Eind maart, waarheen?

Wij vonden ValCenis ook top. Echter wel met de Eskimo skipas. We zijn een halve dag naar Aussois, en 1 dag naar ValFrejus en 1 dag naar La Norma geweest. Vooral ValFrejus viel in de smaak!

Zo, ook weer terug uit Valloire. Goed bevallen en zoals hierboven ook aangekaart, niemand op de pistes.
Pistes bleven er goed bij liggen vond ik. Zeker als je laag begon en later op de dag steeds hoger. We hebben lekker kunnen boarden en top weer gehad.

Valloire is een leuk plaatsje in een aardig gebied. Na een paar dagen heb je alles wel gezien, dat is het enige nadeel.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

@Fiona, yep, die pas is wel lekker idd. Wij zijn een dag naar La Norma en een halve dag naar Bonneval geweest, Aussois werd ons door de liftpasverkoopster afgeraden ivm wel erg weinig sneeuw en ik had geen zin om het dal weer helemaal uit te rijden om naar Val Frejus te gaan. Uiteindelijk zijn we heel veel in Termignon geweest en hebben daar zelfs do-middag nog even in een laag verse sneeuw kunnen skiën!

Weer even een aanvullende vraag; iemand ervaring met San Cassiano? Lijkt ook geen verkeerde uitvalsbasis en met de Piz Sorega voor de deur meteen toegang tot het skigebied.

Userd op 26 feb. 2014 14:16

Niemand ervaring?

Userd op 27 feb 2014 10:39

Om dit topic maar weer eens af te stoffen: ipv eind Maart spelen eigenlijk dezelfde overwegingen maar nu voor eind Januari (@Yo-han, wil jij de topictitel aanpassen?). Bovenstaande vraag blijft hetzelfde aangezien we weer overwegen richting Alta Badia (e.o) te gaan.

@Userd Open even een nieuw topic. Gooi ik deze op slot. Recycling van topics werkt nooit zo goed.

MAND!

Plaats een reactie