Reisgenoten gezocht 2e week maart 2014

Hallo allemaal,

Ook hier het verhaal dat mijn oorspronkelijke groep vanwege de crisis uit elkaar is gevallen en nu ben ik via deze weg op zoek naar een aantal mensen die zin hebben in een weekje wintersport in week 2 in Oostenrijk.
Niveau/geslacht/leeftijd/groepsgrootte etc. onbelangrijk.

Ik heb nog geen specifiek gebied op het oog maar wil, in overleg, via bv de Bizzsite een leuk appartement/hotel boeken.
Ik geef zelf de voorkeur aan:

  • een hotel/appartement aan of dichtbij de piste.
  • een eigen slaapkamer. (mochten mensen willen delen dan is dit ook prima.)
  • deels zelf koken en deels uit eten
  • eigen vervoer ( ik ben in bezit van auto met winterbanden en sneeuwkettingen)

Voor wat betreft mezelf: Emil, 44 jaar, Arnhem, gevorderd niveau.
In deze week wil ik zelf een dag of 3 flink door skiën en de andere 3 dagen lekker rustig aan doen (paar afdalingen, kopje koffie etc.).

Nou, mocht het je wat lijken dan hoor ik graag van je,

Emil

Ik zie (gelukkig) dat er nog heel wat mensen op wintersport gaan. Meld je maar als je je in bovenstaand verhaal kan vinden…

Hey Emil,

Leuk! 2e week van maart ideaal! Ik wil wel mee.
Heb zelf ook een oproep geplaatst maar weinig tot geen reacties… heel moeizaam hier! pff

ga je oproep in de gate houden, hopen dat er nog meer mensen reageren!

he Emil,

Onze wintersport voor de eerste week van maart gaat helaas niet door!
Nu zit ik te kijken om met een vriend een paar dagen naar de sneeuw te vertrekken dus ik hou deze oproep in de gaten!
2e week Maart zou voor ons ook prima passen!
Wij zijn gevorderde skiërs die het lekker vinden om overdag ontspannen te skieen en smiddags een drankje te doen in de kroeg!
Oostenrijk heeft onze voorkeur, bijvoorbeeld, solden/gerlos/hinterglemm/st anton etc

Ik heb reeds geboekt in Flachau, ik heb geboekt in een hotel met halfpension en 6 daagse pas voor €850.00. Ik ga alleen op ski vakantie omdat mijn partner niet wil, maar alleen is ook maar alleen. Wellicht zijn jullie geinteresseerd om evt bij te boeken in Flachau. Mochten jullie het leuk vinden, dan hoor ik dat graag!

Ik zelf ski, ben ervaren, hou van een biertje in de apres ski. Ben 32 jaar en woonachtig in omgeving Rotterdam

Hoop iets te horen, lijkt me gezellig!

Dag Emil, ik zou graag nog een weekje skiën en tweede week van maart is een mooie week. Ik ben een ervaren skiër en mag ook graag wat offpiste gaan. Een kamer delen is geen probleem. In januari ben ik in Zillertall geweest, dus liefst een ander gebied. Tenzij een ieder naar Zillertall wil.
Ik ben 37 en woonachtig in het midden van het land. Verder heb ik een auto met winterbanden. Mocht het je wat lijken dan hoor ik het graag.

@aardbeitje -

wij gaan naar Italia - kijk naar deze thread - wordt vast gezellig

https://www.wintersport.nl/forum/topic/145616

Hallo,

Ik (39, en "gevorderde" skiër), en zie hier dingen staan die me aanspreken. 2e week maart, vertrekken 7 of 8 maart zou mij ook erg goed passen. Heb ook sterke voorkeur voor Oostenrijk, met name Ischgl, St. Anton of Serfaus, gebieden met relatief veel rood/zwart en lekkere vlotte liften. Ik ga primair voor het skiën, maar lekkere pauzes op de piste en aan het einde van de dag paar drankjes onderaan de piste in de apresski helemaal goed. Rond 18u lekker de wellness in van het hotel/app complex, om vervolgens daarna het dorp in te gaan voor een hapje eten heeft helemaal mijn persoonlijke voorkeur. Maar in een wat goedkoper en wellnessloos appartement en (soms) zelf koken vind ik ook prima.

Kortom, zijn hier al mensen met concrete plannen voor iets in de 2e week van maart '14?

Hoi Emiel,
Ik blijf graag op de hoogte van je plannen, maar mijn voorkeur ligt op laatste 2 weken van maart.
Houden contact.
Gr.
Frans

hey marcel

ik vertrek zaterdag 8 maart naar obertauern
alles is al geboekt en geregeld, het gebied ken ik op mijn duimpje, ik kom er al 25 jaar
als je het wat vind hoor ik het wel

null

hitandrun

Goeiedag,

Daar ligt tenminste wel fatsoenlijke hoeveelheid sneeuw, want de ervaring leert dat er bij een zogenaamde 80cm al steentjes doorkomen op plekken. En met hoeveel personen ga je, of heb je daar afgesproken. En wat moet hetgeen jij reeds geboekt hebt kosten? Is dat een appartement of hotel. Ik hoef niet persé zo’n 300euro incl pas iets, maar zo’n 700-750 voor bed, pas en ontbijt vind ik mooi betaald want dat betaal ik in die week nml als pauschale prijs (690 om precies te zijn) voor een 4* hotel in Ischgl voor een 2persoons kamer. En dat is toch een absoluut top gebied, eten doe ik bij voorkeur iedere avond in een (ander) restaurantje naar keuze in situatie van verblijf in hotel. Maar als je een app. hebt geboekt, vind ik zelf eten maken ook prima en logisch en gezellig. Dus ben wel even benieuwd naar de groepssamenstelling, vervoer en verblijf.
Greetz

ben in maart al met vrienden geweest, dus nu nog ff weekje alleen.
ik vlieg naar salzburg en dan met een transfer naar obertauern.
ik verblijf in das seekarhaus, heb daar een 1 persoons kamer met 3/4 pension arangement geboekt daar zit bij : de skipass, 30 minuten massage en een dag top skihuur om een ski te testen.
kijk maar ff als je eventueel nog een kamer kan boeken in het hotel kunnen we wel samen optrekken

hitandrun

Oei, das weer een heel ander vaatje…vliegen. Das wel een hotel naar mn zin met wellness etc, maar de prijsverhouding met een identiek hotel qua faciliteiten in Ischgl of St.Anton (waarvoor ik diverse rechtstreekse offertes heb liggen) schrik ik wel beetje van want prijs gaat hier in Obertauern over de kop. Terwijl die andere gebieden dubbele kilometers hebben en hypermodern liftwerk. Ik hou het in mijn achterhoofd, maar ik denk dat ik dit relatief gezien te duur vind. Jij in ieder geval veel plezier en bedankt voor de reactie

ja het is wat aan de prijs maar de ligging is dan ook schitterend.
anders een ander hotel in obertauern latschenhof daar heb ik in januari gezeten met mijn vrienden dat is een andere prijsklasse maar zeker een heel goed hotel. we hebben alweer geboekt voor 2015.
vliegen is goedkoper als met de auto als alleen reizende ben nu 350 euro kwijt uit en thuis.
en relaxt vertrekken en zaterdags voor de middag weer thuis.
sucses verder met de voor bereidingen

grtz ruud

hitandrun

Plaats een reactie