Weer zillertal prognose krokus

Beste hoe is de sneeuw zillertal bij schwendau Oostenrijk mayerhofen

Nog te ver weg, kan nog zoveel gebeuren. Het weer voorspellen voor een aantal weken verder kan niet.

ik denk dat de sneeuw wit is op dit moment

Wat bedoel je precies/wat staat er?

Not all who wander are lost

Schwendau mayrhofenweersituatie ? En ligt dit in de noorderalpen of ?

Als ik de updates hier op de site mag geloven, ontbreekt het vooral aan sneeuw. Op de hoger gelegen pistes zal je best kunnen skiën.

Begin er nu wel een beetje van te balen dat het op korte termijn (Krokus !) niet veel beter zal worden in
Tirol en Salzburgerland ! De sneeuwval waar we allemaal zo blij van werden is grotendeels gesmolten door de veel te hoge temperaturen. En het wil voorlopig maar niet kouder worden ! BALEN !!
Wordt weer veel papsneeuw en bulten…

Kijk hier eens:
http://www.zoover.nl/oostenrijk/tirol/zell-am-ziller/weer…

het is natuurlijk nog ver weg en er kan zo weer iets veranderen. Maar je gaat in 't Zillertal met de krokus echt niet zonder sneeuw zitten hoor.

Nou wij gaan komend weekend en normaal gesproken zou het rond deze tijd echt goed moeten zijn, maar als ik de updates zie en de temparaturen dan word ik niet erg gelukkig.

wij hebben nog 2 en een halve week, maar het ziet er somber uit. Er gaat wel sneeuw vallen, maar de temperaturen zijn best laag. Hopelijk kunnen we wel skiën en anders moeten we andere activiteiten verzinnen :(
Laat het alsjeblieft sneeuwen in het Zillertal!!

Ik ga ook deze zaterdag richting Zillertal (Gerlos) en kom nog niet echt uit de weersvoorspellingen voor komende week. Wordt het nu goed of niet goed? Wisselvallig? Hoe is de sneeuw en gaat de sneeuw die komt, het goedmaken??

633, ik weet niet waar je zit in het Zillertal, maar er komt sneeuw volgens bergfex.at

Mayrhofen:
vrijdag 7 feb 30cm
zaterdag 4cm
zondag 18cm
maandag 9cm
dinsdag 10-15cm
woensdag 0-5cm

Wij zitten in zell am ziller. We moeten nog 2 en een halve week wachten voordat we gaan. Hopelijk gaat het de komende 2 en een halve week nog even goed sneeuwen! Anders annuleren we de vakantie :(

De föhn houdt aan en zal krokus in mayrhofen kapot maken ’ kutklimaat

Gast 832, dan blijf je toch lekker thuis

@stefanski, daar heb je hetzelfde probleem maar dan ook nog met onaangename temperaturen… ;)

Wij zitten in zell am ziller. We moeten nog 2 en een halve week wachten voordat we gaan. Hopelijk gaat het de komende 2 en een halve week nog even goed sneeuwen! Anders annuleren we de vakantie :(

Gast616 op 5 feb. 2014 17:37

Dat is ook weer een beetje overdreven toch? Op de pistes kun je nog prima skien.
Alleen in het dal is het gewoon compleet groen.

Userd

je hebt gelijk ook hier heb je die temperaturen, ik wordt een beetje moe van dat geneuzel over het weer, ga gewoon en je ziet wel hoe het is skieen kun je toch wel.

Vandaag was het op de Horberg gewoon suiker. Tappenalem was meer dan OK, de blauwe 20 was gewoon goed. Dus genieten.

Skiën. What else.

Dus skien kun je altijd?

Wij zitten in zell am ziller. We moeten nog 2 en een halve week wachten voordat we gaan. Hopelijk gaat het de komende 2 en een halve week nog even goed sneeuwen! Anders annuleren we de vakantie :(

Gast616 op 5 feb. 2014 17:37

Dat is ook weer een beetje overdreven toch? Op de pistes kun je nog prima skien.
Alleen in het dal is het gewoon compleet groen.

EricH op 6 feb. 2014 17:48

Kwam afgelopen weekend op de Hintertuxer Gletscher NL’ers tegen die vanuit Zell am Ziller kwamen rijden vanwege een gebrek aan goede sneeuw daar. Dat is misschien een goede escape voor je. Verder in de rest van Zillertal 3000 geskiet. Dalafdalingen waren niet heel prettig, maar de pistes boven Mayrhofen / Finkenberg waren erg goed! No worries, skiën lukt echt wel!

Welk weer wordt het sneeuw of regen ’ vrijdag op zaterdag 28 februarie vertrek zillertal 3000 schwendau hippach ?

Plaats een reactie