Dinsdag 7 januari real life plannen maken!

Hallo allemaal!

Kom dinsdagavond 7 januari naar Utrecht! Om onder het genot van een drankje concrete vakantieplannen met elkaar te maken!

Wie wil wanneer waarheen? Met wie klik je goed? Wie rijdt met elkaar mee, welke akties zijn nodig en wie doet wat?

Wij zijn sowieso twee meiden die een weekje weg willen en waarbij aangehaakt mag worden. Een extra meisje erbij of een grotere (gemixte) groep? Het hangt allemaal van de opkomst af.

Dus kom en maak je plannen concreet. Met ons, of met anderen die er zijn!

Dinsdag 7 januari. Vanaf 19:30 uur, Winkel van Sinkel.

Houd dit bericht in de gaten als er eventueel veranderingen zijn in tijd of locatie.

Groet!
Stacey

Klinkt superleuk dit, lekker enthousiast ook! Jammer dat ik al ga, wel zin om NOG een keer te gaan ;)

Dit is wel slim en concreet, denk ik! Helaas ga ik al twee keer en is het budget voor deze winter dan wel op :P

Bedankt voor jullie reacties guys! We gaan het meemaken of dit superleuk, slim en concreet gaat worden!
Mocht je in de buurt zijn gewoon voor de gezellig, mag ook altijd, wij zijn er toch :)

(Oeps, niet ingelogd, it was me…)

Hi, wat een goed idee! Ik ben net 2 weken terug van de eerste week en de tweede staat pas gepland in maart. Wat mij betreft kan er dus nog wel een weekje tussengepropt worden. Ik ga het in mijn agenda zetten! :-)

Update: de datum is gewijzigd naar donderdag 9 januari!

Laat even weten of je komt, dan weet ik of het de moeite waard is om door te laten gaan!

Zie jullie donderdag y’all ;)
En een goed nieuwjaar alvast!

Ik wil nog een week gaan in Maart, misschien eind Februari.

Als jullie hier ook ongeveer op mikken, dan kom ik ook langs :) bericht me even!

Ik zoek ook nog iets voor maart , misschien kom ik ook wel even langs :)

Wij mikken op half januari of begin februari. Good to know!

ah :) ik zit al in zillertal begin februari :)

Ok, mochten wij ook die periode daarheen gaan laten we je weten! Biertje op de piste dan :)

Ik ga mijn best doen om er 9 januari bij te zijn, moet wel lukken denk ik :-)

Hey allen, @stacey en Marcus, wij (stacey en ik) zijn nu aangesloten bij deze groep…

https://www.wintersport.nl/forum/topic/137629
@marcus
Dus ook begin feb in Zillertal Mayrhofen… Wellicht tot daar?

Onze succesvolle real life meeting gaat dus niet door

Onze succesvolle real life meeting gaat dus niet door… :)

Ja, en Marcus! Misschien tot op de piste?

Ehmm ja ik ben van 8 tm 15 februari ook in Mayrhofen / Zillertal.
Heb wel les erbij, maar in de middag kunnen we best ff een paar pistes doen, gezellig!

Plaats een reactie