Wintersport Les Trois Vallees 8 maart - gezellige club mensen gezocht

Beste allemaal

Ik ben Tamara, 35 jaar en woonachtig in

Mijn “groepje” is wat uit elkaar gevallen en bij mij borrelt het wel om te gaan boarden. Ik zou graag in de week van 8 maart naar bijv. Les Menuires gaan. Bus of auto maakt mij niet uit, ik heb alleen zelf geen auto, kan wel rijden.
Voorkeur is low budget waarbij ik niet denk aan met 8 man in een 4p appartement :-)
Ik ben zelf een redelijk goede Bij mooi weer sta ik graag op tijd op de piste en bij slecht weer heb ik niet zo’n haast. Als de sfeer in een groep ernaar is, vind ik een apres ski gezellig, maar ik kan ook genieten van een heerlijk bad en gezellig daarna eten.
Mijn voorkeur gaat uit naar een appartement met zelf koken. Ik kook graag.

Lijkt je dit ook wat? Stuur een reactie :-))
Wellicht komt er iets leuks uit! Groetjes Tamara

Ik zie dat mijn woonplaats is dit is Amsterdam! Ik zie dat nog een woord is weggevallen. Ik ben een redelijke goede :-)

Hoi Tamara,
Het is misschien makkelijker als je een account aanmaakt, dan krijg je ook reacties in je persoonlijke mail box.

Het lijkt mij fantastisch om 2x te gaan.
eerste week heb ik al v as t staan… maar ik moet even kijken hoe het budget technisch gezien gaat…
ga dit lijntje dus wel even volgen.

Take a smile :-) :-) :-) :-)

Ow ik dacht dat ik dat al ga ik regelen! Thanks voor de tip :-))

Hoi Tamara,
Maar ik heb ook interesse een weekje naar bijv. Les Menuires te gaan. Heb een auto.

Hey Tamara,

Ik heb interesse om in Maart te gaan wintersporten, ik ben 24 jaar :) Ik was laatst naar Ischgl met 2 mensen van wintersporters.nl… was een success!
Ik heb een lease auto, waar 3 mensen met ski’s en schoenen etc in passen, gratis benzine dus. Drukt de kosten dus een beetje. Een beetje letten op het geld vind ik ook wel welkom.

Ischgl dit jaar was wel heel duur :D 8 euro voor een worst, 4 euro voor een friet en 1 euro voor een beetje mayo :p Kan ik wel betalen maar ik vind 't zo’n afzetterij. Ik ik neem zelf wel wat eten mee als je het niet erg vind :p

Frankrijk is wel nieuw voor mij, dus ik wil het wel graag eens proberen.

Laat maar weten, bericht me maar :)

Leuk Niek, Winterfan en evt Nienke

Dat zou in ieder geval al 1 auto vol zijn ;-) Ischgl ben ik ook geweest, fijn gebied, maar idd best prijzig. Ik ken ook jaren dat we 's ochtends in het appartement een broodje smeerden en dan op stap gingen… Ik wacht ook nog even andere reacties af…

Hoe heb jij het vorige keer geregeld Niek via hier?

Hey Tamara!

Tja. Ik had een advertentie gezet, wat mensen hebben gereageerd… belangrijkste is niet te kieskeurig te zijn, anders gebeurt er niks. We moesten allemaal wat inleveren op onze wensen :)

Om wat voorbeelden te noemen:
-Iemand kon maar 7 dagen max, op een specifieke datum. De rest kon op andere data en we wilden graag 9 dagen gaan. We zijn dus met 7 dagen gegaan.
-Ik wilde graag een appartement en zelf koken, maar de rest niet. Dus toch maar een hotel geboekt.
-Etc.

Verders… hadden we een meet en greet om te kijken of iedereen een beetje normaal was :)
We hadden vantevoren een selectie van gebieden gemaakt en op de dag dat we vertrokken bekeken we het weer, en tufte we naar Ischgl met mijn lease auto vanuit een meeting point :)

Verders hadden we gedeelde kosten achteraf berekend en via mail afgehandeld.

Als je nog vragen hebt, laat 't maar weten!

Thanks :-)

Helder! Ik kan zelf alleen op 8 maart… en ik heb koken vermeld en gebied :-) Dat zijn mijn wensen… owja en leuk gezelschap, dus een meet & greet is ook erg belangrijk!

Ik zie wellicht nog andere enthousiastelingen voorbij komen! Groetjes

Vandaag nog eens met wat wintersport minded collega’s over gesproken…

En krijg steeds meer zin in een extra weekje. Zal mezelf dan ook maar even voorstellen:
Nienke, 29, wonend in de achterhoek (dat is dus geen twente/overijssel) ;-)
Ik ben nu 3x een week wezen skiën, eind januari ga ik ook een week. Ik kom de pistes goed af, zwart liever niet, maar indien ik per ongeluk daar bovenaan terecht kom, kom ik goed beneden.

Ik ben afgelopen jaar in Val Thorens geweest, komende januari wss weer, maar dat wordt een last minute.
In 2012 ben ik in Flaine geweest, le grand massif. Een ontzettend mooi gebied, ‘spotgoedkoop’, iets minder que gezelligheid. Maar dat kan ook aan de tijd liggen.

Mijn wensen: low budget, voorkeur voor Frankrijk, heb geen auto die deze afstand kan overbruggen, wee l een rijbewijs. Busreis vind ik ook geen probleem.

Hebben jullie enig idee wanneer jullie willen beslissen, meeten, boeken?

Groet,
Nienke

Take a smile :-) :-) :-) :-)

Wat mij betreft ergens begin januari eens meeten? :-)

Hi Tamara,
Zag deze post, erg leuk! Het ski gebied en de datum komen precies uit.
Ik ben Marc, 26 jaar en kom uit Delft. Sta zelf op de ski’s en was in Val thorens vorig jaar, beviel heel erg goed. Zou graag weer naar dit gebied terug gaan.

Vervoerswijs sta ik voor alles open (auto/bus/trein/vliegtuig), heb ook een autootje.

Ben benieuwt of je (met de andere die gereageerd hebben) al iets geboekt of geregeld hebt of wanneer dit misschien gaat gebeuren.

Ciaoo, Marc

Leuk Marc! Ik ga een ontmoeting plannen :-) voel me nog wel in de minderheid als enige boarder ;-))

Marc, Nienke, Niek en Roland… willen jullie me via een prive bericht jullie mailadressen sturen? Dat werkt iets beter denk ik…

Mijn pm heb je ;-)

Take a smile :-) :-) :-) :-)

Hallo allemaal,

Na alle berichten gelezen te hebben ben ik er nog niet achter of jullie nog een "vacature" open hebben voor de wintersport naar Frankrijk:)

in het geval van wel, dan zou ik erg graag mee willen!, les trois vallees ben ik een paar jaar geleden geweest en het is werkelijk prachtig daar!

Minor details over mezelf : 26 jaar uit Zwolle, ik ski (op freestyle ski’s) en sta open voor eigenlijk alle gezellige plannen :), apres ski, lekker eten en het budget maakt mij eigenlijk niet zoveel uit,

ik hoor het graag!

Ha Jelle… stuur je me je mailadres? :-))

Klinkt goed allemaal :) wel inderdaad z.s.m. een meeting doen.

Dat is wel het handigst om concreet dingen voor elkaar te krijgen, zeker als we met aardig wat man zijn.
En dan weet je gelijk wie echt serieus erover is en wie niet.

Hoi allemaal, Ik ben 33 en ook op zoek naar een groepje om gezellig mee te skien. Ben net als Nienke niet onwijs gevorderd, maar met wat lesjes hier op de borstelbaan, dan kom ik een rode piste vast weer zonder botbreuken af ;-).

Tamara, ik heb je ook een persoonlijk berichtje gestuurd met daarin mijn mailadres.
Ben benieuwd. Lijkt me leuk.

Klinkt goed dames & heren!

Ben benieuwd naar het vervolg!

Take a smile :-) :-) :-) :-)

Sooo Rian, Nienke, Niek en Roland check :-))

Marc en Jelle, laat ff gauw jullie mailadres weten via pb… dan zal ik enkele ontmoet data sturen!! Leuk ik ben ook benieuwd :-)

Sooo Rian, Nienke, Niek en Roland check :-))

Marc en Jelle, laat ff gauw jullie mailadres weten via pb… dan zal ik enkele ontmoet data sturen!! Leuk ik ben ook benieuwd :-)

@ tamara, pb verstuurd:)

Heyy allemaal, mooi dat er zo een clubje bij elkaar komt! Ik heb me alleen in mijn data vergist, een week later heb ik vrij :( erg stom! Maargoed, nog maar even verder zoeken voor iets. Jullie allemaal alvast veel plezier!!
Groetjes, Marc

Oh bummer… dank voor je bericht en succes met het vinden van een groepje voor jouw week!!

Hallo, Ik ben Josien (31) en ben ook op zoek naar n groep om dit jaar mee te gaan wintersporten. Ik inmiddels aardig goed boarden, en dit klinkt als n leuke groep: en volgens mij is er nog niet ontmoet/geboekt? Dan haak ik nog graag aan als t kan… Land maakt me niet uit en zelf koken is een goed plan.

jihaaaa een boarder :-)) stuur je me je mailadres?

Kon je ook niet alleen laten blijven, toch? ;-)

Hoi tamara, wat een leuk idee! Kben gister teruggekomen uit Oostenrijk en helaas de hele week behoorlijk ziek geweest vandaar dat ik nu een herkansings week zoek. Ik ben een boarder, kom redelijk lekker de berg af en blauw en rood lukt goed. Benieuwd of jouw groepje al vol zit, zoniet dan kun je me mailen op mitrica@

Grtz

mailadres niet compleet: mitrica@

Plaats een reactie