Overnachten tussen Munchen en Kufstein

Zijn er mensen met goede ervaringen/tips voor het overnachten tussen Munchen en Kufstein (liefst tot Rosenheim) van de vrijdag op de zaterdag voor de start van de wintersport? Enige eis van de accommodatie is dat we er moeten kunnen avondeten. Via kom ik een heel eind maar gerichte tips zijn natuurlijk welkom.
Wij zijn met 4 volwassenen.

Wanneer ga je?
Als je in de schoolvakanties gaat zou ik verder doorrijden op vrijdag, tot voorbij Kufstein. Anders sta je zaterdag alsnog in de file. Buiten de schoolvakanties maakt het niet zoveel uit…
Zelf in de buurt van Kramsach overnacht. Volgende dag binnendoor het Zillertal in, scheelde ook weer wachten op de afrit van de A12.
Gewoon geboekt via booking.com. Type een plaats in en je krijgt ook hotels in een straal van zoveel km. Kies er vervolgens één die betaalbaar is, een restaurant heeft en op de route ligt.

Zoals al genoemd…ga zeker voorbij het Inntal-dreieck.

Ik heb nu voor de tweede keer een hotel geboekt in München op de vrijdag van de krokusvakantie. Vorig jaar geen file gezien. We waren wel voor half 8 weg dus vertrek op tijd.

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Lig nu in bed in gasthaus kellerer in grossholzhausen, tussen München en kufstein voorbij de dreieck. Prima bedden goed restaurant, prima prijs kwaliteitsverhouding. Via boeking.com gereserveerd. Wel naast de kerktoren, elk kwartier slaat de klok.

fichtenau

Hotel Dannerwirt in Flintsbach, zie , goed eten en prima service. Net voor Kufstein. Zaterdag op tijd vertrekken en geen enkele last van files.

Even ingelogd, zie http://www.dannerwirt.de

Titel van het topic dekt precies de lading, dus ga ik er op door.
Ik zoek ook iets voor de vrijdag voor de voorjaarsvakantie.
Liefst een familiekamer voor 2 volwassenen en 2 kinderen.

Via Booking.com betaal je al snel richting 150 eur. Dat vind ik wel veel voor een nachtje slapen en ontbijt.
Er is ook al erg veel volgeboekt.

Iemand nog een goede tip?

Munchen kan altijd nog wel denk ik, maar ik rij het liefst iets verder door om voorbij het Inntal-dreieck te zijn.
Vroeg vertrekken uit Munchen zie ik toch een strijdpuntje worden thuis.

Dannerwirt heb ik aangevraagd, nog even afwachten.

Plaats een reactie