Wie wil dr met me mee! skiweekend

Dat is leuk Gast818 is dat een mededeling of kunnen er nog mensen bij?
Heb je mischien iets meer info?!
…hoeveel mensen er nog bij kunnen… hoe of wat… en prijs misschien.
Dan kunnen meerdere mensen die op dit topic reageren als het hun aanspreekt…
Dankje !

haha…flapdrol zegt ze. Tis inderdaad wel een druif die “noname” met z’n waardeloze adviezen. Je krijgt nog net niet te horen hoeveel spanning je in je 4 banden moet doen, dat je een reisverzekering moet afsluiten of hoeveel onderbroeken je moet inpakken. Denk dat ie beter vandaag of morgen ergens in een stad op koopavond zieltjes kan gaan winnen voor de kerk…kan ie daar zondag mooi z’n onnozele adviezen/wijsheden opdringen aan anderen.

Maar al een groepje gevonden Sandra, zo ja, waar gaat de reis heen en is/zijn er eventueel nog plek(ken) beschikbaar?

Ik lees tot mijn verbazing mensen boeken voor de noordalpen. Reeds geboekt en gaan snap ik, maar nu boeken…tricky. Kirchberg kan nog wel met z’n 90cm, dan ligt er op 8 maart ook ook nog wel zo’n 75cm als ik naar de temperaturen/sneeuwval kijk. Maar Westendorf nu boeken…dan heb je of lef, of je vindt mountainbiken heel leuk. Daar ligt op de berg volgens de eigen vvv, 65cm. Nou, dat is dus in realiteit nu 40-45cm, en de komende 2 wkn valt er heel mssn in totaal 7-10cm en zie ik bijna alle dagen de temp overdag op 7-12graden in de plus op een goede site als wetter.com. En het gebied gaat maar tot 1900m, dus die neerslag van misschien 10cm kan dan heel goed regen zijn. Ik hoop dat het goed gaat en dat de sneeuwkanonnen/pistebully chauffeurs kunstenaars zijn, maar ik vind het heel gewaagd om dat nu te boeken.

Wie o wie gaat/wil er 8 of 15 maart naar een sneeuwzeker gebied dat toch minstens tot 2500m gaat, waar nu op dit moment toch minstens 120-140cm sneeuw ligt…

haha…flapdrol zegt ze. Tis inderdaad wel een druif die “noname” met z’n waardeloze adviezen. Je krijgt nog net niet te horen hoeveel spanning je in je 4 banden moet doen, dat je een reisverzekering moet afsluiten of hoeveel onderbroeken je moet inpakken. Denk dat ie beter vandaag of morgen ergens in een stad op koopavond zieltjes kan gaan winnen voor de kerk…kan ie daar zondag mooi z’n onnozele adviezen/wijsheden opdringen aan anderen.

Marcel74 op 27 feb. 2014 16:14

Winterbanden ? dat is helemaal niet nodig…
Zonder winterbanden naar Franse Alpen is ‘vele malen beter’…
Je bent een echte ‘stoere Belg’… (tussen aanhalingstekens)

Als je niet mee wilt met het skiweekend @noname heeft het denk ik niet zoveel nut om nog in dit topic te reageren. Laten we ontopic blijven en de winterbanden discussies voeren in de vele topics die daar al over bestaan.

MAND!

– Verwijderd door de redactie –

Moderator @noname heeft het forum ondertussen verlaten. Zoiezo geen reden om ons tot schoolplein niveau te verlagen. On topic graag.

Kijk, dat is beter! Nu nog een gezellig ski/board groepje creëren voor de week van de 15e en hopelijk flink wat verse sneeuw tot die tijd :)

Plaats een reactie