Welk gebied is geschikt?

Hallo,

Via deze weg hoop ik te weten te komen naar welke skischool/ leraar en gebied ik het beste kan kiezen.

Zelf ben ik een handicap one leg ski leraar en mijn collega is 2 benig waardoor ik haar niet kan lesgeven. Ze heeft een lichaamelijk en psychish probleem waardoor ze op dit moment haar vak (ook leraar) niet kan uitoefenen. En durft ze eigenlijk niet meer te skiën maar een aaval heeft ze nog nooit gehad tijdens het lesgeven. Ze heeft een vorm van epilepsie, het lijkt erop maar is het niet. Bij de aanvallen die ik heb meegemaakt van licht tot zwaar uit dit zich o.a. in verminder bewustzijn of bewustzijnverlies, stuipen, ademhalingsproblemen enz. Bij een aanval heeft een arts geen zin, het is gewoon wachten tot het over is.
Omdat ik haar graag wil helpen deze vraag. (Kan ik weer met haar op stap)

Toch wil ze het wel weer een keer proberen en haar techniek verbeteren voor haar volgende certificaat (Landes en verder) hiervoor moet ze flink sterk zijn in de poeder, slalom en buckel dus een sneeuwzeker en redelijk groot gebied zoek ik zeker. Ook wil zij graag het snowboarden leren zodat ze dualleraar kan worden.
Op het moment is het dus voor haar onmogelijk om les te geven maar ik hoop dat ze door goede begeleiding weer vertrouwen krijgt om te skiën en wellicht blijkt dan dat haar beroep toch kan uitoefenen.

Ik ben op zoek naar gebieden waar ze haar techniek kan verbeteren, snowboarden kan leren bij een skischool die mensen heeft die gespeciliseerd zijn in het lesgeven aan mensen met een afwijking (veel geduld) of privéleraren die dit kunnen of wellicht kent u er een of bent u er bekend mee.

Bedankt voor de hulp!

Nicolas

Plaats een reactie