Skimaatje gezocht 23-27 maart naar de sneeuwzekere stubaier gletsjer, wie gaat er mee?

Hallo,
Wie gaat er deze korte periode gezellig nog even mee skiën daar op de stubaiergletsjer? Het is mogelijk op Innsbruck ernaar toe te vliegen,dat doe ik ook gezien de korte trip. Ik heb net geboekt maar reis alleen en skiën is met een maatje(s) veel gezelliger.
Zou leuk zijn op de valreep nog een skimaatje te vinden.
Groetjes

Hoi Moni,
Ook ik zou nog wel een weekendje willen skien… Weliswaar ietwat low-budget… Ik ben nog mogelijkheden aan het onderzoeken…
Las dat je al geboekt hebt… Mag ik vragen waar? Misschien ook iets voor mij…

Ik ga ook naar Stubaier-gletcher maar helaas iets te laat ga as woensdagnacht weg maar idd is het een fantastisch ski-gebied nu al de 5e keer dat ik daar ga boarden, maar verveeld nooit daar, veelzijdig gebied en ook veeloff piste mogelijkheden via het POWDER department, fijna thuisreis in ieder geval!!
groetjes maurice: ik

hoi ik ben aicha en ik ben ook op zoek naar een skimaatje. allen is ook maar allen.

Hoi Moni,
Ook ik zou nog wel een weekendje willen skien… Weliswaar ietwat low-budget… Ik ben nog mogelijkheden aan het onderzoeken…
Las dat je al geboekt hebt… Mag ik vragen waar? Misschien ook iets voor mij…

NickyO op 2 mrt 2014 14:55

hallo Nicky alweer een geruime tijd later,maar mogelijk voor komend seizoen een leuke trip( check nu pas weer dit forum;)) ) ik heb zelf geboekt,vlucht en pension.

hoi ik ben aicha en ik ben ook op zoek naar een skimaatje. allen is ook maar allen.

Aicha op 19 aug 2014 22:49

Hallo aicha, mogelijk komend ski-seizoen? Ik weet nog niet mijn plannen.

Ik ga ook naar Stubaier-gletcher maar helaas iets te laat ga as woensdagnacht weg maar idd is het een fantastisch ski-gebied nu al de 5e keer dat ik daar ga boarden, maar verveeld nooit daar, veelzijdig gebied en ook veeloff piste mogelijkheden via het POWDER department, fijna thuisreis in ieder geval!!
groetjes maurice: ik

Hangloose13 op 23 mrt 2014 17:26

Hallo Maurice, beetje late reactie maar leuk te horen dat er nog meerdere enthousiaste stubaigangers zijn. Boarden,ja daar zijn de mogelijkheden daar ook super voor, ook een leuk funpark ervoor. Al zie ik al mijn botten al breken als ik er naar kijk! Komend ski-seizoen weer naar de stubaier-gletscher? Groetjes moni

@Moni:
Hoe is je skivakantie geweest? Ik ben afgelopen seizoen op de valreep nog bij een vriend kunnen aanhaken.
Voor komend seizoen ben ik nog (al weer) zoekend… En in het uiterste geval gewoon alleen :-) ha ha

Voor komend seizoen ben ik ook nog op zoek naar een leuke groep voor de wintersport. Ik denk aan de periode tussen half januari en begin maart (want met kerst ga ik al).

Eventueel ook geinteresseerd voor begin maart (7/03 is laagseizoen).

Zijn er afspraken uit bovenstaande mailtjes voort gekomen? Ik zoek nog iets in de week van 7 maart 2015.

s.boersma

Week 7 maart zou optie kunnen zijn… Weet ik pas zeker vanaf 1/9 ivm rooster.

Week 7 maart zou optie kunnen zijn… Weet ik pas zeker vanaf 1/9 ivm rooster.

rmgb op 22 aug 2014 23:17

Als ik zou gaan wordt dit pas weer eind maart en afhankelijk van de vluchten. Wie dan graag meegaat,leuk.

Zijn er ook mensen die met de carnavalsvakantie willen gaan skieen toevallig? Ja…dat is idd hoogseizoen…daarbuiten kan ik geen vrij nemen jammer genoeg.

O, zondag 15 februari is het carnaval btw

Ik zou met carnaval met een vriendin gaan, maar die is met slepende knieblessure afgehaakt. Ik wil toch graag met carnaval skiën. Gebied maakt me niet zoveel uit als t maar groter dan 100 km is en met de auto. @lekkerzonnetjeerbij kun je me wat meer info geven over wat je wil / zoekt?

h ib aichaoi

Plaats een reactie