skischool Winterberg

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiliftkarussell Winterberg

Eugene Slemmler, Nederlandse eigenaar van skischool Winterberg is buitensporig onbeschoft tegen zijn klanten en personeel. Hij voelt zich verheven, .en meent zich een Übermensch te zijn hier in Winterberg. Voorbeeld: zijn personeel kruipt voor hem. Toen een vriendelijk personeelslid een boeking voor onze zoon voor zijn snowboardles wilde maken tijdens zijn absentie, ging hij, na ons een uur te hebben laten wachten, en wij ons moreel verplicht voelde op hem te wachten, totaal uit zijn stekker tegen ons als klant en tegen de aardige jongen achter de balie. Voor onze zoon geen snowboardles meer bij skischool Semmler! Wij zijn zo uitgekafferd door deze Nederlandse eigenaar zonder dat hij excuses heeft gemaakt dat wij dit verder willen vertellen en willen waarschuwen voor lessen bij deze skischool. Bijzondere asociale man…verdiend geen klanten!!!

Diverse leraren van "Skischool Semmler" heb ik al vaker betrapt op een uitermate slechte skistijl. Dat is voor een skischool (die verder nergens op aangesloten is) erg pijnlijk. Ik kan alleen maar van deze skischool afraden.

Kwalitatieve skilessen krijg je in ieder geval bij Skischule Winterberg die aangesloten is bij de DSV.

Is Semmler naast het Schneewitchenhaus? Vind de online boeking mogelijkheid wel erg makkelijk moet ik zeggen.

@Frans
Naast Skischule WInterberg heeft onze skischool Der Brabander (Herrloh en Käppchenhang, ook online te boeken) vrijwel alleen Duits en Oostenrijks gedipomeerde ski- en snowboardleraren en we volgen onze bijscholingen bij het DSLV (Deutscher Skilehrer Verband) trouw. Ook Neue Skischule Winterberg (op de Rauher Busch, lift 12) is een prima school.

@gast551: dat klopt

Semmler is idd naast het Schneewitchenhaus.

Plaats een reactie