Zonnebrillen met verwisselbare glazen tot €80

Ik ben op zoek naar een zonnebril (dus gèèn goggle) van maximaal €80 en ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn of welke tips jullie hebben.

Ik heb er een van Crivit Sports sluit goed aan rond de ogen en heeft 3 glazen. Cat 4,3 en 2. Deze heb ik eigenlijk altijd op tenzij het heel hard sneeuwt. Vorig jaar waren die in de aanbieding bij de Lidel voor €15,-.

Als tip wil ik wel mee geven dat ze goed moeten aansluiten ivm de wind of extra zonlicht in de ogen.

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Ik kom tot nu toe uit bij de merken BBB en Tifosi. Iemand die hier ervaring mee heeft?

Ik heb een paar jaar terug sinner brilletje gekocht indus zitten 3 verschillende lensen bij grijs oranje en blank koste 45 euro bij intersport wel een aardig brilletje.

Zowel bbb als tifosi zijn prima, worden ook veel gebruikt bij het fietsen.
Marktplaats afzoeken naar een tweedehands oakley kan ook, oakley is wel een klasse beter maar dat zie je in de prijs ook terug.
Ik heb, voor volgens mij exact 80, een polaroid met 3 wisselbare glaasjes en een insert voor mijn brillenglazen. De insert kan eruit maar waarschijnlijk is er ook zo’n model zonder insert.
Je moet gewoon even passen wat aansluit op je hoofd.

@bas01 Heb je ook een modelnaam/modelnummer van de bril die jij hebt?

Deze Oakley is ook in de aanbieding: http://www.clock4you.nl/oakley-mtb-race-fietsbril-complete-s…

Heb vanmiddag toch gekozen voor de Tifosi. Kreeg er onverwachts ook nog eens 25% korting op bij de Goossens. Heb het onderstaande bericht in Nieuwe Gear geplaatst.

Een nieuwe goggle had ik al (ook hier gepost) en nu heb ik ook de nieuwe zonnebril binnen.

null

Tifosi Dolomite

DOLOMITE

  • Geleverd met 3 paar lenzen, zie variaties
  • Gewicht: 26g
  • Pasvorm: medium tot large gezichten
  • Breedte: 139mm
  • Hydrophilic rubberen neusstuk en pootjes, ventilatieopeningen voorkomen het beslaan van de lenzen

TIFOSI BRILLEN

  • Montuur van Grilamid TR-90 nylon: vrijwel onverwoestbaar
  • Inclusief hardshell opbergbox met ritssluiting en schoonmaakdoekje
  • Polycarbonaat decentered lens: onbreekbaar en een optimale helderheid
  • 100% UVA en UVB bescherming

Tifosi Dolomite Specificaties

MODELLEN (lichtdoorlaatbaarheid in %)

  • T-I500: Matte Black montuur / Smoke (17%), AC Red (27%) en Clear (98%) lenzen
  • T-I515: Pearl White montuur / Smoke Red Glare Guard (12%), Smoke Blue Glare Guard (12%) en Clear (98%) lenzen
  • T-I525: Gloss Black montuur / Smoke Red Glare Guard (12%), AC Red (27%) en Clear (98%) lenzen
  • T-I530: Tortoise montuur / Brown (17%), AC Red (27%) en Clear (98%) lenzen
  • T-I535: Metallic Silver montuur / Smoke Blue Glare Guard (12%), AC Red (27%) en Clear (98%) lenzen
Jasper op 6 feb. 2014 18:50

ik heb de polaroid p7004b

Ik heb er een van Crivit Sports sluit goed aan rond de ogen en heeft 3 glazen. Cat 4,3 en 2. Deze heb ik eigenlijk altijd op tenzij het heel hard sneeuwt. Vorig jaar waren die in de aanbieding bij de Lidel voor €15,-.

Als tip wil ik wel mee geven dat ze goed moeten aansluiten ivm de wind of extra zonlicht in de ogen.

Thijs9 op 5 feb. 2014 17:40

Heb ook vorig jaar bij de Lidl deze aangeschaft: was er blij mee! Echter, het verwisselen van de glazen gaat niet met 100% vertrouwen, omdat het toch een beetje breekbaar over komt. Voor het geld gewoon prima.

Plaats een reactie