Reisgenoten gezocht voor mijn 1e wintersport! Feb/mrt 2014

Hallo allemaal,

ik ben 33, woon in Den Haag, ben nog nooit op wintersport geweest en wil dat graag binnenkort veranderen!
Na 4 indoor snowboardlessen in november en wat oefenen op indoorpistes ben ik natuurlijk nog steeds een absolute beginner.
Ik hoop wat gezellige mensen te vinden om samen mee op wintersport te gaan. Liefst mensen die ook aan het begin van hun ‘wintersport carrière’ staan, die evt. met de bus willen (mijn auto is niet geschikt) en rekening willen houden met mijn beperkte budget :-)
Ik heb geen groot skigebied (en uitgebreide skipas) nodig, als er maar wat sneeuwzekere blauwe pistes zijn, een skischool voor wat snowboardlessen en een materiaalverhuurder in de buurt.
Ik ben me ervan bewust dat zelf koken in een app. goedkoper is maar ik zie het niet zo zitten om na een lange dag nog boodschappen te doen en te koken, daar heb ik thuis al een hekel aan dus na een vermoeiende dag op de piste waarschijnlijk nog meer :-) Als iemand wel graag kookt en dat op zich wil nemen, prima. Ik vind hotel met halfpension erg makkelijk.

Dus even op een rij:

  • mijn leeftijd 33, reisgenoten zo tussen 25-45;
  • ik ben beginnend snowboarder, zoek meer beginners (evt ook skiërs) voor mijn 1e wintersport;
  • ik moet lessen nemen, dus kan pas 's middags zelf de piste op, zou dus handig zijn als ik niet de enige ben die les neemt, anders zit ik de hele middag alsnog alleen (in m’n eentje ploeteren vind ik dus niet zo leuk);
  • heb geen voorkeur voor skigebied, gezien prijzen lijken Frankrijk en Oostenrijk meest geschikte optie. Wil liefst wat hogere blauwe pistes in de buurt vanwege sneeuwzekerheid;
  • periode: liefst niet in de voorjaarsvakantie (vanwege prijzen en drukte) maar deze is nu landelijk gespreid over 2 of 3 weken dus is lastig. 3e en 4e week feb. en heel maart is voor mij mogelijk;