[02-2014] Reisgeno(o)t(en) gezocht (en aangeboden)

Hi all,

Na een eerste wintersport in december en de volgende pas gepland halverwege maart ben ik eigenlijk wel toe aan een extra reisje. Helaas haken veel vrienden af ivm kinderen/scheidingen/werk/etc, dus leek het me leuk om hier maar eens een oproep te plaatsen en wat andere enthousiastelingen te zoeken.

Over mij: een 27-jarige ervaren skiër die het tempo er graag een beetje in houdt. Ski nu een jaar of 10/12 ieder jaar 2 weken gemiddeld denk ik. Apres ski sluit ik me graag bij aan, maar niet tot in de kleine uurtjes. De volgende ochtend sta ik graag weer fit bij de lift :). Eén avondje serieus stappen ben ik uiteraard wel voor in, maar de hele week houd ik niet vol haha (ik word oud). Wat betreft de datum kan ik iedere week in februari wel voor elkaar krijgen, behalve de laatste week.

Heb geen voorkeur voor een bepaald gebied, maar aangezien Sölden en Skiwelt dit seizoen al zijn/worden aangedaan graag iets anders dan die 2. Qua verblijf / budget ben ik ook flexibel, van luxe hotel tot appartementje. Zolang ik 's ochtends maar niet naar de bakker hoef voor m’n ontbijt vind ik het goed :-).

Ben benieuwd :-)

misschien aansluiten bij de groep van DVDE?
Die gaan naar Mayrhofen 2e week februari en zijn nog op zoek : zie : https://www.wintersport.nl/forum/topic/137629

Is de 1e week van maart ook een optie voor je rene.?

@Marcus, bedankt voor de tip. Ik ga nog even informeren. @lekkerzonnetjeerbij, de eerste week van maart gaat mij helaas niet lukken (8-15), aangezien ik de 15e alweer in Skiwelt ben voor een weekje skiën. Anders moet mijn reisgenootje alleen naar Oostenrijk rijden, etc.

uhm volgens mij is eerste week van maart 1-8 maart

Sorry, van 8 tot 15 maart ben ik in Skiwelt en 1 tot 8 gaat dus niet lukken. Dat was wat ik had moeten schrijven :-). Dit soort dingen gebeuren blijkbaar als je dit tussen het werken door gaat doen… Misschien moet ik 'm werk morgen ook nog maar even nalezen haha

eerste week van februari, leuke internationale groep? Kijk hier: http://www.crazycamp.org/cscF

Te gekke dingen doen met leuke kleine internationale groepen in de bergen! crazycamp.org

Plaats een reactie