Wie wil dr met me mee! skiweekend

Hai,

Beetje last minute maar ik wil dol graag gaan skieen! En dan wel zo n weekend van do-ma. Het weekend van 13feb of 20feb

Helaas niemand gevonden die mee wil en alleen is ook niet leuk.
Ik had al een beetje gekeken en deze leek me wel heel leuk, niet te luxe maar wel aan de piste, ideaal! http://winter.bizztravel.nl/accommodaties/frankrijk/le-grand…

Ik kan skieen maar het is alweer even geleden dus vandaar een weekend daarna ben ik wel ‘op’ denk ik :) . Ook moet ik helaas met de bus want ik heb geen winterbanden en voor een weekend wel makkelijk om dan na een vermoeide skiedag lekker in de bus terug te rijden. Maar wil iemand liever met de auto dan vind ik het geen probleem om te rijden.

Ik hoef niet elke avond uit, ben meer van lekker wat koken en gezellig. Ik ga voor het skieen.

Wil je meer van me weten, vraag gerust!

Volgens mij vind ik het best jammer dat ik niet kan skieen nu ; )
Succes Sandra!

Lib tech met Flow my way in the snow

Kijk eens rond op het forum, mogelijks vind je wel een groepje ofzo. Als je kan wachten tot maart is er een groepje hier op het forum die dacht ik nog plaatsen vrij heeft.

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Hi Maarten, dank voor de tip maar die had ik natuurlijk al bekeken. Helaas is dat allemaal voor een week. Dus vandaar mijn oproep, gokje.

Ben net terug van een "donderdag-maandagje" st.anton. Jammer dat je dit niet eerder gepost hebt. Wij hadden een bed over

Sandra, als de enige reden om niet een week te gaan, je matige ervaring is, dan zou ik echt wel een week gaan!!! Vet gaaf en je hebt tijd genoeg om eventueel te herstellen, een dagje rustig aan te doen of iets in die geest!

Ontopic; ik ga met familie de 14e weg. Geen plekje over.

Ja dank voor de tip maar qua werk wil een week ook niet. Dus vandaar een weekend.

Wil dr nou niemand mee… ? :(

Zou graag meegaan! Ongeveer net zoveel ervaring als jij, alleen op dit moment nog niet zeker of ik dat weekend ook daadwerkelijk kan.

Ja ik wil mee!

Gezellig! … want krijg erg weinig reacties… heb mn data een beetje veranderd … beter om na de schoolvakantie te gaan… dus 2e week maart een weekend of midweek… zoiets…niet te duur, iets aan de piste, heerlijk skieen daar gaat het tenslotte om! …Frankrijk of Oostenrijk.

De 2de week van maart zit ik samen met een maat in val thorens en een andere groep van hier op het forum ook. Grts

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

tis wel de periode dat ik zelf wil gaan

http://winter.bizztravel.nl/accommodaties/frankrijk/le-grand…
nadeel; LAWAAI VAN DE YETIBAR (zie onderaan)

Misschien zijn de indoorbanen van http://www.snowworld.com/nl iets voor je ?
(Zoetermeer of Landgraaf (laatste heeft mijn voorkeur)

Jammer dat er in Winterberg (D) resp de Belgische Ardennen eigenlijk te weinig of geen sneeuw ligt,anders was dat misschien ook een goede optie.
Heb stille hoop dat er daar nog voldoende sneeuw gaat vallen voor een korte trip…

Zal niet meer meevallen om nu nog een wintersportreis te boeken denk ik.

Groeten

Hoi Sandra,

Heb je al wat anders afgesproken of zou je nog de 20e feb. willen naar Frankrijk? Ik heb nu krokus van mijn werk en zou volgens mij de maandag er wel aan vast kunnen plakken. Heb gezien dat er bij Bizztravel nog steeds mogelijkheden zijn naar Frankrijk de 20e (Val Frejus, Valloire of Grand Domaine/St. Francois Longchamps geloof ik). Qua instelling zitten we denk ik wel ook op een lijn en qua leeftijd volgens mij ook een match. Ik ben wel snowboarder trouwens maar dat hoeft niet uit te maken. Kun je mij een persoonlijk bericht sturen of anders berichten via FB? Ook afhankelijk van bus trouwens want ik rijd in een Kever ;-).

Groetjes, Ingeborg

Sandra heb je mischien een mail kunnen we kijken welk gebied en hoeverre? mijn mail is joranheskamp@hotmail.com graag ook de data waarop je zou kunnen:) komt helemaal goed! Ik ben zelf een gevorderde skier en ben ook ski leraar geweest.

Hoi Sandra,
Het lijkt me wel wat om nog even een weekeindje te gaan skiën. Of ben je inmiddels al geweest?
Ik zou de 20ste of de 27ste kunnen vertrekken en dan bijvoorbeeld 3 of 4 dagen.
Groetjes,
Andre

Hoi Sandra,

Ben je inmiddels al geweest? Ik zou zelf graag half maart richting de sneeuw willen en een busreis lijkt me een goed idee (heb zelf geen auto). Ik vind zowel skiën als snowboarden erg leuk! Een avondje uit, uiteten of gewoon lekker ‘thuis’ met een wijntje is ook heerlijk als ik overdag maar lekker van de berg af kan!

Groetjes,
Laura

Half maart wil ik ook nog erg graag gaan. Ik ski en de apres ski hoort er natuurlijk ook bij. Het lijkt mij erg leuk om nog wat te regelen.

Ik zoek ook nog iemand of een groepje om in het weekend van 12 t/m 16 maart met me mee te gaan.

Ik heb deze reis gevonden (12 t/m 16 maart):

http://wintersport.sunweb.nl/frankrijk/le_massif_du_devoluy/…

Zal wel een beetje primitief zijn, maar voor 3 dagen kan me dat niet zo veel schelen. Ik wil heel graag nog even snowboarden dit jaar. Ben al 2 jaar niet geweest (vanaf m’n 6e tot m’n 25e bijna jaarlijks), maar ik heb niet veel tijd ivm werk en dergelijke, dus ik kan alleen dit weekend eigenlijk.

Hoe gaat 't met de plannen in deze topic? Zijn er nog mensen die dit misschien ook een leuk idee vinden?

Ik ben een nuchtere Friezin, 27 jaar oud en redelijk ervaren snowboardster.
Ga vooral om het snowboarden, maar gezelligheid en een biertje is prima natuurlijk!

Groetjes!
Fredau

Hai ik ben nog niet geweest en ik wil graag de 15 of 16e van maart vertrekken voor een week! Zag dat een week bijna net zo duur is als midweek of weekend. Maar tot nu toe niemand serieus als punt bij…paaltje komt!!! Grr dus ben je echt serieus dan reageer.
Ik wil naar Frankrijk naar groot skiegebied en appartement met zwembad en verder simpel. Zelf lekker koken. En gezelligheid en lol.
Ik ben een skiër.

Hoi Sandra en anderen,

Ik ga bij vrienden langs in St Anton van 14 t/m 18 maart (skien van za t/m di). Het is een grote groep brabantse snowboarders die het gezellig vinden als ik ook kom en anderen zijn altijd welkom. Alleen heen en terug rijden is me net te ver (en erg ongezellig). We gaan met mijn auto (kosten zijn voor mij) en er zijn 3 slaapbanken beschikbaar (klein prijsje). Wie heeft er zin om mee te gaan? (2 personen is dus mogelijk)

Mail me op erwinvz@outlook.com als je zin hebt!

Hoi allemaal,
Ik heb inmiddels een andere reis geboek met Club Estivant naar Mittersill. We vertekken met de bus op vrijdag 14 maart en gaan dan een week. Wie het leuk vindt kan nog mee.
Kijk maar op http://singlevakanties.estivant.nl/winter/wintervakanties/oo…
Jullie ook allemaal veel plezier.

Hai ik ben nog niet geweest en ik wil graag de 15 of 16e van maart vertrekken voor een week! Zag dat een week bijna net zo duur is als midweek of weekend. Maar tot nu toe niemand serieus als punt bij…paaltje komt!!! Grr dus ben je echt serieus dan reageer. Ik wil naar Frankrijk naar groot skiegebied en appartement met zwembad en verder simpel. Zelf lekker koken. En gezelligheid en lol. Ik ben een skiër.

Sandra81 op 26 feb. 2014 00:03

Beste Sandra.

Is het misschien een goed idee om NU al voor voor 2015 reisgenoten te gaan zoeken ?
(als je voor dit seizoen (2014) niemand kunt vinden)
Dan heb je ruim de tijd om alles goed voor te bereiden.
Het is dan denk ik ook verstandig om je reis in aug of september 2014 al te boeken,dan heb je nl nog volop keuze.

Met vr. gr.

Noname heeft goede ideeën…ik zeg: ook meteen maar een paar restauranttafeltjes reserveren zodat je ook dat alvast hebt ingedekt. En natuurlijk in juli je koffer alvast inpakken voor de wintersport 2015, want dan heb je tenminste ruim de tijd om na te denken of je niet iets vergeten bent…ik zeg: lekker gaan skiën meid en in 2015 zie je het dan allemaal wel weer.
En ik lees boven noname dat je je wintersport kunt financieren via Gast695, de filantroop haha. Ik denk dat je er dan een gratis spel bij krijgt…modelletje pyramide gok ik zo :)

Maar even serieus nu. Ik ben heel benieuwd of hier nog een leuke vlotte skie/boardgroep uit ontstaat, waarop het skiën voorop staat, die medio maart met Sandra81 richting de sneeuw afreist. Een week en geen weekend, Frankrijk, appartement waarbij voornamelijk zelf gekookt wordt, niveau € 350 voor bed+skipas (vandaar ook het budgettair interessante Frankrijk), vertrek 15 maart 2014(!) en ook concreet/doorpakken plan dus. Gewoon lekker skïen, drankje, relaxen en lol.

En voor een ieder die al wel iets heeft: have fun!

Noname heeft goede ideeën…ik zeg: ook meteen maar een paar restauranttafeltjes reserveren zodat je ook dat alvast hebt ingedekt. En natuurlijk in juli je koffer alvast inpakken voor de wintersport 2015, want dan heb je tenminste ruim de tijd om na te denken of je niet iets vergeten bent…ik zeg: lekker gaan skiën meid en in 2015 zie je het dan allemaal wel weer. En ik lees boven noname dat je je wintersport kunt financieren via Gast695, de filantroop haha. Ik denk dat je er dan een gratis spel bij krijgt…modelletje pyramide gok ik zo :) Maar even serieus nu. Ik ben heel benieuwd of hier nog een leuke vlotte skie/boardgroep uit ontstaat, waarop het skiën voorop staat, die medio maart met Sandra81 richting de sneeuw afreist. Een week en geen weekend, Frankrijk, appartement waarbij voornamelijk zelf gekookt wordt, niveau € 350 voor bed+skipas (vandaar ook het budgettair interessante Frankrijk), vertrek 15 maart 2014(!) en ook concreet/doorpakken plan dus. Gewoon lekker skïen, drankje, relaxen en lol. En voor een ieder die al wel iets heeft: have fun!

Marcel74 op 26 feb. 2014 17:15

Ik lees je reactie en dat brengt me wel op een idee,maar dat is iets voor 2015…

http://www.reichhalter.com/ski-huettentour-nl.php Zie het vooral niet als single reis oid… Ik ga samen met mijn moeder vanaf 7 maart. Je komt hier in een groep van 8-10 man van wie bijna niemand elkaar kent (behalve de mensen die samen komen uiteraard) Je wordt ingedeeld nadat de gids je heeft zien proefskien. Vervolgens slaap je alleen niet in een appartement met een zwembad, nee je slaapt in de berghutten op grote hoogte (lagazuoi, Pizza hut, Frara, Scoiattoli)

Er gaan vaak mensen alleen mee met deze tocht. Misschien iets om te overwegen!

Hoi, ik ben geintereseerd. Zijn er hier al concrete plannen gemaakt? Laat mij iets weten. Ik woon in Brussel met eigen auto (geen winterbanden). Ik ben een skier, geen gevorderde.

Hallo allemaal!
Hebben jullie al concrete plannen gemaakt?
Wij gaan 15-22Maart naar Westendorf en er is 1 plekje vrijgekomen! Er is vervoer geregeld, met de auto vanuit Nederland heen en terug. Samenstelling groep: 24 tot 30+, 1 vrouw, 2 mannen. Allen gevorderd niveau, ski & snowboard. Appartement ligt in het Centrum van Westendorf op loopafstand van de lift en kosten zijn €135pp. Motto eerste lift: Ja! Laatste lift: Ja! Aprés ski: Ja! Mocht dit je aanspreken, stuur dan vooral een PB! Zondagmiddag as komen we bij elkaar, het zou leuk zijn als je er dan ook bij kunt zijn! Zin in Wintersport! :)
Groetjes, Janine

Hoi, ik ben geintereseerd. Zijn er hier al concrete plannen gemaakt? Laat mij iets weten. Ik woon in Brussel met eigen auto (geen winterbanden). Ik ben een skier, geen gevorderde.

DEESYL op 27 feb. 2014 08:06

Even of topic…Ik denk niet dat het ‘verantwoord’ is om met eigen auto zonder winterbanden (minimaal 4) naar een skigebied af te reizen.
Zie http://www.anwb.nl/auto/themas/winterbanden/winterbanden-in-…
Zie ook de link per land onderaan deze website.

In Belgie kun je ook winterbanden huren…
Je moet het natuurlijk zelf weten…

M vr gr

He Flap drol… "Noname" … kun je misschien op een ander topic je ongevraagde adviezen en opmerkingen plaatsen?
Het gaat hier om serieuze mensen die willen skieen! Dank U!

Sandra, wij gaan van 8 maart tot tot 12 maart naar Kirchberg met 5 vrienden!

Plaats een reactie