Olympische winterspelen slopestyle (M/V)

Ben erg geïnteresseerd om dit te kijken maar waar kan ik dit volgen?
Zie bijvoorbeeld op Eurosport niets geprogrammeerd staan.

Kan ik dit ook ergens online volgen of komt het toch ergens op tv?

Google zoeken op de dag zelf voor livestream, en eurosport 2 zal het wel doen, eurosport doet alleen alpineskiën en schansspringen naar mijn weten

Certified ski-boy, glijbewijs

via eurovisionsports.tv heb ik de afgelopen keren de olympische (winter)spelen bekeken dan heb je van alle sporten een livestream maar niet altijd commentaar. de NOS streamt meestal ook alle livebeelden

Volgens http://nos.nl/os2014/artikel/600231-operatie-sotsji-begin-sp… streamt de NOS binnen Nederland alle sporten live. Eurosport heeft geen uitzendrechten voor de olympische spelen meer, de NOS heeft ze exclusief voor Nederland.

Als ze niet tegelijk vallen met Nederlandse deelname (weet ik even niet uit m’n hoofd) gaat de NOS het sowieso uitzending vanwege het spektakel. Anders komt het sowieso in samenvatting, op NOS.nl zal het wel live te zien zijn. Zit je in een ander land, even de desbetreffende broadcaster vinden en hun live streams opzoeken. Voor Duitsland zal dat ZDF zijn, Frankrijk TF1 of TF2 uit m’n hoofd. En België zal het op Sporza wel hebben toch.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

NOS zend pas na de opening vrijdag alles live via stream of televisie uit. Slopestyle kwalificatie begint donderdag al dus ik ben ook benieuwd waar we dit live kunnen bekijken.

Das alleen de kwalificatie van het boarden, bij het skiën is donderdag de moguls kwalificatie. Ik zie voor donderdag inderdaad nog niks staan, terwijl Cheryl Maas toch in actie komt op d’r board.

Wellicht is dat wel online te zien, maar dat weet ik niet zeker.

Op nos.nl/os2014 staat in elk geval een stukje over Maas en dat het parcours zo extreem is voor de slopestyle.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Heb net even de programmatie op Sporza (canvas) bekeken.
Zij zenden live uit donderdag 06:55 & 08:55 uit.

Snowboarden: kwalificaties slopestyle, heat 1 (met Seppe Smits en eventueel Sebbe De Buck).
Snowboarden: kwalificaties slopestyle, heat 2 (met Seppe Smits en eventueel Sebbe De Buck).

Oke mooi wekkertje zetten dus:)

De vrouwen met Nederlandse inbreng dus helaas niet, die beginnen pas om 11u.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Ben ook heel benieuwd, hoop dat het toch ergens te volgen is…

http://www.nusport.nl/sotsji-nieuws/3692784/snowboardster-ma…

Ben ook heel benieuwd, hoop dat het toch ergens te volgen is…

http://www.nusport.nl/sotsji-nieuws/3692784/snowboardster-ma…

Pascalle op 4 feb. 2014 23:57

Hopelijk komt het allemaal wel tengoede en gaan we niet de ene valpartij na de andere zien… :)

Shaun White doet niet mee aan Slope Style om blessures te voorkomen zodat hij wel de Half Pipe kan doen.

http://www.sporza.be/cm/sporza/Sotsji/Sotsji_sporten/Snowboa…

… Ik zie voor donderdag inderdaad nog niks staan, terwijl Cheryl Maas toch in actie komt op d’r board…
Er zal die dag vast wel een Nederlandse schaatser zijn schoenveter gebroken hebben, en dat krijgt voorrang bij de NOS…

Meh lekkere tijden, dan zit ik op school -_-

Gang is alles

Hoop wel dat White een 1440 in de halfpipe doet dan.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Ik heb even gekeken, 06.55 is een livestream op sporza.be. Vanaf 08:55u is het op tv…

Als het goed is ;)

slopestyle livestream is ook op NOS.nl ben er nu naar aan het kijken :)

Member of global cooling initiative

nog ff update ook men’s donwhill is nu live te zien. mooie piste hoor.

Member of global cooling initiative

iemand ondertussen een goede live stream??

NOS.nl dan Sotchi aanklikken

Member of global cooling initiative

NOS.nl dan Sotchi aanklikken

jos. op 6 feb. 2014 09:01

Thx ma ben van Belgie…

NOS.nl dan Sotchi aanklikken

jos. op 6 feb. 2014 09:01

Thx ma ben van Belgie…

herrbiermeister op 6 feb. 2014 09:06

ooohhhhhh oeps.

Member of global cooling initiative

hmm, grappige aanpassing in de regels (net op sporza gezegd):
de uiteindelijke qualificatie is pas zaterdag. Vandaag is dus niet meer dan een veredelde trainingsrun waar 2x4 al wel naar de finale kunnen gaan, maar niemand uitvalt. Reden: "olympisch commité vond het niet kunnen dat vandaag al sporters uitgeschakeld zouden zijn, nog voor de OS eindelijke begonnen zijn".

en dat moet -nu- natuurlijk pas besloten worden … er was maar vier jaar de tijd om hierover te beslissen :).

Dus: iedereen door, zaterdag in de halve finale pas schifting.

Hier staat de livestream aan hoor :D Heerlijk!

Edit; ik vind de verhoudingen ontzettend krom. Het park gedeelte is ontzettend compact en alle kickers daarna gigantisch.

Edit 2; Holy die frontflip van Sven Thorgen zonder gebruik te maken van de kicker :D

Damnnn… Seppe Smits 91.00 & nog niet rechtstreeks naar finale :(

De downhill bij de dames is veranderd. Eén was te hoog die is nu geschoren dames dachten dat ze nooit zouden landen na die sprong.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Ik moet zeggen dat ik geen goed beeld heb van wat ‘normaal’ is bij slopestyle, maar wat @Rene zegt makes totally sense to me… Wel leuk om te kijken :D

Die kickers zijn gewoon bizar, hoger dan ooit geloof ik. en park is beetje klein, maar is wel gebruikelijk. Zou veel leuker zijn als het wat langer was en meer afwisseling. Rails, kicker, rails, kickers ofzo.

Oei Kjersti Buaas hard gevallen, twee slechte runs toch niet zomaar de eerste de beste.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Plaats een reactie