voldoende sneeuw?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

Is er iemand onlangs in SB geweest ? hoe liggen de pistes erbij ?
mijn vertrek is ong wel effe weg ( einde maand ) maar de voorspellnigen zien er toch niet zo super uit…

Maart duurt nog heel lang, kan je nu nog weinig van zeggen.

Maart duurt nog heel lang, kan je nu nog weinig van zeggen.

Gast478 op 2 jan. 2014 16:01

Hoezo maart? Er staat einde maand…

idd ik bertrek 30/01… -)) niet in maart …

Misschien heb je iets aan de Live-updates?

https://www.wintersporters.be/skigebieden/saalbach/sneeuwhoo…

De sneeuw lijkt eindelijk terug te komen … NICE !

@Chris.VH wanneer valt dit dan? Er ligt erg weinig!

@svennoo pas geleden nog geloof ik

Certified ski-boy, glijbewijs

Voor Saalbach-Hinterglemm kun je het beste kijken op () / skiwetter / Hinterglemm of Saalbach en je ziet een nauwkeurige sneeuwverwachtig voor de komende dagen !
Tot 9 dagen vooruit en klopt vrijwel altijd !

Bedoel natuurlijk: en vervolgens Skiwetter etc.

de condities lijken me op deze moment echt niet optimaal. denk zelfs zeer slecht. ik ga binnen 4 weken. hopelijk komt er tegen dan nog wat verandering in.

@Chris.VH

Hehe, ik ben gelinkt :O Ik was er van 26-12 tot 31-12. Ik had goede sneeuw, op de berg was het echt goed. Vooral de 30e was het erg lekker. In het dal, voornamelijk bij Hinterglemm en Vorderglemm was het gewoon weg kut. In Vorderglemm was de rode 61 tot in het dal niet open, de blauwe twee vanaf de Schattberg Ost wel.

Anders kijk je maar even hier voor een betere kijk op de sneeuw van iets minder dan een maand terug https://www.wintersport.nl/forum/topic/137834 ;)

Carnas on Tour

Ja, ik hoop ook dat er wat veranderd. Ik check elke dag hier het weerbericht, en maar weer hopen dat er iets is veranderd… hopelijk over 4 weken is het er weer wit.

volgende week zou er toch verse sneeuw vallen , ik hoop nog steeds da het geod komt…

Vanochtend is er al het nodige gevallen

mooi mooi mooi , kijk al uit naar volgende vrijdag…

Fijn dat er nu wat gevallen is, het werd er wel erg groen!

Vanaf Zaterdag ben ik aanwezig in Hinterglemm!

Ja, en het weerbericht van voorlopig is ook niet verkeerd. Koude temperaturen, niet echt veel sneeuw… maar goed, wie weet komt dat nog… Het smelt gelukkig niet meer!
Op de site kan je zien dat er toch best een aantal afdalingen dicht zijn, ook open natuurlijk… Ik hoop dat deze ook snel open gaan.

op weerplazza geven ze vanaf vrijdag toch redelijke hoeveelheden sneeuw…

Net nog op de Oostenrijkse skiwetter site gekeken voor Hinterglemm en er wordt leichte schneefall
voorspeld voor donderdag/vrijdag en vanaf zondag weer t/m woensdag !! Dus ook al is het leichte
alle leichte beetjes helpen toch ?!

Ja, zeker! :D Op de saalbach site geloven ze er alleen nog niet geheel in… "nennenswerter Schneefall ist aber nicht zu erwarten": noemenswaardige sneeuwval is niet te verwachten… dat is dan wel weer jammer.

alle beetjes helpen … sommige sites geven behoorlijk veel sneeuw andere alleen koudere temperaturen

Neuschnee !!! yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Jaa! t ziet er echt super uit door de webcam :D Ik denk dat morgen wel alle pistes open kunnen. Weet iemand dat? Wanneer een piste open kan? Hoeveel moet er dan liggen ongeveer?

Ziet er goed uit!!! Nog 35 dagen voor mij :)

nog negen dagen… zonndag meer sneeuw verwacht … net op tijd…

EINDELIJK!!! nieuwe sneeuw… eindelijk begint het op de webcams goed uit te zien… iemand er momenteel aanwezig? we zijn benieuwd naar de verhalen of het er nu zo goed is als het lijkt! :-)
nog 3 weekjes!!!

Ik kan ook niet wachten, nog 18 dagen! Elke dag even door de webcam gluren en t ziet er perfect uit! Als alle pistes nu nog niet open kunnen weet ik het ook niet :P

In het skigebied van Hochkönig is het super, flink pak sneeuw gevallen. Dit ligt hemelsbreed niet ver van Saalbach dus daar zal het ook wel goed zijn :)

Dienten Die Alte schule

Die Afrikaföhn die ik langs hoorde komen baart mij toch enige zorgen…

vrijadg en zateradag zouden mindere dagen zijn , temperaturen tot 5a6 graden … vanaf zondag terug beter, het is en blijft een rare winter…
hoop toch nog steeds op goede pistes … ben er vanaf zaterdag namiddag…

Plaats een reactie