

Hoi Gina,

Normaal was ik ook gegaan maar door omstandigheden niet kunnen gaan!
Bedankt om toch een update te voorzien! :D ;)

jep ben blij met updates van de locals :-) Bedankt en ga zo door

Inderdaad fijn om te weten. Dan hoef ik er de komende maanden niet over na te denken om te gaan. Dan nog eerder naar Bottrop en me ergeren aan die trage band…

Gisteren nog eens geweest en moet zeggen dat nu perfecte condities zijn!
Alle pistes zijn terug open inclusief stoeltjeslift.

Piste 1 EN piste 2 liggen er zeer goed bij (biljartbaan :D)! Ook het funpark ligt er zeer goed bij.
En druk is het al helemaal niet!

Gisteren nog eens geweest. Piste 1 is heel hard, piste 2 is ideaal. Funpark ook goede condities!
Door de week is het absoluut niet druk op de piste (± 30 personen verdeeld over alle pistes!) Ideaal voor beginners dus die het graag willen leren! ;)

Gisteren weer een avondje geweest!

Piste 1 gedeeltelijk open, piste twee en funpark helemaal open!
Baantjes lage er prima en superstrak bij!

Ook gisteren avond mega rustig waren ongeveer 10 bezoekers… dus dat was zowat prive een baantje:)!

Verder even geinformeerd over t weekend i.v.m. pinkpop.
Snowworld is via een omleiding te bereiken…een gedeelte van pinkpop heeft een stukje parkeerplaats afgehuurd maar er blijven parkeerplaatsen over voor bezoekers.
Ze verwachten op het terras drukte,
En op de baan rustig…, dit was iig vorig jaar ook zo!

Wordt t niet is tijd voor een andere topicnaam? Hehe!

Liefs,

Gina

dus vanavond is een goede optie? moet toch even naar de ikea om wat om te ruilen en moet mn nieuwe whitedots nog uitproberen

Life's Journey is not to arrive at the grave Safely in a well preserved body, But rather to skid in

Jaaa dat denk ik wel;)! Alhoewel je kans hebt dat je stukje moet omrijden i.v.m pinkpop!

Wist niet dat jij op wsforum zat jordy:)

Aaai ik word in de smiezen gehouden ;) hier en bij de buren (wepowder) kleine wereld

omrijden is niet zo erg

Life's Journey is not to arrive at the grave Safely in a well preserved body, But rather to skid in

Plaats een reactie